Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Lendurid peavadki olema võimelised "tuima näoga" tegema raskeid otsuseid, see on selle (ja paljude teiste) elukutsete eripära. Ja miski ei sea "kliimahullu" esikohale ülejäänud lennukitäie inimeste eludest. (Mitte, et sellepärast neid meelega lödiks sõitma peaks - asi, mis võib kaptenile ja/või teisele piloodile krim.vastutuse tuua.)
Mul käis uudiseid vaadates peast läbi, et kuna lennurajale sisse murdnud isikute tegevuse tagajärjel sündis märkimisväärne majanduslik kahju (ära jäänud lennud, segamini graafikust viivitused jne), siis võiks lennijaam ja lennufirmad kinni võetud pundile (mitte organisatsioonile!) esitada kahjunõude! Seda solidaarselt, et kui keegi ei maksa, siis teised taovad ka selle osa kinni.
Iseasi, kas ja kaua seda maksta tahetakse / jaksatakse, kuid summasid arvestades tähendab see igaühele ametlikest tuludest mahaarvestamist pikkadeks aastateks, langeb laenu saamise võimalud pangast jne.
Vast see jahutab ülejäänute indu sisuliselt sabotaažiakte korraldada ...
Mul käis uudiseid vaadates peast läbi, et kuna lennurajale sisse murdnud isikute tegevuse tagajärjel sündis märkimisväärne majanduslik kahju (ära jäänud lennud, segamini graafikust viivitused jne), siis võiks lennijaam ja lennufirmad kinni võetud pundile (mitte organisatsioonile!) esitada kahjunõude! Seda solidaarselt, et kui keegi ei maksa, siis teised taovad ka selle osa kinni.
Iseasi, kas ja kaua seda maksta tahetakse / jaksatakse, kuid summasid arvestades tähendab see igaühele ametlikest tuludest mahaarvestamist pikkadeks aastateks, langeb laenu saamise võimalud pangast jne.
Vast see jahutab ülejäänute indu sisuliselt sabotaažiakte korraldada ...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Rekka ei kohtu takistusega ka kiirusel üle 200kmh
Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Kahtlen. Tuttav pani mõned aastad tagasi põdrale kümnesse ja väga hästi andis tunda. Mahlad väljas ja ämmakoda ka deformeerus. Olen ise jutte kuulnud, et otse kümnesse pannes lõhub suurem koer ka tublisti. Riivekas on teine lugu.Jalakäijast üle sõitnud rekkajuhid väidavad küll, et mitte midagi ei pannud tähele
Aga tagasi teemasse. Lennuõnnetuste sarja suure vaatajana on jäänud mulje, et lennukite reaktiivmootoritel on arvestatud ka lindude mootorisse sattumisega. Nii et mingil määral liha suudavad läbi lasta ilma suuremate vigastusteta. Kahtlustan, et kliimahullu ja lennuki kokkupõrkel on suurim kahjukannataja kliimahull!
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
- paadikapten
- Liige
- Postitusi: 462
- Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Kitsedel on üks ohtlik jupp küljes, nimelt sarv. Ei saa garanteerida, et see ei torka rehvi läbi. Suurel kiirusel pöörlev katkine rehv hakkab purunema ja tükke laiali pilduma. Teatud kiirustel võivad neist tükkidest saada mürsud. Viimase Concorde töi alla mõni selline kummilatakas.vanahalb kirjutas: ↑28 Juul, 2024 10:44 Kuigi looma ja kliimasõdalase mõtlemisvõimekus on ilmselt samad on loomi lihtsalt arvuliselt rohkem ja neid satub tihedamini lennurajale. Netis kolades võib kokkupõrkeid loomadega leida.
Alaska Airlines Boeing 737-300 põrkas maandumisrajal kokku karuga. Karu läks loojakarja, pardal keegi kannatada ei saanud ja lennuk tehti paari päevaga korda. Vares esiklaasi tähendab ka ikka mingit kergemat sorti remonti.
https://www.adn.com/alaska-life/2022/07 ... d-animals/
Eestis meedias oli samuti juttu et Saaremaa lennuväljale, aia taha, on sattunud kitsed ja peaks ikka taotlema loa nad maha lasta enne kui lennuki ette koperdavad. Seda loeti küll ohuks turvalisusele kuid mitte nii suureks et oleks põhjust lennuliiklus seisma panna.
Võimalik et juhistes ongi kirjas et kui kitsed, karud. sead, oranzides vestides tegelased jms on maandumisrajal siis tuima näoga üle. Lennureisijatele ei tee see midagi, tehnikapoolt aga saab remontida.
Vaatame siis, mis siin toimub...
Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Tallinna ja Kuressaare vahet peaks lendama vist ATR 42-500:

Sellele ei tohiks üks kits midagi teha, kui just otse propellerisse ei hüppa, siis võib mõne laba kergelt kõveraks ehk lüüa. Propellerlennukil ei ole maandumiskiirus nii meeletu, et üks tühi ratas kohe katastroofi põhjustaks.

Sellele ei tohiks üks kits midagi teha, kui just otse propellerisse ei hüppa, siis võib mõne laba kergelt kõveraks ehk lüüa. Propellerlennukil ei ole maandumiskiirus nii meeletu, et üks tühi ratas kohe katastroofi põhjustaks.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Texases jäigi keegi maanduvale 737 ette, polnud lennujaama tööline. Piloodid nägid kedagi rajal aga ei saanud aru kas said talle pihta. Päris korraliku mõlgi teeb...
https://www.youtube.com/watch?v=1AqAwHov8og&t=27s
https://www.youtube.com/watch?v=1AqAwHov8og&t=27s
Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Väikesele kitsele (umbes 30 kilo) 90 km/h kiirusega otsa sõites vajasid vahetust kapott, radiaator esitiib ja tuli. tegemist oli rootsis tehtud rauast volvo 850ga.
Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
teeline35 kirjutas: ↑29 Juul, 2024 15:46/---/
Aga tagasi teemasse. Lennuõnnetuste sarja suure vaatajana on jäänud mulje, et lennukite reaktiivmootoritel on arvestatud ka lindude mootorisse sattumisega. Nii et mingil määral liha suudavad läbi lasta ilma suuremate vigastusteta. Kahtlustan, et kliimahullu ja lennuki kokkupõrkel on suurim kahjukannataja kliimahull!
Samuti lennuõnnetuste seriaali vaatajana meenus õnnetus Tenerifel 1977 aastal. https://en.wikipedia.org/wiki/Tenerife_airport_disaster
Mis vahet seal olnuks kui Gran Canaria lennujaam olnuks suletud mitte pommiplahvatuse vaid rajal tolgendavate kliimaaktivistide tõttu![]()
Kes teab mis ümbersuunamise hulluse ahelreaktsiooni sellised klounid tekitavad. Kui näiteks mõni rohedebiil lülitaks lennujaama maandumistuled välja siis see oleks ka OK v?
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline