Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Mul siis aasta elektriautoomaniku karjääri. Pisut statistikat. Sõidetud 28000km. Laetud Vool laadijaga börsihinda jälgides. Kokku 83 laadimist (laen siis kui vaja, mitte kogu aeg sabas. 2706kWh, koguhind €286 ehk siis €23 kuus. Kilomeetri hind elektriga 1 sent. Kui nüüd päris aus olla siis igas kuus 2-3 kiirlaadijas laadimist ka nii umbes 10-15€ kord, ehk siis jämedalt võttes kulub kilomeetri peale pigem 2-3 senti.
Re: Autotehnikateema
Sina oledki siis see paha inimene, kes Eesti teedevõrgu arengusse ei taha panustada 

Re: Autotehnikateema
Kuradi " kulak " isegi kütuseaksiisi ei maksa! Kuidas me nii elame või teid lappime
Tegelt tore, et Some siin oma "särtsust" ,ülevaadet jagab.

Tegelt tore, et Some siin oma "särtsust" ,ülevaadet jagab.
Re: Autotehnikateema
Elektriaktsiisi maksan ju ikka
Kui nüüd järele mõelda siis siis selles hinnas on börsihind+võrgutasu aga kas Vool ka roheelektri ja aktsiisi sisse arvutab, seda ei tea
Tegelt endalgi oli huvitav vaadata palju see pidamine maksma läheb, ostes oli tööhüpotees, et bensule kulutatav summa võib rahus liisinguks arvestada. Et siis kui ostad näiteks €300 benssu kuus siis võid elektriauto puhul vastavalt liisingut samavõrd rohkem maksta.
Muudest kuludest on olnud 17" lamellrehvid ja Type2 kaabel (millegipärast kaasas polnud). Oktoobris siis pean esimesse hooldusesse ka minema, eeldan ca €150-200 suurust arvet.


Tegelt endalgi oli huvitav vaadata palju see pidamine maksma läheb, ostes oli tööhüpotees, et bensule kulutatav summa võib rahus liisinguks arvestada. Et siis kui ostad näiteks €300 benssu kuus siis võid elektriauto puhul vastavalt liisingut samavõrd rohkem maksta.
Muudest kuludest on olnud 17" lamellrehvid ja Type2 kaabel (millegipärast kaasas polnud). Oktoobris siis pean esimesse hooldusesse ka minema, eeldan ca €150-200 suurust arvet.
Re: Autotehnikateema
Pealkiri ERRi uudistest : Transpordiamet plaanib madalamat piirkiirust ja keskmise kiiruse kaameraid .
Link : https://www.err.ee/1609796964/transpord ... -kaameraid
Väga vali soov piirata , reguleerida jälgida ja muidugi ülla eesmärgi ehk liiklusohutuse nimel , väga meenutab ühe mehe võitlust alkoholi vastu , mis peamiselt turgutas läti majandust .
Link : https://www.err.ee/1609796964/transpord ... -kaameraid
Väga vali soov piirata , reguleerida jälgida ja muidugi ülla eesmärgi ehk liiklusohutuse nimel , väga meenutab ühe mehe võitlust alkoholi vastu , mis peamiselt turgutas läti majandust .
Re: Autotehnikateema
See on hea näide selle kohta, et varem või hiljem edutatakse inimene kohale, milleks tal kompetents puudubparkija kirjutas: ↑11 Sept, 2025 16:08 Pealkiri ERRi uudistest : Transpordiamet plaanib madalamat piirkiirust ja keskmise kiiruse kaameraid .
Link : https://www.err.ee/1609796964/transpord ... -kaameraid
Väga vali soov piirata , reguleerida jälgida ja muidugi ülla eesmärgi ehk liiklusohutuse nimel , väga meenutab ühe mehe võitlust alkoholi vastu , mis peamiselt turgutas läti majandust .
Re: Autotehnikateema
Ma just mõtlesin, kas tuua see viide siia või nutu&hala rubriiki...parkija kirjutas: ↑11 Sept, 2025 16:08 Pealkiri ERRi uudistest : Transpordiamet plaanib madalamat piirkiirust ja keskmise kiiruse kaameraid .
Link : https://www.err.ee/1609796964/transpord ... -kaameraid
Väga vali soov piirata , reguleerida jälgida ja muidugi ülla eesmärgi ehk liiklusohutuse nimel , väga meenutab ühe mehe võitlust alkoholi vastu , mis peamiselt turgutas läti majandust .
Aga ei saa jätta TRA (jah, nimetame seda ametit tema õige nimega, mis MNT...) kavade kõige ilusamat osa siia kopeerimata:
Liiklusohutuskava kohaselt sooviks amet Eestis üldiselt piirkiiruseid langetada. Reeglina kiirteedel 110 kilomeetrile tunnis, eraldatud radadega teedel 100 kilomeetrile tunnis, keskpiirdeta maanteedel 80 kilomeetrile tunnis, asulate lähedal 50 kilomeetrile tunnis ja asulates 40 kilomeetrile tunnis. Lisaks veel tuua kergliiklusteede kiiruse alla 20 kilomeetrile tunnis.
Ain't inimese lipuga nad on millegipärast unustanud.
P.S. Eestis ei ole kiirteid.
Kremli troll.
Re: Autotehnikateema
Lätlastel on juba olemas keskmise kiiruse kaamerad.parkija kirjutas: ↑11 Sept, 2025 16:08 Pealkiri ERRi uudistest : Transpordiamet plaanib madalamat piirkiirust ja keskmise kiiruse kaameraid .
Link : https://www.err.ee/1609796964/transpord ... -kaameraid
Väga vali soov piirata , reguleerida jälgida ja muidugi ülla eesmärgi ehk liiklusohutuse nimel , väga meenutab ühe mehe võitlust alkoholi vastu , mis peamiselt turgutas läti majandust .
https://maailm.postimees.ee/7700534/lat ... e-kaamerad
https://maaleht.delfi.ee/artikkel/12033 ... uppeliselt
https://www.err.ee/1609388099/lati-kolm ... erate-arvu
https://lounaeestlane.ee/kiiruskaamerad ... pool-teed/
Trump lubas sõja lõpetada 24 tunni pärast, kuid me ei täpsustanud, mis päeval – Trumpi Ukraina erisaadik Kellogg
https://t.me/c/1352726486/94576
https://t.me/c/1352726486/94576
-
- Liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
See ongi selline rohkem privaatsuse teemasse kuuluv, et igasugustel üllastel ettekäänetel saetakse su vabadusest seibe maha. A`la " Kas sa tõbras siis tõesti ei hooli laste turvalisusest?!" Kunagine inglise juristi William Blackstone`i lause "is better that ten guilty persons escape than that one innocent suffer." on tänapäeval kasvõi USA kohtupraktikas (avalikkuse ja meedia toel) jalgadelt pea peale keeratud. Hiiliv totalitarism nimetaks ma seda. Ja ikka headel eesmärkidel.
Re: Autotehnikateema
Leedus kah. See suvi värskelt mõlemast riigist läbi sõitnuna võin kinnitada, et liikluskultur pole seal karvavõrdki paranenud. Keskmise kiiruse mõõtmise ala lõppedes hakkab hullumeelne möödasõitmine pihta. Nullefektiga asi.sass2401 kirjutas: ↑12 Sept, 2025 0:50Lätlastel on juba olemas keskmise kiiruse kaamerad.parkija kirjutas: ↑11 Sept, 2025 16:08 Pealkiri ERRi uudistest : Transpordiamet plaanib madalamat piirkiirust ja keskmise kiiruse kaameraid .
Link : https://www.err.ee/1609796964/transpord ... -kaameraid
Väga vali soov piirata , reguleerida jälgida ja muidugi ülla eesmärgi ehk liiklusohutuse nimel , väga meenutab ühe mehe võitlust alkoholi vastu , mis peamiselt turgutas läti majandust .
https://maailm.postimees.ee/7700534/lat ... e-kaamerad
https://maaleht.delfi.ee/artikkel/12033 ... uppeliselt
https://www.err.ee/1609388099/lati-kolm ... erate-arvu
https://lounaeestlane.ee/kiiruskaamerad ... pool-teed/
-
- Liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Minu teada oli asi Leedus tunduvalt varem kui Lätis ja navid oskasid Leedus juba neil aladel keskmist kiirust rehkendada nii aastat neli- viis tagasi.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mind isiklikult see "Leedu edulugu" ei veena. Kõik räägivad, et kuidas Leedus on hästi - aga ei räägi, mis seal väiksematel teedel toimub.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Üldiselt on läbi aastate liikluskultuur ikka paranenud küll kuid mitte tänu kaameratele. Ma mõtlen siin pikemas perspektiivis on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus paremaks läinud aga uimerdajaid on ka juurde tulnud. Ja kuigi meile meeldib rääkida kui vilets kõik Eestis on, peab siiski mainima, et nii liikluskultuur kui teede seisukord on ikkagi alati meil paremad olnud ja on jätkuvalt. Need, kes midagi teist väidavad pole ilmselt E67 pealt maha keeranud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist