Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...
Re: Kliimamuutustest
Nojah, mis saab siis, kui tulevad rohehullud, tungivad lennurajale, kleebivad või naelutavad ennast sinna mõnda kehaosa pidi kinni... Ja parajasti on tulemas hädamaandumisele lennuk, mis nt. põrkas kokku linnuparvega ja kumbki/ükski mootor ei tööta? Ümber suunata sellist enam kuhugi ei saa, tal on ainult üks võimalus. Või mitte vähem hullem variant, kui hädamaandumist soovib lennuk, mille salong on suitsu täis ja pardal arvatavasti tulekahju? Või tuleb hoopis lennuk doonororganiga, patsient on juba haiglas laual, kõigest 5 minutit viivitamist muudaks kogu nähtud vaeva mõttetuks?
Sellele need rohehullud ilmselt ei mõtle.
Sellele need rohehullud ilmselt ei mõtle.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Laske lennuk sõidab neist üle...kogemata või las mõni rohehull käib läbi turbiini või lendab natuke reaktiiv joas. Kui palju neid rohelolle päriselt elust väsinud on?
Re: Kliimamuutustest
Mis maanduva lennukiga juhtub, kui sellele keegi ratta alla jääb? Kõik saavad surma?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Kliimamuutustest
Vaevalt...oleneb küll paljudest asjaoludest, aga suure reisilennuki mass ja tugevus on inimkehaga võrreldes tükkis erinevatest klassidest. Mis juhtub, kui inimene täislastis rekka ette astub? Parimal juhul ei pane autojuht seda ülepea tähele. Miks peaks kümneid kordi raskema lennuki puhul teisiti olema?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kliimamuutustest
Kiirus on palju suurem. Läheb äkki kaldu, paneb tiiva otsa maha...?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Kliimamuutustest
60 TONNI (B-737) vrs 60 kilo...ei pruugi märgatagi, et midagi ette jäi. Eriti kiirusel 200+ km/h.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Kliimamuutustest
Kui juhtub, et piloot viimasel hetkel rajalolijaid märkab ja kasvõi tahtmatult juhisega mingi väikese vale liigutuse teeb, siis võib lõpuks tõesti tiivaotsa maha panna või rajalt välja sõita. Viimane võib lõppeda lihtsalt ehmatusega, aga halvemal juhul ka totaalse katastroofiga.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Kliimamuutustest
Ilmselgelt kehtib vana tuntud reegel- lennukitäie inimeste elu on märksa väärtuslikum ühe rajaleeksinud ullikrse omast, miska sirge seljaga otse üle sõidetakse. Analoogselt teele ettejooksnud loomast.Kui juhtub, et piloot viimasel hetkel rajalolijaid märkab ja kasvõi tahtmatult juhisega mingi väikese vale liigutuse teeb,
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Jalakäijast üle sõitnud rekkajuhid väidavad küll, et mitte midagi ei pannud tähele
Re: Kliimamuutustest
Millalgi 80-ndatel rääkis üks Tartu Raadi ohvitser seika, kuidas mingi kõrgem polkovnik vmt noorsõduritele lennukimootorite olemust tutvustas. Et olevat pilotka mootori väljuva õhuvoolu tuules viuhti kuskile kaugele lendu lasknud. Ja siis seepeale selgitanud stiilis, et "Ärge ronige töötavate mootorite vmt tehnika ette, lähedale vmt, kui ei tea, millega tegu"! Suudab sisse imeda nigu tirtsti! Sitta ühest noorsõduri elust, aga seade võib kakti minna ja kellel seda jama siis vaja on, kui töö tegemata jääb."
Sellisest tondist raja peal jääb üks verine lägaplekk ainult ja võibolla mingeid laialipritsinud soolikaid. Pigem võib inimese riietus nt püksirihma pannal, tikk-konts vmt rohkem kahju teha, kui inimese keha ise. Aga piloot sangas kui ise omale jama juurde genereerida ei taha, siis jõnksu tõenäoliselt tegema ei hakka....
Sellisest tondist raja peal jääb üks verine lägaplekk ainult ja võibolla mingeid laialipritsinud soolikaid. Pigem võib inimese riietus nt püksirihma pannal, tikk-konts vmt rohkem kahju teha, kui inimese keha ise. Aga piloot sangas kui ise omale jama juurde genereerida ei taha, siis jõnksu tõenäoliselt tegema ei hakka....
Viimati muutis Peeter, 28 Juul, 2024 8:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kliimamuutustest
Maanduva reisilennuki mootorisse on keeruline sattuda. Kui rattad juba maas on siis tavaliselt mootorid reverseeritakse ja see tekitab kõva ettepoole suunatud õhuvoolu. Paremal juhul puhutakse kliimasõdalane teelt minema ja ainult peopesa suurune nahalatakas jääb koos liimiga rajale.
Aga kui ratta alla satub siis piloot peaks ikka aru saama. Mõnikord saab isegi linnuga kokkupõrkest aru. Kurssi see küll vaevalt et väärab.
Aga kui ratta alla satub siis piloot peaks ikka aru saama. Mõnikord saab isegi linnuga kokkupõrkest aru. Kurssi see küll vaevalt et väärab.
-
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Re: Kliimamuutustest
Senimaani pole vähemalt minul õnnestunud reaalsusega haakuvatele mõtteprotsessidele sarnaseid märke nende olendite tegutsemises märgata, pigem realiseerub kogu see tsirkus emotsionaalsete röögete, provokatiivse ideoloogilise liputamise ja destruktiivselt arulagedateManurhin kirjutas: ↑27 Juul, 2024 4:29 Nojah, mis saab siis, kui tulevad rohehullud, tungivad lennurajale, kleebivad või naelutavad ennast sinna mõnda kehaosa pidi kinni... Ja parajasti on tulemas hädamaandumisele lennuk, mis nt. põrkas kokku linnuparvega ja kumbki/ükski mootor ei tööta? Ümber suunata sellist enam kuhugi ei saa, tal on ainult üks võimalus. Või mitte vähem hullem variant, kui hädamaandumist soovib lennuk, mille salong on suitsu täis ja pardal arvatavasti tulekahju? Või tuleb hoopis lennuk doonororganiga, patsient on juba haiglas laual, kõigest 5 minutit viivitamist muudaks kogu nähtud vaeva mõttetuks?
Sellele need rohehullud ilmselt ei mõtle.


Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist