3. leht 3-st

Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...

Postitatud: 29 Juul, 2024 7:56
Postitas ambur123
Lendurid peavadki olema võimelised "tuima näoga" tegema raskeid otsuseid, see on selle (ja paljude teiste) elukutsete eripära. Ja miski ei sea "kliimahullu" esikohale ülejäänud lennukitäie inimeste eludest. (Mitte, et sellepärast neid meelega lödiks sõitma peaks - asi, mis võib kaptenile ja/või teisele piloodile krim.vastutuse tuua.)

Mul käis uudiseid vaadates peast läbi, et kuna lennurajale sisse murdnud isikute tegevuse tagajärjel sündis märkimisväärne majanduslik kahju (ära jäänud lennud, segamini graafikust viivitused jne), siis võiks lennijaam ja lennufirmad kinni võetud pundile (mitte organisatsioonile!) esitada kahjunõude! Seda solidaarselt, et kui keegi ei maksa, siis teised taovad ka selle osa kinni.

Iseasi, kas ja kaua seda maksta tahetakse / jaksatakse, kuid summasid arvestades tähendab see igaühele ametlikest tuludest mahaarvestamist pikkadeks aastateks, langeb laenu saamise võimalud pangast jne.

Vast see jahutab ülejäänute indu sisuliselt sabotaažiakte korraldada ...

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 29 Juul, 2024 11:37
Postitas Kilo Tango
AMvA kirjutas: 27 Juul, 2024 18:50
Kilo Tango kirjutas: 27 Juul, 2024 13:36
AMvA kirjutas: 27 Juul, 2024 13:09

Sõidab üle ja kliimahullust jääb märg plekk. Lendurid ei märka midagi.
No ikka märkavad küll.
Jalakäijast üle sõitnud rekkajuhid väidavad küll, et mitte midagi ei pannud tähele
Rekka ei kohtu takistusega ka kiirusel üle 200kmh

Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...

Postitatud: 29 Juul, 2024 15:46
Postitas teeline35
Jalakäijast üle sõitnud rekkajuhid väidavad küll, et mitte midagi ei pannud tähele
Kahtlen. Tuttav pani mõned aastad tagasi põdrale kümnesse ja väga hästi andis tunda. Mahlad väljas ja ämmakoda ka deformeerus. Olen ise jutte kuulnud, et otse kümnesse pannes lõhub suurem koer ka tublisti. Riivekas on teine lugu.
Aga tagasi teemasse. Lennuõnnetuste sarja suure vaatajana on jäänud mulje, et lennukite reaktiivmootoritel on arvestatud ka lindude mootorisse sattumisega. Nii et mingil määral liha suudavad läbi lasta ilma suuremate vigastusteta. Kahtlustan, et kliimahullu ja lennuki kokkupõrkel on suurim kahjukannataja kliimahull!

Re: Kliimamuutustest

Postitatud: 30 Juul, 2024 0:18
Postitas paadikapten
vanahalb kirjutas: 28 Juul, 2024 10:44 Kuigi looma ja kliimasõdalase mõtlemisvõimekus on ilmselt samad on loomi lihtsalt arvuliselt rohkem ja neid satub tihedamini lennurajale. Netis kolades võib kokkupõrkeid loomadega leida.
Alaska Airlines Boeing 737-300 põrkas maandumisrajal kokku karuga. Karu läks loojakarja, pardal keegi kannatada ei saanud ja lennuk tehti paari päevaga korda. Vares esiklaasi tähendab ka ikka mingit kergemat sorti remonti.
https://www.adn.com/alaska-life/2022/07 ... d-animals/

Eestis meedias oli samuti juttu et Saaremaa lennuväljale, aia taha, on sattunud kitsed ja peaks ikka taotlema loa nad maha lasta enne kui lennuki ette koperdavad. Seda loeti küll ohuks turvalisusele kuid mitte nii suureks et oleks põhjust lennuliiklus seisma panna.
Võimalik et juhistes ongi kirjas et kui kitsed, karud. sead, oranzides vestides tegelased jms on maandumisrajal siis tuima näoga üle. Lennureisijatele ei tee see midagi, tehnikapoolt aga saab remontida.
Kitsedel on üks ohtlik jupp küljes, nimelt sarv. Ei saa garanteerida, et see ei torka rehvi läbi. Suurel kiirusel pöörlev katkine rehv hakkab purunema ja tükke laiali pilduma. Teatud kiirustel võivad neist tükkidest saada mürsud. Viimase Concorde töi alla mõni selline kummilatakas.

Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...

Postitatud: 30 Juul, 2024 4:06
Postitas Manurhin
Tallinna ja Kuressaare vahet peaks lendama vist ATR 42-500:
Pilt
Sellele ei tohiks üks kits midagi teha, kui just otse propellerisse ei hüppa, siis võib mõne laba kergelt kõveraks ehk lüüa. Propellerlennukil ei ole maandumiskiirus nii meeletu, et üks tühi ratas kohe katastroofi põhjustaks.

Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...

Postitatud: 30 Juul, 2024 19:26
Postitas slider
Texases jäigi keegi maanduvale 737 ette, polnud lennujaama tööline. Piloodid nägid kedagi rajal aga ei saanud aru kas said talle pihta. Päris korraliku mõlgi teeb...

https://www.youtube.com/watch?v=1AqAwHov8og&t=27s

Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...

Postitatud: 31 Juul, 2024 8:41
Postitas uncle_sid
Väikesele kitsele (umbes 30 kilo) 90 km/h kiirusega otsa sõites vajasid vahetust kapott, radiaator esitiib ja tuli. tegemist oli rootsis tehtud rauast volvo 850ga.

Re: Kliimahullust jääb märg plekk lennurajale...

Postitatud: 31 Juul, 2024 9:52
Postitas Tegelane5
teeline35 kirjutas: 29 Juul, 2024 15:46
/---/
Aga tagasi teemasse. Lennuõnnetuste sarja suure vaatajana on jäänud mulje, et lennukite reaktiivmootoritel on arvestatud ka lindude mootorisse sattumisega. Nii et mingil määral liha suudavad läbi lasta ilma suuremate vigastusteta. Kahtlustan, et kliimahullu ja lennuki kokkupõrkel on suurim kahjukannataja kliimahull!

Samuti lennuõnnetuste seriaali vaatajana meenus õnnetus Tenerifel 1977 aastal. https://en.wikipedia.org/wiki/Tenerife_airport_disaster
Mis vahet seal olnuks kui Gran Canaria lennujaam olnuks suletud mitte pommiplahvatuse vaid rajal tolgendavate kliimaaktivistide tõttu :dont_know:
Kes teab mis ümbersuunamise hulluse ahelreaktsiooni sellised klounid tekitavad. Kui näiteks mõni rohedebiil lülitaks lennujaama maandumistuled välja siis see oleks ka OK v?