andrus kirjutas: ↑07 Nov, 2025 13:42
Guido Ilves on Maaja peatoimetaja? Kui jah siis on küsitav, kas ta ikka suutis end peeniste ja vulvade maailmast lahti rebida seda raamatut kirjutades? Ma kontrolliks enne tema peale viitamist väited mujalt üle igaks juhuks
Kas NG on kah peeniseid ja vulvasid täis? Milleks selline sõnakasutus ja soov eksponeerida oma vähest lugemust ja teadmatust? Kas panen linke NG videotele kah või? Kas siis on usutavam või?
P.S. Selline praegune olukord õõnestab tugevalt ka foorumi enda kui sellise autoriteeti ja tõsiseltvõetavust. Kui selline jama ja rumaluse eksponeerimine siit nüüd ära kustub, siis vajadusel redigeerin ka oma postitused siin üle ja eemaldan viited kellegi rumalusele.
Viimati muutis Peeter, 07 Nov, 2025 19:39, muudetud 1 kord kokku.
Dagestani külas Achi-Su toimunud kopteriõnnetuse hukkunute arv on tõusnud viieni: kolmas ohver suri intensiivravis. Vigastatute seas on Kizlyari elektromehaanikatehase (KEMZ) tegevdirektor Akhmat Ahmatov. Ettevõte on spetsialiseerunud helikopterite ja õhusõidukite maapealsete juhtimis- ja diagnostikasüsteemide, samuti lisaseadmete ja pardaseadmete arendamisele ja tootmisele. KEMZ-kontsern on otseselt seotud Venemaa sõjatööstusega: see tarnib komponente MiG lennukitootjale ja on osa Rostecist. Revolvripühadeks tõenäoliselt tehti oma ettevõtte juhtivale koosseisule selline õnnelik kingitus. https://www.kavkazr.com/a/rukovoditelj- ... 84817.html
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
pwn13 kirjutas: ↑09 Nov, 2025 11:31
Lendab ilma sabata ka üsna hästi.
Kamovi kopteritel on kaks vastassuunas pöörlevat tiivikut, mistõttu ei ole sabatiivik vajalik.
Sabatiivik mitte, aga saba on vajalik pikijuhitavuse säilimiseks. Antud videos on näha, et piloodil oli mitu korda võimalik kopter enam-vähem viisakalt hädamaandada (oligi juba maas/vees), aga selle asemel otsustas kuni alla kukkumiseni edasi lennata. Võimalik muidugi, et tegemist oli ikkagi mingi tehnilise veaga, mis muutis labade kohtumisnurga juhtimise võimatuks või võimatult keeruliseks, aga ikkagi näeb see asi väga kahtlase piloteerimise moodi välja.
Vaatan, et staarkoolipapa Hendrik Aguri järgmist lennuintsidenti pole siin tähele pandud - seekord lõppes asi Cessna purunemisega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
pwn13 kirjutas: ↑09 Nov, 2025 11:31
Lendab ilma sabata ka üsna hästi.
Kamovi kopteritel on kaks vastassuunas pöörlevat tiivikut, mistõttu ei ole sabatiivik vajalik.
Sabatiivik mitte, aga saba on vajalik pikijuhitavuse säilimiseks. Antud videos on näha, et piloodil oli mitu korda võimalik kopter enam-vähem viisakalt hädamaandada (oligi juba maas/vees), aga selle asemel otsustas kuni alla kukkumiseni edasi lennata. Võimalik muidugi, et tegemist oli ikkagi mingi tehnilise veaga, mis muutis labade kohtumisnurga juhtimise võimatuks või võimatult keeruliseks, aga ikkagi näeb see asi väga kahtlase piloteerimise moodi välja.
Tegelikult ongi ülimalt kummaline et miks ta veest uuesti õhku tõusis. Kas piloot ei näinud et, saba on juba kadunud.
Ma ei ole kursis milline on pilootide väljaõpe ja minimaalsed reeglid ohutusele aga loogika ütleb et peale sellist maandumist peaks masina seisma panema ja üle vaatama. Muidugi seal mägedepojad on veidi uljamad ka.
Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Nov, 2025 13:06
Vaatan, et staarkoolipapa Hendrik Aguri järgmist lennuintsidenti pole siin tähele pandud - seekord lõppes asi Cessna purunemisega.
Möödunud aegade uudised said siin kajastatud siis, kui need juhtusid,
mitte aga nüüd poolteist kuud hiljem, kui Trumm on end suvatsenud asjaga kurssi viia.