Nojah kui ma nagunii kellegi teise vanade risudega sõidame, siis selline loom nagu OT-64 SKOT on tatara 8x8Tiam kirjutas:Ärge nüüd näkku lääge, aga miks kõik seda Unimogi nii väga Eesti kodukootud APC aluseks tahavad- uuena maksab see masin U5000 mudelis umbes 2,3 MLJ EEK. Samas kui sama summa ostab sulle juba Tatra T815-7 4x4, mis suudab 1-2t ennam koormat kanda kui Unimig. On juba tehasest välja tulles varustatud soomustatud kabiiniga ning peaks vastu pidama 6kg TNT ekivalendile vastavale miiniplahvatusele.
Tatra 815-7 4x4 hinnaks siis 2,0-2,5mlj eek
Tatra 815-7 6x6 (10-16t kandevõimega) hinnaks ca 3mlj eek
...
http://www.youtube.com/watch?v=m6y5jeQk ... re=related
ja saab teda võrdlemisi odavalt
http://www.stvgroup.cz/en/products_serv ... y_vehicles ehk siis 190 000.- tsehhi krooni (=114 000 eek) eest. Samad vennad pakuvad ka 50 tk T-72 750 000.- tsehhi krooni (450 000.- eek) eest tükk.
Samu sõidukeid võib ka Poolast osta http://www.pa-ko.com.pl/index1.php OT-64 läbisõitnud 900 km, hind 28 000 zlotti (=108000 eek) ma arvan et pole just väga ront! OK, juhtmed on aja jooksul läbi mädanenud ja kummitihendid kõvaks läinud, aga see kõik on odavalt vahetatav.
Samuti on poolakatel vähe sõitnud Läti uhkus T55 läbisõiduga 98 km müügis 140 000 slotti (546 000.- eek). Need hinnad on kusjuures peale deaktiveerimist, kui kamin küsiks nendelt riikidelt otse vastavat tehnikat, siis ma arvan oleksid hinnad kordades odavamad.
Seega ostame partii ära, moderniseerime ja ongi mõneks ajaks midagi olemas, mis on parem kui läti T55 ja soomustatud Unimog. Kui kaitseväele ei kõlba, siis Kaitseliidule sobib ikka, eriti kui arvestame seda et KL on arvel ka sõjaaegsed Rootsi soomusautod. Nendega võrreldes oleks kasvõi seesama OT64 ikka suur hüpe edasi.