Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43802
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ikka keskmise kiiruse projektiga! Kõige "efektiivsem" on trahvitegemise automatiseerimine.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Küll see Keila - Paldiski vaheline tee on üks hull kannatuste rada : Ehitusmasinad ja veokad takistavad sõitmist ja metsaveokid on ülekaalus , jube koht , õudne lausa .
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10209
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tesla ModelS-il on maha põlemise kalduvus ainult Kapten Trummi peas. Mujal seda probleemi täheldatud ei ole va. üksikjuhumid, mille meedia suureks puhub. Säärane analüüsivõime mitte kasutamine näitab et Trumm käitub nagu siil, mitte nagu rebane (kes teab, see teab).Kapten Trumm kirjutas: ↑13 Sept, 2025 10:43 ...
Ei ole probleemi ka 750kW Tesla kindlustamisega, iseasi, kas igaüks seda maksta jõutab. Eriti arvestades antud autode mahapõlemise kalduvust.
Re: Autotehnikateema
Ei olnud jutti ju mitte mägipidurist vaid täitsa tavalistest uuematel sõiduautodel kasutatavatest elektrilistest seisupiduritest, mis rakendub automaatselt auto peatumisel, kui käik on väljas ja siduripedaal vabastatud.davidsoniharald kirjutas: ↑13 Sept, 2025 9:54 ....
Sinu postitus on segane koosneb oma vahel lõdvalt seotud infokildudest, moodustamata ühtset tervikut. Me siin pidevalt küsime täpsustavaid küsimusi sinu postituste kohta, mida sa muidugi kunagi ei anna. Neid küsimusi ei oleks vaja küsida, kui sa algses postituse teeksid põhjaliku ja tooksid välja kõik detailid. No näiteks " mägipidur läheb maha/ootab turbo ja õli rõhku". Millisel autol? Millisel mootoril?
Toimub juba erinevates riikides (pole vahet millistes, sest see ei muuda mitte midagi) ja võib ka meil jõustuda, kui autojuhid hakkavad massiliselt eeskirju eirama, täpselt sammuti nagu kergliikurite anarhia on juba põhjustanud seadusemuudatused.Või siis see "kindlustus nõuab" jutt.
Too konkreetne näide, kus kes ja millal nõuab? Mina tõin oma teadmiste põhjal.
Kui lehe uuesti laadimine kestab 4 minutit siis ei ole ajaliselt võimalik põhjalikult kirjutada, eriti kui on näha, et pikemaid liitlauseid ei mõisteta.Ühesõnaga pead vaeva nägema oma postituste sisukamaks muutmisel ja ära häbene vastata tekkinud täiendavatele küsimustele.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
... ja veokad kihhutavad 100km tunnis kitsal teel, nii et möödagi ei saa sõita.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Selline Trummi meelevaldne jutt veoautondusest (tehnonõuded transportteenuse osutamisel ja muu taoline a´la silmaga kaalumine) annab aimu, et ei AETR-i nõuetest, sõidukile esitatavatest tehnonõuetest, ega transportteenuse osutamise korrast ja korraldamisest pole tal mingit aimugi peale oma isikliku õhinapõhise arvamise.
(P.S. Miks julgen sel teemal sõna võtta- olen ise läbinud veosekorralduse koolituse.)
(P.S. Miks julgen sel teemal sõna võtta- olen ise läbinud veosekorralduse koolituse.)
Viimati muutis Peeter, 13 Sept, 2025 13:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 1677
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Postitusi võib kirjutada üks kõik millises tekstiredaktoris ja kopeerida foorumisse.
Aga mis põhjusel sa täpsustavad küsimused jätad vastamata? No näiteks see muutuva sammuga hammasrihm on sul siiani õhus.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Autotehnikateema
Lihtsalt infoks - veokite spidomeetrid kalibreeritakse esinduses või töökojas rullide peal. Seda tuleb teha mingi perioodi tagant ja ei tohi olla üle 90 kmh. Tean ka üht autofirmat, kes andis esindusse käsu, et tema firma autodel olgu max 87 ja nii ongi. Mõningad tüübid kavaldavad sellega, et keeravad kalibreerimise ajaks veidi väiksemad või kulunumad rehvid alla, aga see pole väga levinud võte. Aga tee peal pole ühtegi poolhaagist kohanud, mis GPS järgi üle 93 sõidaks, ma ei tea kus see anomaalne koht on, kus akf-id 100+ kiiruseid mõõdavad...
Metsaveokitel on silmaga mõõtmiseks vaja ka teadmisi erikaalust. On suur vahe, kas vedada värskelt lõigatud varasuvist kaske või kolm kuud kuivas suves metsa ääres seisnud kuusepaberipuud. Ning metsakuiva võid lausa kuhja peale laduda, kaalu kuskilt otsast lõhki ei saa.
Ning kaalubussi elu pole üldse meelakkumine. Kõik rekkamehed teavad kaalubussi une pealt silmad kinni ja info asukohast ja suunast levib välgukiirusel. Neid tüüpe on küll, kes koheselt teelt maha keeravad, kui tuleb teade, et seal ja seal bussi on nähtud...
Metsaveokitel on silmaga mõõtmiseks vaja ka teadmisi erikaalust. On suur vahe, kas vedada värskelt lõigatud varasuvist kaske või kolm kuud kuivas suves metsa ääres seisnud kuusepaberipuud. Ning metsakuiva võid lausa kuhja peale laduda, kaalu kuskilt otsast lõhki ei saa.
Ning kaalubussi elu pole üldse meelakkumine. Kõik rekkamehed teavad kaalubussi une pealt silmad kinni ja info asukohast ja suunast levib välgukiirusel. Neid tüüpe on küll, kes koheselt teelt maha keeravad, kui tuleb teade, et seal ja seal bussi on nähtud...
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Autotehnikateema
Kuidas ma sellel politseinikule saan selgeks teha, et selle kuu aega tagasi toimunud rikkumise eest mulle just kuu aega tagasi tagasi ka karistus määrati? Peab sama perioodi karistusmäärused mapi vahel olema?Lemet kirjutas: ↑12 Sept, 2025 17:45Õues on kätte jõudnud aasta 2025 juba ja vaevalt Skandinaaviasse või Euroopasse minejad oma piirajaid näpivad. Isegi Eesti sees sõitjatest ei usu. Seda enam, et kaardi pealt loetakse politseiautos välja ka kuu tagasi toime pandud rikkumised ning litter tuleb kaunikesti valus. Ja teenindus fikseerib liisinguautodel samuti hooldise käigus omakäelised surkimised, millega tekivad hoobilt garantiiprobleemid. Lühidalt, nagu Stanislavskil- ne verju.Meil tuli majja üks 2004 Volvo veoauto
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43802
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Just just, kui on tunnistus olemas, siis ega ülekaalulisi autosid ja muid patte olla ei saa.Peeter kirjutas: ↑13 Sept, 2025 13:17 Selline Trummi meelevaldne jutt veoautondusest (tehnonõuded transportteenuse osutamisel ja muu taoline a´la silmaga kaalumine) annab aimu, et ei AETR-i nõuetest, sõidukile esitatavatest tehnonõuetest, ega transportteenuse osutamise korrast ja korraldamisest pole tal mingit aimugi peale oma isikliku õhinapõhise arvamise.
(P.S. Miks julgen sel teemal sõna võtta- olen ise läbinud veosekorralduse koolituse.)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kirjutan telefonis, seega ei viitsi pikalt kirjutada. Aga ...OLAVI kirjutas: ↑13 Sept, 2025 12:33Ei olnud jutti ju mitte mägipidurist vaid täitsa tavalistest uuematel sõiduautodel kasutatavatest elektrilistest seisupiduritest, mis rakendub automaatselt auto peatumisel, kui käik on väljas ja siduripedaal vabastatud.davidsoniharald kirjutas: ↑13 Sept, 2025 9:54 ....
Sinu postitus on segane koosneb oma vahel lõdvalt seotud infokildudest, moodustamata ühtset tervikut. Me siin pidevalt küsime täpsustavaid küsimusi sinu postituste kohta, mida sa muidugi kunagi ei anna. Neid küsimusi ei oleks vaja küsida, kui sa algses postituse teeksid põhjaliku ja tooksid välja kõik detailid. No näiteks " mägipidur läheb maha/ootab turbo ja õli rõhku". Millisel autol? Millisel mootoril?Toimub juba erinevates riikides (pole vahet millistes, sest see ei muuda mitte midagi) ja võib ka meil jõustuda, kui autojuhid hakkavad massiliselt eeskirju eirama, täpselt sammuti nagu kergliikurite anarhia on juba põhjustanud seadusemuudatused.Või siis see "kindlustus nõuab" jutt.
Too konkreetne näide, kus kes ja millal nõuab? Mina tõin oma teadmiste põhjal.Kui lehe uuesti laadimine kestab 4 minutit siis ei ole ajaliselt võimalik põhjalikult kirjutada, eriti kui on näha, et pikemaid liitlauseid ei mõisteta.Ühesõnaga pead vaeva nägema oma postituste sisukamaks muutmisel ja ära häbene vastata tekkinud täiendavatele küsimustele.
Ühelgi autol ei rakendu automaatne seisupidur niikaua kuni mootor töötab, vaid autohold, mis on teine tehniline lahendus.
Ootaks ikka selle liisingu autode piiramise kohta konkreetseid näiteid, mitte seda sooja vahtu, mis sa toodad.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43802
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Minurust (minu) VW auto hold töötab läbi sama elektrilise käsipiduri. Võibolla tõmmatakse klotse nõrgemalt vms - sõna ei võta.
Sillatala küljes on kahel pool selline elektrijunn, mis läbi trossijupi tõmbab seisupidurit (minuarust on seal need piduriketta sees olevad väiksed klotsid.
Kohalt liikuma minnes on tunda, kuidas tagarataste pidur pole veel maha läinud.
Või mismoodi see erinevalt siis töötab? Auto holdil läheb kässar maha automaatselt, käiva mootoriga käik sees umbes 1 sek alates siduri allavajutamisest, kui käsipidur on aga käsitsi peale pandud, läheb see maha ainult käsitsi, samast nupust. Aktuaator on aga mõlemal sama, elektriliselt käitatav käsipidur.
Sillatala küljes on kahel pool selline elektrijunn, mis läbi trossijupi tõmbab seisupidurit (minuarust on seal need piduriketta sees olevad väiksed klotsid.
Kohalt liikuma minnes on tunda, kuidas tagarataste pidur pole veel maha läinud.
Või mismoodi see erinevalt siis töötab? Auto holdil läheb kässar maha automaatselt, käiva mootoriga käik sees umbes 1 sek alates siduri allavajutamisest, kui käsipidur on aga käsitsi peale pandud, läheb see maha ainult käsitsi, samast nupust. Aktuaator on aga mõlemal sama, elektriliselt käitatav käsipidur.
Viimati muutis Kapten Trumm, 13 Sept, 2025 16:05, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Ei tööta.Kapten Trumm kirjutas: ↑13 Sept, 2025 15:57 Minurust (minu) VW auto hold töötab läbi sama elektrilise käsipiduri. Võibolla tõmmatakse klotse nõrgemalt vms - sõna ei võta.
Sillatala küljes on kahel pool selline elektrijunn, mis läbi trossijupi tõmbab seisupidurit (minuarust on seal need piduriketta sees olevad väiksed klotsid.
Kohalt liikuma minnes on tunda, kuidas tagarataste pidur pole veel maha läinud.
Või mismoodi see erinevalt siis töötab?
Hold funktsioon toimib läbi ABS mooduli, kus tekitatakse surve piduri süsteemi ja surutakse klotsid vastu. Seal on surve tekitamine ja mahavõtmine kiire.
Kässar toimib elektrimootoritega, mis kerivad päris aeglaselt.
Aga kuna ma täpselt VW Caddy hingeelu pole viitsinud uurida, siis seal on äkki tegu mingi säästu lahendusega.
Viimati muutis AMvA, 13 Sept, 2025 16:08, muudetud 1 kord kokku.
Re: Autotehnikateema
https://www.autotrader.co.uk/content/ne ... -from-2024
Kiire googeli otsing ja palun link olemas.
Siin link aastast 2019 https://www.irishexaminer.com/news/arid-30913789.html
Isegi viitsisin otsida kuigi poleks pidanud, et mitte oma trolli imogot rikkuda.
Kiire googeli otsing ja palun link olemas.
Siin link aastast 2019 https://www.irishexaminer.com/news/arid-30913789.html
Isegi viitsisin otsida kuigi poleks pidanud, et mitte oma trolli imogot rikkuda.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43802
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kõik õige, proovisin. Auto hold rakendumisel vajub piduripedaal natuke jala alt ära, st rakendub läbi sõidupiduri. Elektrilise kässariga ei vaju. Olin ise valesti aru saanud. Niiet ei ole säästu.AMvA kirjutas: ↑13 Sept, 2025 16:05 Ei tööta.
Hold funktsioon toimib läbi ABS mooduli, kus tekitatakse surve piduri süsteemi ja surutakse klotsid vastu. Seal on surve tekitamine ja mahavõtmine kiire.
Kässar toimib elektrimootoritega, mis kerivad päris aeglaselt.
Aga kuna ma täpselt VW Caddy hingeelu pole viitsinud uurida, siis seal on äkki tegu mingi säästu lahendusega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: rockrapdude ja 4 külalist