2. leht 2-st
Postitatud: 06 Jaan, 2008 21:49
Postitas Tsiknat
Kruntvärvi ei ole vaja karestada.Krundi funktsioon selles seisnebki,et siduda võimalikult kõvasti värvitav materjal ja põhivärv.
Tom
Postitatud: 07 Jaan, 2008 7:58
Postitas fossiil
Ka mina ei ole krunti karestanud, tavaliselt lasen krundil kusagil veerand tundi kuivada - krundin nitroga, see kuivab suhteliselt kiiresti - ja siis pihustan esimese kihi põhivärvi peale.
Aga külmas ruumis värvimise kogemus mul puudub, võimalik et sel juhul toimib kõik veidi teisiti.
Urmas.
Postitatud: 07 Jaan, 2008 17:19
Postitas Visible
Selge, tänan väga kõiki neid kes aidata viitsisid, nüüd peaksid olema kõik minu küsimused küllaltki ammendavad vastused saanud.

Postitatud: 22 Jaan, 2008 15:30
Postitas m2ger
Minuteada peaks asi nii olema, et kui mudeli karbist välja võtad on tal mingi aine kiht peale jäänud tehasest. Tegu peaks olema mold release agentiga ehk siis maakeel mingi spets vahend mis laseb plastiku vormist kergema vaevaga ära võtta. Matistamine ja fairy lahus aitab kindlasti, vahel suuremad pinnad olen ka kiire liigutusega white spiritiga üle tõmmanud.
Postitatud: 11 Veebr, 2008 13:21
Postitas Kapten Trumm
Mina olen mudeleid rasvast pesnud enne värvimist lihtsalt lapi ja white-spiriti abil. Isegi peene paberiga matistamine kipub pärast ikka näha jääma.
Postitatud: 11 Veebr, 2008 13:36
Postitas Westland
Autode juures kasutatakse spetsiaalset vedelikku silikooni ja muu ebasoovitava eemaldamiseks vahetult enne värvimist.Arvan et see abivahend sobib ka mudeliehituse juures.Müüakse kõigis autovärvi müügiga tegelevates firmades.