"Riigikaitse uus katsumus" - Tallinna (j)veevärk

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
vetewana
Liige
Postitusi: 373
Liitunud: 31 Juul, 2008 11:57
Kontakt:

Postitus Postitas vetewana »

Mida see MDK-3M endast veel kujutab?

Kui kunagi peaks tulema leopard eks siis juba tuleb ka pühvel. :scratch:
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

vetewana kirjutas:Mida see MDK-3M endast veel kujutab?

Kui kunagi peaks tulema leopard eks siis juba tuleb ka pühvel. :scratch:
Pilt

See küll pole M, aga ettekujutuse saad. Otstarbekuse koha pealt tundub kuidagi "kohi"
Veel odavam osta ja pidada muidugi, kui BAT-2.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2292
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Mingi sellise asjapuu peal teenis mul vend - jutustas, et ees sahk ja taga kopp, sellisega võivat majast tee läbi lükata ja muidu pidi suutma 100km/h kulgeda. Huvitav, kas see on ka reaalne?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

kiirus jääb 65+ mõni km/h
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

MDK-Mašina Dorožno- Kotlovannaja oli vistist. Suht jõhkra jõuga riist.

http://army.armor.kiev.ua/engenear/index.shtml

Paar pilti otstarbekohasest tegutsemisest metsatulekahjul...
Pilt

... kaevise tegemisel...

Pilt

...ja vististi tee muldkeha ehitamisel...:roll:

Pilt
Viimati muutis Lemet, 20 Mär, 2010 22:16, muudetud 2 korda kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Jõud on neil kõigil sama põhimõtteliselt.
Jõuallikaks tankidiisel T64pealt. Põhi ka samalt masinalt koos käiguosaga.
710 jõudu.
Viimati muutis Feeliks_Jalgraud, 20 Mär, 2010 23:35, muudetud 1 kord kokku.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Postitus Postitas oleeg »

See küll pole M, aga ettekujutuse saad. Otstarbekuse koha pealt tundub kuidagi "kohi"
Veel odavam osta ja pidada muidugi, kui BAT-2.
M tähendab moderniseeritud. Otstarbekuse koha pealt pigem vastupidi. Piltidel nähtav suur ketas käib pealt ära ja edasi on võimalik paigaldada igasugu vidinaid. Pigem on Bat-2 üks raske kobakas: kraana ja buldooseri ristsugutis. Raske ja kallis. Saha paremus on loomulikult eeliseks, kuid selle võib ka MDK-le paigaldada... Samas ei tea-näe BAT-il muid eeliseid. Meil käisid poisid nendega suuri metsatulekahjusid kustutamas: 3-st 2 kanti maha...
Kiirus tal vist 100 küll ei olnud, pigem ehk 80. Kiire oli see põrguline küll. Vahest ilma barabani ehk kettata, ainult sahaga...?

Millest pole räägitud, on kütusekulu :write: Seda meie maksumaksjad küll üle ei elaks :dont_know:

terv
o
Viimati muutis oleeg, 20 Mär, 2010 22:44, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Millest pole räägitud, on kütusekulu Seda meie maksumaksjad küll üle ei elaks
Ausaltöeldes sellest pole ka eriti kirjutatud... Kindlasti võtab kõik ära, aga...
Pinnase planeerimisel võib tunnikulu üpris "hapu" olla küll. Pikki maid niikuinii sõita ei kannataks. Mootori resurss on tanki omast vaevalt-vaevalt suurem. 150000- eeq eest saab muidugi alati uue mootori osta, kui remontida ei viitsi :lol:
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Postitus Postitas oleeg »

Piltidel nähtav pinnase eemaldamine on mõnevõrra isegi tagasihoidlik. Endal pole seda mõnu olnud, kuid sama tööd teinud vend oli 3 päevaga rihm mis rihm. Seda vaatamata eriratsioonile! Kütuseauto käis tema positsioonil paar korda päevas. Loomulikult ei tähenda see midagi, sest kütuseäri polnud NA -s tundmatu...
Ühel pildil on näha, kuidas juht seisab kõrval - nii see oligi. Masinal oli mingi taseme automaatika või miski, kuid seda mõnu oli parimal juhul 3-4 minutit. Käsitsi juhtimisel ja kõvema pinnasega käis kabiin nagu tankodroomil...

terv
o
Faust
Liige
Postitusi: 1743
Liitunud: 27 Dets, 2004 10:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Faust »

Päästeoperatsioonist siis Päästjate Foorumi läbi:

http://foorum.estrescue.eu/phpBB3/viewt ... ?f=4&t=765
Jumal lõi inimese aga mr. Colt tegi nad kõik võrdseks:
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Huvitav, kui suured on läbi aegade AS Temiirile nende teenete eest makstavad summad?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4834
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Postitus Postitas Some »

See päästjate foorum häiris mu meelerahu. Wtf, tõstepadjad on iga päästeauto varustuses ja mehed saadetakse metsa? Pool päeva tegeldi staabi tekitamisega? Koristage see viide ruttu ära, muidu mu usk PA juhtkonda lööb kõikuma!!!!
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Some kirjutas:See päästjate foorum häiris mu meelerahu. Wtf, tõstepadjad on iga päästeauto varustuses ja mehed saadetakse metsa? Pool päeva tegeldi staabi tekitamisega? Koristage see viide ruttu ära, muidu mu usk PA juhtkonda lööb kõikuma!!!!
Aga sa taasta oma meelerahu näiteks siinsama teema kolmandal lehel oleva põhjapaneva tõdemusega:
...ei tea seda ka prügiautojuhid, kraanajuhid ja isegi Päästeameti autojuhid ei tea vast täpselt oma rolli ... probleemide korral. Aga seda teavad need, kes peavad selle info nendeni viima kriisiolukordades ning kes teavad kust miskit saab ja kus miskit paikneb. Teavad, teavad! Need, kes erinevaid stsenaariume regulaarselt harjutavad.
Tundsid, kuidas kindlustunne homses päevas tõusus?? :wink:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kõrvaltvaataja
Liige
Postitusi: 236
Liitunud: 23 Okt, 2005 20:43
Kontakt:

Postitus Postitas Kõrvaltvaataja »

oleeg kirjutas: Ühel pildil on näha, kuidas juht seisab kõrval - nii see oligi. Masinal oli mingi taseme automaatika või miski, kuid seda mõnu oli parimal juhul 3-4 minutit. Käsitsi juhtimisel ja kõvema pinnasega käis kabiin nagu tankodroomil...

terv
o

Teemast küll veidi mööda, aga siiski. MDK2 ja MDK3 oluline vahe on selles, et esimene töötab edaspidi sõites, teine tagurpidi. KUna tagurpidi sõites on juhil nähtavus olematu ja töösügavust raske jälgida, siis on meeskonnas kaks nägu - juht ja operaator. Omavahel suhtlevad raadioside kaudu. Juht on kabiinis ja operaator seisab väljas ning jälgib mängu ja korrigeerib kui vaja. Ja kütusega pole probleemi, sest sisse võib kallata kõike, mis veidigi põleb ( diisel, petrool, bensiin, vedelõli jne). See kehtib just MDK3 kohta.
Lemet
Liige
Postitusi: 20799
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Teisipäeva õhtuses "Vabariigi kodanikes" ETVs pidada kutsutud ja seatud eesotsast 50 Aastat Valmistumist Timbergiga ning mõned teised asja jagavad kodanikud seda õnnelikku õnnetust lahkama. Kell 20.05.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline