3. leht 3-st
Postitatud: 03 Apr, 2006 12:37
Postitas Pärtel
Kunagi 1990 novembris kukkus Sverdlovskis alla üks TU-134 reisilennuk. Paar nädalat hiljem pidin ise sellisega demblisse lendama. Ega kõhe oli küll. Kui tol ajal veel nii palju ei räägitud nendest Vene lennukite allakukkumistest, siis viimasel ajal oli üksvahe neid päris palju. Siiski - statistika järgi saab autoõnnetustes rohkem inimesi surma, kui lennkatastroofides.
Postitatud: 03 Apr, 2006 16:50
Postitas denis23
Jah, nendel uutel Boeingutel on küll "hull lost" statistika on päris hea. Loodame ikka paremat:) aga mõnes mõttes juht kõlab niimoodi "nojah mingi väike viga, purunesid paar visiiri lukku,aga eks see on tavaline asi, laev sellega võib küll oma reisi jatkata
Postitatud: 03 Apr, 2006 21:08
Postitas Karuke
Pärtel kirjutas:
Kunagi 1990 novembris kukkus Sverdlovskis alla üks TU-134 reisilennuk. Paar nädalat hiljem pidin ise sellisega demblisse lendama. Ega kõhe oli küll.
Hii - hii. 1999 aasta hilissuvel lendasin Hong-Kongi mõni tund enne maandumist näidati telekast uudist kus Taifuunis oli sealsamas lennuväljal kus ma kohe-kohe maanduma pidin B 747 startides kuummuli keeranud....
Minge ka p. oli mõte...
Postitatud: 03 Apr, 2006 21:54
Postitas denis23
Muidu Kapten Trumm, kas sa tead näiteks, et B-737 on läbi aegade kaotatud 122 tk 5 000 lennukist. Näiteks Tu-154 on 28 tk 1500 lennukist. IL-86 1 tk. 90 lennukist. Nii et midagi siin hõisata sulle pole. aga! Mitte kunagi peaaegu USA, Kanada, Prantsusmaa, Inglismaa, Prantsuse, Saksamaa teenistuses!! Ikka Lõuna-Ameerika, Aafrika jne jne. vaat selline avastus.