Õhupallid Leedu kohal

Sündmused, mis saavad ajalooks alles homme.
Lemet
Liige
Postitusi: 20851
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Õhupallid Leedu kohal

Postitus Postitas Lemet »

Siin oli juttu, et õhupalle on raske alla lasta, kuna liiga kõrgel. Kui nad kõrgel hirmsa kiirusega kihutavad
Vastupidi- raske on alla lasta, kuna on väikesed ja aeglased. Helikopter oleks vast kohaseim, aga siin hakkab kõrgus mängima- 6000 meetri peale kopterid väga ei küüni.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 44186
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Õhupallid Leedu kohal

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Soome endine katselendur Jyrkki Laukanen kommenteeris MIG-21ga lendu 21 km kõrgusel umbes sedasi: "minu kiirus õhuvooli suhtes (airspeed) oli minimaalne (karta oli varisemist), Machi arv oli maksimaalse ligidal (2,05), keerasin lennuki ettevaatlikult "selili" ja võtsin kursi maa suunas, selle protseduuri käigus jõudis lennuk veel 300 m tõusta".

Siia on ehk peidetud ka see, miks neid ameeriklaste saadetud ADA-sid (ehk automaatseid triivivaid aerostaate) oli lennukitel keeruline alla lasta. Sama MiG-21-l jätkus sisemist kütusevaru mootori forssaazil 7-ks minutiks. Selleks ajaks olid sa 20 km kõrgusel ja tegid Mach 2,0 ja kütuse avariijäägi tuli süttis. Kui nüüd oli midagi valesti tehtud ja õhupall oli lennukil mitte nina ees, vaid piloot nägi seda üle õla, siis polnudki midagi teha, tuli võtta kurss alla tagasi.

Kui paar aastat tagasi hiinlaste ADA USA kohal seikles, siis selle hävitamiseks kasutati F-22. Põhjuseks on see, et tema lennulagi on tegelikkuses kõige suurem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist