73. leht 113-st
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 21 Dets, 2023 13:27
Postitas MeelisV
Jõhvi Nõo on ju u. 150 km ?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 21 Dets, 2023 13:28
Postitas lamjak
ahto42 kirjutas: ↑21 Dets, 2023 12:17
Lihtsalt tekkis tööjuures arutelu, et kuidas loetakse meil eestis maanteede kilomeetreid.
https://www.postimees.ee/7923014/noos-t ... i-hairitud
Siin on kirjas, et õnnetus juhtus Tartu-Jõhvi-Valga maanteel 150. kilomeetril, aga Tartust Nõosse/Nõkku on ca 8km.
On mingi põhja-lõuna suund või lääne-ida suund?
Uudises on lihtsalt tee nimi valesti kirjutatud, õige on Jõhvi-Tartu-Valga. Kilomeetreid loetakse tee algusest, antud juhul siis Jõhvist. Täpne nulli koht peaks olema Tallinn-Narva pealt parempööre linna suunas.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 10:42
Postitas Kapten Trumm
https://epl.delfi.ee/artikkel/120258980 ... ekoormatud
Vähese politseikontrolli tingimustes jätkavad veofirmad Eestis vene ruletti võõraste eludega.
Kuna sõidan tihti Paldiski vahet ringteel Saue-Paldiski lõigul, siis näen ka tihti metsaveoautosid palgikoormatega, Paldiski sadama suunal.
Kui võtta aluseks see, et meie koormuspiiranguga võib märga palki olla metsaveo auto täis umbes 2/3 külgtugede kõrguseni, siis viimane paar aastat pole normaalkaalus autot näinudki, kõik on pea "ääreni" ja Tallinna ringtee pole mingi kõrvalmaantee.
Eks toimub see senikaua, kui käib üks suurem pauk.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 11:11
Postitas Smith
Absoluutselt, rääkimata sellest , et selle lastiga põrutatakse mööda (ja lõhutakse) teid, kus on massipiirang. Massipiirangu rikkumisega ju Transpordiamet sisuliselt ei tegele (puudub KorSi järgi sõiduki peatamise õigus) ja PPA samuti mitte (pooe prioriteet).
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 11:45
Postitas diesel
huvitav kuipalju neid pauke toimub soomes-rootsis?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 17:03
Postitas Kapten Trumm
Kas seal Skandinaavias mitte nii pole, et raskeveoki eest vastutab ettevõte, mitte autojuht ja seepärast on pooleks raamide ja pimedaks tehtud piduritega sõitmist vähem, taolistes tingimustes ehk ääreni täis metsaveok pole ka nii suur oht?
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 19:05
Postitas Urams
Töötan kopp-laaduri juhina ja kümme aastat tagasi üks kloun tegi 140 euri trahvi üle kaalu eest.Stokker oli teh passid valesti välja andnud aga politseile oli see savi ,rikkumine jäi ikka mulle,Stokker saatis ka pikalt .Nõuka
ajal sain kutsekas C ja T katti load ,politsei võttis maha ,
miks B ei ole ,ütlesin ,et milleks veokaga võin sõita aga transiti künaga ei või.Tegid 60 euri trahvi ,küsisin kuidas
politseis töötada saate kui füüsika 2 siis tehti mökk mökk.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 21:38
Postitas maksipoiss
Kummaline on , et kuidas suudetakse 7-me kaalubussiga kogu Eesti peale ainult 1300 veokat aastas kontrollida. See teeb pool veokat bussi kohta päevas

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 03 Jaan, 2024 23:24
Postitas parkija
See kaalumine pole väga lihtne : esmalt on vaja leida keda kaaluda , okaspuu koormad tavaliselt ülekaalus pole , kasega on tavaliselt kaal lõhki , ülekaalus on ka puiduhaket vedavad veokad ja muidugi mineraalväetist vedavad veokad .
Kaalubuss käib ka väljakutsetel , näiteks liikusõnnetused .
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 04 Jaan, 2024 17:06
Postitas ahto42
Tehku graanulitehaste väravates reide nagu tööriistarendiväravates kunagi tegid, et kas BE kat on olemas, kui minikopa või tõstuki sappa paned.
Enamus kvaliteet kasest läheb graanuliks ja eksport. Palgiauto sõidab sinna, kus rohkem makstakse, mingi puidu väärindamisejutt on utoopia.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 05 Jaan, 2024 17:52
Postitas Enkus
maksipoiss kirjutas: ↑03 Jaan, 2024 21:38
Kummaline on , et kuidas suudetakse 7-me kaalubussiga kogu Eesti peale ainult 1300 veokat aastas kontrollida. See teeb pool veokat bussi kohta päevas
Sellel on nüüd mitmeid erinevaid põhjusi.
Praegust seisu ei tea, aga on olnud perioode, kus osadele kaalubussidele ei olnud isegi ühte meeskonda peale panna...
Rahvusvahelisi vedusid tegevaid autosid ei ole mõtet peatada, sest need on normkaalus.
Iga kättesaaadud rikkuja vormistamine võtab paraja aja ja samal ajal ei saa sa järgmist püüda, sest politsei juhtkonna arvates ei tohi rikkujaid trahvi vormistamise ootamiseks järjekorda panna...
Aga põhiline on lõustakas ja muud grupid - kui bussi kusagil seismas nähakse, siis sureb antud kohas veokite liiklus välja...
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 05 Jaan, 2024 18:36
Postitas avrnbr
Eks eelkirjutatu seletab ka, miks metsakad pimedas toimetada armastavad.

Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 06 Jaan, 2024 9:38
Postitas Walter2
avrnbr kirjutas: ↑05 Jaan, 2024 18:36
Eks eelkirjutatu seletab ka, miks metsakad pimedas toimetada armastavad.
Kui veomaht taga ja kuupäevad kukil siis lastakse tihti 2-3 ööpäeva jutti.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 06 Jaan, 2024 11:43
Postitas Peeter
Lisaks veel see temperatuuri-teema. Nii suvel kuumaga, kui talvel külmaga (hüdraulika, metsakas, kraana): Kui on otsus, siis ma lähen. Aga arvesta, et selle välistemperatuuriga tööd tehes võib masin pärast tilkuda nagu mahlakask. Ja siis võibki juhtuda nii, et suvel päeval magatakse ja öösel tehakse tööd- siis kui jahedam. Ja talvel peetakse lihtsalt külmapühasid. Ja peale seda kui juba soojem on, siis on vaja tegemata töö järgi ära teha.
Kõik sõltub millised on kokkulepped ja võetud kohustused. Näiteks just nüüd 26. detsembril tegid suuremahulise Tartus tänavavalgustuse Led-ideks vahetamise projekti teostajad oma tööd. Terve tänav meil löödi ümber. Pool veel pimedas. Ja ühe pikalt veninud renoveerimisega Riia tänava KÜ-l paigaldati samal 26.ndal päeval fassaadile vihmaveetorusid. Ju siis olid võetud kohustused ja sõlmitud kokkulepped sellised.
Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 06 Jaan, 2024 16:43
Postitas avrnbr
Walter2 kirjutas: ↑06 Jaan, 2024 9:38
Kui veomaht taga ja kuupäevad kukil siis lastakse tihti 2-3 ööpäeva jutti.
Aga kettad? Töö- ja puhkeaeg?