Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Kuupäev on selline, et oleks viimane aeg nael vs lamell teemaks võtta! Talv tule ootamatult.
			
			
									
						
							Kui on probleem, tõmba lõuga
			
						Re: Autotehnikateema
Naast .
			
			
									
						
										
						- 
				krossipart
- Liige
- Postitusi: 361
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Lamell on nõme ja pidamine 0 kiilasjääl.. Nael ja hästi tihedalt.
 
 Valasin ka viimased tsikliõlijäägid autosse.. Loodan, et autol sidur libisema ei hakka..
 
 Hää huumor päästab päeva!

- 
				krossipart
- Liige
- Postitusi: 361
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
- 
				krossipart
- Liige
- Postitusi: 361
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
- 
				tsivi_list
- Liige
- Postitusi: 286
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Naastuvärdjad juba krõbistavad, lõhuvad teid ja tänavaid, reostavad müra ja peenosakestega.
Ammu pole selliseid talvi, et üldse talverehvi vaja oleks. Tuleb õppida sõitma, mitte lõhkuda naastudega teid!
			
			
									
						
										
						Ammu pole selliseid talvi, et üldse talverehvi vaja oleks. Tuleb õppida sõitma, mitte lõhkuda naastudega teid!
Re: Autotehnikateema
Esiteks võiks oma kõnepruugi üle vaadata.tsivi_list kirjutas: ↑31 Okt, 2025 16:31 Naastuvärdjad juba krõbistavad, lõhuvad teid ja tänavaid, reostavad müra ja peenosakestega.
Ammu pole selliseid talvi, et üldse talverehvi vaja oleks. Tuleb õppida sõitma, mitte lõhkuda naastudega teid!
Selle sõitma õppimise jutu võid sa endale sinnasamusesse pista. Ma olen viimastel talvedel sattunud sellistele teedele, kus ei ole võimalik isegi püsti seista. Kui sa pead igapäevaselt sellisel teel sõitma, siis ka minu valik oleks ainult nael ja veelkord nael. Aga kuna suurema osa ajast sõidan pealinnas siis valin lamelli.
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 92
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Lamell.
See talv pean kündma tööle veidi teistkaudu, enam polegi 80% trassi peal sõitmist, vaid on vaja külavahe teed (kõvakattega, pinnatud tee) ka sõita ja isegi kui naelad oleks, siis ega kui oled loll, ei päästa kurvis-kraavis võistlusel osalemast maailma parim naelrehv. Pigem veidi kiirust maha võtta ja küll saab sõidetud tööle ja õhtu koju tagasi ka mööda amatöör Dragons Tail'i.
Olgu, pean tunnistama, viimased paar aastat nelikutega ainult sõitnud (quattrod, haldexid).
Ei näe pointi naeltel, tekitab võltsturvatunde. Praegusel autol olid eelmisest omanikust naelad velgedel, sain novembrist kuni aprillini nendega uhada, ainuke lisaboonus oli meeletu müra kabiinis, muud efekti ei näinud pidamises (kui tahtsin, sain külje ikka ette). Lisaks arvestades Loode-ja Põhja-Eesti ilma viimastel talvedel, siis jalg gaasilt maha kui käredam külm on, suurema osa ajast ju lörtsisopa sees 95% uhamine ja selleks naelte premiumit maksta pole pointi, kui naeltel piisab väikesest soojast, et nad juba annavad lahkumisavalduse sisse kulumise ja lendamise näol.
Kirde- ja Kagu-Eestis võibolla tõesti oleks naelal mingit mõtet (käredama külmad, aga need korrad mis ma olen Tehvandile läinud lamelliga (isegi esiveolisega üks kord!) ei näinud muret, et nüüd kaoks pidamine Mägi-Eesti kurvides), aga üldjoontes pole vale varustus, vaid vale kiirus lahtilükatud teel.
Ühe korra elus olen kirunud, et polnud naela all: koduhoovis otsustas E39 automaat mitte minekut teha, sest veotelje ratta alla oli päeva peale libe tekkinud sulailmast ja jää peal libises lamell kenasti, kuna LSD-d polnud. Oi kuidas algaja mina nägi vaeva, et kodunt minema pääseda, sest mul oli aja peale oli peole minek, aga siis tulid juba klassivennad keda pidin peale korjama: esmalt naersid vaatepilti, et mina autost väljas, käik sees ja auto vaikselt libistab sussi kohapeal, samal ajal kui proovin kuidagi tuhaga haarduvust juurde tekitada (algaja ja vaene juht noh, polnud liiva või graniitkruusa kusagilt võtta ), aga peale naerupahvakut lükkasid takka ja sõit algas peopaika.
), aga peale naerupahvakut lükkasid takka ja sõit algas peopaika.
Lamell igatahes. Siis pole kiiret vahetusega ka, kui kevad järsku tuleb ja naelaga enam ei tohi sõita
Kuna valik isiklik, siis suht pointless proovida kedagi veenda, vaba maa, pole keelatud valida varustust, mis vastab seadusele
OT
PS! Jään ootama teatud seltsimeeste omavahelist väidete ümberlükkamisvõi(s)tlust, iga aasta võtan ämbritäie popkorni kõrvale, kui lugema hakkan. Tihtipeale istun istme serval tollel hetkel, et paremini näha, kuidas tegelased higistavad ja poevad kasvõi nahast välja, et kaitsta oma arvamust ja teiste "rumalusi" ja "ühekordseid isiklikke kogemusi, mis absoluutselt ei puutu teemasse" ümber lükata
/OT
EDIT: ja juba läkski lahinguks võitlustandril lahti 
  
 
			
			
									
						
										
						See talv pean kündma tööle veidi teistkaudu, enam polegi 80% trassi peal sõitmist, vaid on vaja külavahe teed (kõvakattega, pinnatud tee) ka sõita ja isegi kui naelad oleks, siis ega kui oled loll, ei päästa kurvis-kraavis võistlusel osalemast maailma parim naelrehv. Pigem veidi kiirust maha võtta ja küll saab sõidetud tööle ja õhtu koju tagasi ka mööda amatöör Dragons Tail'i.
Olgu, pean tunnistama, viimased paar aastat nelikutega ainult sõitnud (quattrod, haldexid).
Ei näe pointi naeltel, tekitab võltsturvatunde. Praegusel autol olid eelmisest omanikust naelad velgedel, sain novembrist kuni aprillini nendega uhada, ainuke lisaboonus oli meeletu müra kabiinis, muud efekti ei näinud pidamises (kui tahtsin, sain külje ikka ette). Lisaks arvestades Loode-ja Põhja-Eesti ilma viimastel talvedel, siis jalg gaasilt maha kui käredam külm on, suurema osa ajast ju lörtsisopa sees 95% uhamine ja selleks naelte premiumit maksta pole pointi, kui naeltel piisab väikesest soojast, et nad juba annavad lahkumisavalduse sisse kulumise ja lendamise näol.
Kirde- ja Kagu-Eestis võibolla tõesti oleks naelal mingit mõtet (käredama külmad, aga need korrad mis ma olen Tehvandile läinud lamelliga (isegi esiveolisega üks kord!) ei näinud muret, et nüüd kaoks pidamine Mägi-Eesti kurvides), aga üldjoontes pole vale varustus, vaid vale kiirus lahtilükatud teel.
Ühe korra elus olen kirunud, et polnud naela all: koduhoovis otsustas E39 automaat mitte minekut teha, sest veotelje ratta alla oli päeva peale libe tekkinud sulailmast ja jää peal libises lamell kenasti, kuna LSD-d polnud. Oi kuidas algaja mina nägi vaeva, et kodunt minema pääseda, sest mul oli aja peale oli peole minek, aga siis tulid juba klassivennad keda pidin peale korjama: esmalt naersid vaatepilti, et mina autost väljas, käik sees ja auto vaikselt libistab sussi kohapeal, samal ajal kui proovin kuidagi tuhaga haarduvust juurde tekitada (algaja ja vaene juht noh, polnud liiva või graniitkruusa kusagilt võtta
 ), aga peale naerupahvakut lükkasid takka ja sõit algas peopaika.
), aga peale naerupahvakut lükkasid takka ja sõit algas peopaika.Lamell igatahes. Siis pole kiiret vahetusega ka, kui kevad järsku tuleb ja naelaga enam ei tohi sõita

Kuna valik isiklik, siis suht pointless proovida kedagi veenda, vaba maa, pole keelatud valida varustust, mis vastab seadusele

OT
PS! Jään ootama teatud seltsimeeste omavahelist väidete ümberlükkamisvõi(s)tlust, iga aasta võtan ämbritäie popkorni kõrvale, kui lugema hakkan. Tihtipeale istun istme serval tollel hetkel, et paremini näha, kuidas tegelased higistavad ja poevad kasvõi nahast välja, et kaitsta oma arvamust ja teiste "rumalusi" ja "ühekordseid isiklikke kogemusi, mis absoluutselt ei puutu teemasse" ümber lükata

/OT
EDIT: ja juba läkski lahinguks võitlustandril lahti
 
  
 
Re: Autotehnikateema
Ma ei viitsi autos kellagi keerata, näitab aasta ringi vööndiaega. Saati siis rehve vahetada. Seega lamell aasta ringi.
			
			
									
						
										
						- 
				krossipart
- Liige
- Postitusi: 361
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mainisid: Ei näe pointi naeltel, tekitab võltsturvatunde ja LSD mainitud..rockrapdude kirjutas: ↑31 Okt, 2025 16:40 Lamell.
See talv pean kündma tööle veidi teistkaudu, enam polegi 80% trassi peal sõitmist, vaid on vaja külavahe teed (kõvakattega, pinnatud tee) ka sõita ja isegi kui naelad oleks, siis ega kui oled loll, ei päästa kurvis-kraavis võistlusel osalemast maailma parim naelrehv. Pigem veidi kiirust maha võtta ja küll saab sõidetud tööle ja õhtu koju tagasi ka mööda amatöör Dragons Tail'i.
Olgu, pean tunnistama, viimased paar aastat nelikutega ainult sõitnud (quattrod, haldexid).
Ei näe pointi naeltel, tekitab võltsturvatunde. Praegusel autol olid eelmisest omanikust naelad velgedel, sain novembrist kuni aprillini nendega uhada, ainuke lisaboonus oli meeletu müra kabiinis, muud efekti ei näinud pidamises (kui tahtsin, sain külje ikka ette). Lisaks arvestades Loode-ja Põhja-Eesti ilma viimastel talvedel, siis jalg gaasilt maha kui käredam külm on, suurema osa ajast ju lörtsisopa sees 95% uhamine ja selleks naelte premiumit maksta pole pointi, kui naeltel piisab väikesest soojast, et nad juba annavad lahkumisavalduse sisse kulumise ja lendamise näol.
Kirde- ja Kagu-Eestis võibolla tõesti oleks naelal mingit mõtet (käredama külmad, aga need korrad mis ma olen Tehvandile läinud lamelliga (isegi esiveolisega üks kord!) ei näinud muret, et nüüd kaoks pidamine Mägi-Eesti kurvides), aga üldjoontes pole vale varustus, vaid vale kiirus lahtilükatud teel.
Ühe korra elus olen kirunud, et polnud naela all: koduhoovis otsustas E39 automaat mitte minekut teha, sest veotelje ratta alla oli päeva peale libe tekkinud sulailmast ja jää peal libises lamell kenasti, kuna LSD-d polnud. Oi kuidas algaja mina nägi vaeva, et kodunt minema pääseda, sest mul oli aja peale oli peole minek, aga siis tulid juba klassivennad keda pidin peale korjama: esmalt naersid vaatepilti, et mina autost väljas, käik sees ja auto vaikselt libistab sussi kohapeal, samal ajal kui proovin kuidagi tuhaga haarduvust juurde tekitada (algaja ja vaene juht noh, polnud liiva või graniitkruusa kusagilt võtta), aga peale naerupahvakut lükkasid takka ja sõit algas peopaika.
Lamell igatahes. Siis pole kiiret vahetusega ka, kui kevad järsku tuleb ja naelaga enam ei tohi sõita
Kuna valik isiklik, siis suht pointless proovida kedagi veenda, vaba maa, pole keelatud valida varustust, mis vastab seadusele
OT
PS! Jään ootama teatud seltsimeeste omavahelist väidete ümberlükkamisvõi(s)tlust, iga aasta võtan ämbritäie popkorni kõrvale, kui lugema hakkan. Tihtipeale istun istme serval tollel hetkel, et paremini näha, kuidas tegelased higistavad ja poevad kasvõi nahast välja, et kaitsta oma arvamust ja teiste "rumalusi" ja "ühekordseid isiklikke kogemusi, mis absoluutselt ei puutu teemasse" ümber lükata
/OT
EDIT: ja juba läkski lahinguks võitlustandril lahti


 
 Hää huumor päästab päeva ja lisamüra salongis...
 
 PS! Mul ahjust tulnud küüslauguleib varutud pikemaks lugemiseks..

Re: Autotehnikateema
Mul tekkis ka küsimus, et kas LSD all peeti silmas lüsergiinhappe dietüülamiidi?
			
			
									
						
										
						- 
				tsivi_list
- Liige
- Postitusi: 286
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mu meelest see tänapäeval rohkem nagu usu küsimus juba. 
Ma ise mõistan suurepäraselt naastu pooldajaid, kes igapäevaselt lihvivadki selliseid kõrval- ja juurdeviivaid teid kus täismees püsti ei kannata seista ja kust lamellidel auto seistes kraavi poole vajub. Aga neid linnas läbi ummikute maja alt lapsega kooli ja siis kontorisse ning tagasi klõbistajaid tänu kellele teed prses ja kopsud tolmu täis on, vot neid ei mõista. Selliste pärast need ringtee ahelpaugud ka, sest liisingumakse asendab füüsika tundmist.
Ise eelistan linnas ja põhimaanteedel liikujana korraliku lamelli nii esiveolise kui neliku all. Aga st, et lamell läheb ainult siis alla, kui päevad juba lühikesed ja külmad.
Need, kes aastate kaupa sama rehviga sahistavad, neil ei peaks üldse autoomanikke sekka asja olema.
Fun fact statistika poole pealt ühest väeosast ammusest ajast - kuigi naastudel ja toona võrdlemisi kaasaegseid majandussõidukeid oli suurusjärgu võrra vähem kui igas rehvikonditsioonis armee maastureid liikumas, miskipärast valdav enamus talviseid avariisi jäi ikka majandussõidikite kapsaaeda.
			
			
									
						
										
						Ma ise mõistan suurepäraselt naastu pooldajaid, kes igapäevaselt lihvivadki selliseid kõrval- ja juurdeviivaid teid kus täismees püsti ei kannata seista ja kust lamellidel auto seistes kraavi poole vajub. Aga neid linnas läbi ummikute maja alt lapsega kooli ja siis kontorisse ning tagasi klõbistajaid tänu kellele teed prses ja kopsud tolmu täis on, vot neid ei mõista. Selliste pärast need ringtee ahelpaugud ka, sest liisingumakse asendab füüsika tundmist.
Ise eelistan linnas ja põhimaanteedel liikujana korraliku lamelli nii esiveolise kui neliku all. Aga st, et lamell läheb ainult siis alla, kui päevad juba lühikesed ja külmad.
Need, kes aastate kaupa sama rehviga sahistavad, neil ei peaks üldse autoomanikke sekka asja olema.
Fun fact statistika poole pealt ühest väeosast ammusest ajast - kuigi naastudel ja toona võrdlemisi kaasaegseid majandussõidukeid oli suurusjärgu võrra vähem kui igas rehvikonditsioonis armee maastureid liikumas, miskipärast valdav enamus talviseid avariisi jäi ikka majandussõidikite kapsaaeda.
- 
				krossipart
- Liige
- Postitusi: 361
- Liitunud: 26 Apr, 2020 17:06
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Piiratud libisemisega diferentsiaali tekitab ka inimkehas LSD...tsivi_list kirjutas: ↑31 Okt, 2025 17:49Antud teemas see lühend tähendab siiski piiratud libisemisega diferentsiaali.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 2 külalist


