2. leht 7-st
Postitatud: 08 Nov, 2010 23:55
Postitas asjaajaja
Geenitehnoloogia on imet teinud!

Jõudu valitud rajal edasi rühkimiseks!!!
Postitatud: 09 Nov, 2010 9:38
Postitas Tsiknat
andrusan kirjutas:Ukseluku kate tundub samuti naljakas...
See on helkur. Umbes pooleteist sentimeetri paksune aga eks seda paremini valgust tagasi peegeldab. Võibolla suudab osa energiat pimedaks talveajaks isegi akumuleerida.
Toomas
Postitatud: 12 Nov, 2010 22:38
Postitas von manstein
Vahin ja vahin seda ustepilti ja ei jõua ära imestada, mis tehnikaga uks on õigeks tuunitud. Väga tasemel töö!
Isiklikult oleks küll helkuri ära lõiganud. Sellised vidinad, kui nad ka olemas olid, kadusid üpris ruttu küljest.
Postitatud: 14 Nov, 2010 20:20
Postitas Tsiknat
Toimetan ikka veel staadiumis- lamat ne stroit. Kõik karbis olevad kabiini detailid olen nüüdseks mitut pida katki lõigand, näiteks Alangeri pakutavat kabiini tagaseina ei saa katusest kuidagipidi paremaks lugeda.
Siiski hakkab osa asju tasapisi ka koostuma. Masina ninaosas on juba päris mitu puruks lõigatud ja taas kokku liimitud kõverikku üksteisega kokku sobitatud. Poritiivad ja logarid esialgsetest 4mm lühemad, kapott 1,5mm pikem, riba kapoti ja kabiini vahel 2mm lühem ja 0,5mm kitsam. Samasse tasapinda ajasin ka armatuurlaua pealse ja väljapoole esiklaasi ulatuva osa.

Toomas
Postitatud: 15 Nov, 2010 8:19
Postitas fossiil
Jaa, kõva töö oled juba praeguse seisuga ära teinud, karta võib, et projekti õnnestumise korral (ja ma ei näe mingit põhjust, et see ei peaks nii minema) hakkad iga järgmise karbi juures sisu ja originaali vastavusse palju kriitilisemalt suhtuma..

Postitatud: 15 Nov, 2010 10:44
Postitas von manstein
Einohh, küll on lõhkumist. Pahatihti juhtub, et nii massiivse pahteldamise juures kipub reljeefsus ja detailsus kannatama. Arvestades tsiknati kompromissitut suhtumist, loodame kõige paremat.
Kas saab ikka selle aastanumbri sees valmis?
Lisatööd on ikka hullumoodi.
Postitatud: 11 Dets, 2010 19:50
Postitas Tsiknat
See sportlike meestega samas tempos jooksmine käib mulle ülejõu.
Vaatan, et teema on kuhugi kaugustesse vajunud aga juurde pole nagu suurt midagi tehtud. Paar jonniva fotokga tehtud pilti saan siiski üles riputada.
Toomas
Postitatud: 11 Dets, 2010 20:05
Postitas von manstein
Ei jah, kõvad arengud!
Aga tegelikult äratuntav Eduardi käekiri.
Fotofilmi peale prinditud armatuurlaua kellad ja tänapäeva masinatega võrreldes meeletu suur gaasipedaal. Mõeldud ilmselt vildistatud jalaga vajutamiseks. Ikkagi kontinentaalne Venemaa.
Muidu väga vahva, aga selle aastanumbri sees ei valmi. Või mis?
Viimane küsimus mõeldud paralleelina Su eelmise aasta ZIZ-i teemale.
Postitatud: 11 Dets, 2010 21:16
Postitas fossiil
Jaa, raskelt sünnib, aga seegi vaheetapp on väga efektne!
Postitatud: 12 Dets, 2010 0:30
Postitas Tsiknat
von manstein kirjutas:
Muidu väga vahva, aga selle aastanumbri sees ei valmi. Või mis?
Viimane küsimus mõeldud paralleelina Su eelmise aasta ZIZ-i teemale.
Ei ole sel aastal nii kergelt mõjutatav. ( Loe- olen rohkem tööga hõivatud)
Toomas
Postitatud: 13 Dets, 2010 9:34
Postitas vaoinas
Roppu vaeva oled ikka nõus nägema selle masina kallal. Kabiini originaaldetailidest on järel vaid riismed. Armatuurlaud tundub küll muljetavaldavalt ehe.
Jään ootama järgmist teemakajastust.
Kristjan
Postitatud: 01 Jaan, 2011 21:09
Postitas Tsiknat
Aastalõpu seisuga jäid asjad niimoodi.

Vaatamata sellele, et omavalitsuste eelarvet kärbiti suutsin leida oma reservidest vasktraati ja polüstüreeni ning teha kõikide takistuste kiuste valmis aknaraamid.
Mõeldes mudeli prototüübi päritolule, peaks asja korrektseks lõpetamiseks võibolla väljastpoolt Eestit vähe lisavahendeid nuruma.
Valimisteks on mudel loodetavasti valmis, loosungid välja mõeldud ja legend minu tublidusest ning teiste foorumlaste riivatutest töövõtetest kah nimekirjana koostatud.
Toomas
Postitatud: 02 Jaan, 2011 13:24
Postitas fossiil
Vägevalt paned! Nagu näha oled täiega ära pööranud: kui juba korra detailikestega jantimeseks läheb, siis pääsu pole - siia aasakesed, sinna raamikesed, vahelduseks mõni kastike kah ja nii edasi....
Aga tulemus on küll väga hea - selle jaoks poleks tõesti patuasi veidikese toetust küsida, no et siis saab ehk katusele õigeusu kiriku risti püsti ajada või nii...
Postitatud: 02 Jaan, 2011 14:38
Postitas calico
ütlekski et, see hetk kaunis peatu, sest on näha kus hall ja valge ning metall, ning aru saada kui palju on vaeva nähtud!
Postitatud: 02 Jaan, 2011 18:31
Postitas Joss Metsast
Nagu päris... Aga mismoodi sa noid aknatihendeid pärast värvid, klaasid ju puha ees?
Vägev igastahes