Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Postitatud: 20 Aug, 2022 9:19
Kas sul on viga midagi või? Aastate jooksul on küllalt ka Eesti ajakirjanduses räägitud, et peale Ukraina sõda hoogustus lääne ettevõtete tootmisüksuste kolitamine Venesse, et sanktsioone eirata. Ja seejuures loodi nii uusi üksusi, kui laiendati vanu. Kas see on tõesti sulle nii suur uudis? Kaks esimest linki Naberežnõje Tšelnõst 2015-2016, mis otsinguga leidsin, tõendamaks, et lääne värk seal käis ja laienes, hilisemates galeriides on valmis tehased, lääne sisseseaded, jne. Uuemad laienenud ja kopeeritud tehnika ja tootmise lingid leiad ise.AMvA kirjutas: ↑20 Aug, 2022 7:26Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?Peeter kirjutas: ↑19 Aug, 2022 22:24Jah täiesti kindel! Valiost rääkis mulle juba ei-tea-millal minu Piiteri sõjaväekaaslane (It-mees, kes tänaseks on 2 kuud tagasi oma sõnade kohaselt jäädavalt Veremaalt lahkunud), kes valgustas mind tookord, mingine 2015-6 ehk, et toiduainetega probleeme pole, et lääne firmad rajavad nüüd tootmisi Veresse, et sanktsioonidest mööda saada. Näiteks oli kohe Valio, ütles, et see teie Laeva oma on naljamäng võrreldes sellega, mis Piiterisse tehti....
Naberežnõje Tšelnõst oli pildiseeria Fishki-s ehk mingine 2016-8? Uus kabiinitsehh, valutsehh, koostetsehh, mootoritsehh. Uuele Kamazi-seeriale tehti veel tehase sisse ZF-i kastitehas. Tehase juures kokku 240 välisfirmat 2016 reeklaamis. Põllumajandus- ja ehitustehnikast CNH (Case New Holland).
Jah mõnes kohas võisid asjad olla varem sõlmitud, aga sanktsioonide ja vereturule pääsemise soovi realiseerimiseks viidi osa tootmisprotsessidest üle veresse. Ehk siis tegevust veres laiendati oluliselt.
Ja... sellest on ju küllalt infot olnud, et tolleaegsed sanktsioonid ja nendest mööda saamine tekitasid veresse hulgaliselt välisfirmade tootmisüksusi. Kas see on mingi uudis nüüd või?
2016 https://fishki.net/auto/1818534-trehluc ... elnov.html
2015 https://fishki.net/auto/1379537-kak-sob ... elnah.html
Lisaks loe juttu postituste sees ja seeejärel loe juba (lisaks ka iseenda otsitud ja leitud) linkidest uuemaid arenguid, siis saad ise teha järeldusi, kas koostöö maht on suurenenud või mitte:
2018 https://fishki.net/auto/2582237-sovetsk ... inami.html
2019 https://zen.yandex.ru/media/vestikamaza ... 00ade0ffa5 Postituste seest leiad info 2018 aasta arengute kohta "koostööde" vallas, ja 2020 demoti juba valmis asju. Mersu ja Mani kabiinid, jällegi uued ZF kastid uuele Kamzale juba 6. seeriale, uus mootor, mis olevat enda loodud "analoogemitteomav", aga põhineb sakslaste tehnoloogial/litsensil jne. Uued juba töös olevad valutehnoloogiad ja raamitehnoloogiad leiad juba ise. Ja samal ajal pannakse samas kohas neid lääne veokaid kokku. Head otsimist. Uues mootoritehase Daimler ja Cummins koostes sees jne. Ja samas on teemad ka sõiduautode ja majandustehnika kooste laienemisest. Veelkord, head otsimist!
Valiost: Eesti ajakirjandusestki 2014 sügis (sõda juba kevadest käib, MH on alla lastud, jne) https://arileht.delfi.ee/artikkel/70170 ... ale-tehase Lisaks muule sanktsioonidest tingitud tegevuse ümber kujundamisele ja laiendamisele see uus kompleks tehtigi valmis.
Ja need on lihtsalt ainult näited sellisest tegevusest.
AMvA tsitaat: Ehk siis naised saunas rääkisid, aga konkreetseid linke panna ei ole?
Miks sa haugud niimoodi? Või sa tõesti ei olegi neist asjadest mitte midagi kuulnud ega lugenud?