Re: Autoteema
Postitatud: 20 Dets, 2022 7:17
Kirjutati ju et luuakse hinnatõusu kompenseerimise mehhanism

Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Kirjutati ju et luuakse hinnatõusu kompenseerimise mehhanism
Seda ma kartsin. Meie riigis on omaalgatus ikka täielikult ära k.-tud. Süsteem hoolitseb pidevalt, et keegi ei "väärataks".OLAVI kirjutas: ↑20 Dets, 2022 1:40Vastavalt tehnoülevaatuse nõuetele ei ole lubatud mootori toitesüsteemi ümberehitada või viia autot üle teisele kütusele.
Kodukootud kütusega sõitmine on maksukuritegu kus riigil jääb aktsiisimaksutulu saamata.
Sammuti nagu on erimärgistatud kütusega tänaval sõitmine kuritöö.
Kui puud on oma metsast võtta, siis tuleb kindlasti odavam. Aga kes on harjunud puhta riidega käima ja nina krimpsutama, nendel läheb raskeks. Klotside tegemine pidevalt, puude varumine metsast jne. pole enam nõrkadele.davidsoniharald kirjutas: ↑20 Dets, 2022 10:01 Vabandused, vabandused... Meie riigis ei keela keegi omale ise autot ehitada.
Muidugi arvutage ennem see puuküttega sõitmise hind välja, äkki tuleb bensiiniga odavam.
Iseenesest keelatud otseselt ei ole, aga väga-väga keeruliseks on see tehtud küll. Tulemuseks on, et iseehitatud tänavasõiduautosid hulk aastaid tegelikult registrisse ei tulnud - no nii umbes seitse aastat. Alles sel aastal sai registrisse üks iseehitatu ning see protsess ei olnud väga lihtne ega kiire. Auto ise on kiire külldavidsoniharald kirjutas: ↑20 Dets, 2022 10:01 Vabandused, vabandused... Meie riigis ei keela keegi omale ise autot ehitada.
Omavalmistatud autoga on see lugu, et puugaasigeneraatoriga seeriaauto sinna alla ei mahu. Omavalmistatud auto peab olema ka omanäoline.davidsoniharald kirjutas: ↑20 Dets, 2022 10:01 Vabandused, vabandused... Meie riigis ei keela keegi omale ise autot ehitada.
Muidugi arvutage ennem see puuküttega sõitmise hind välja, äkki tuleb bensiiniga odavam.
Eks võti on transpordi konsolideerimine (et sõidetaks võimalikult täis koormaga) ja inimeste tarbimisharjumuste muutmine.
Hulk aastaid oli nende "iseehitatute" allikas tavapärane ümberehitus, mida siis mingite hämarate võtetega tõlgendati "omavalmistatuks". Eestis on üks tuntud autorätsep, kelle autod just sellise viisiga legaalseks said. Seadusetäht siiski ütles, et omavalmistatud auto peab olema ka väljast ainulaadne, mitte Pobeda BMW 750i mootori ka veermikuga.Marvin kirjutas: ↑20 Dets, 2022 11:22Iseenesest keelatud otseselt ei ole, aga väga-väga keeruliseks on see tehtud küll. Tulemuseks on, et iseehitatud tänavasõiduautosid hulk aastaid tegelikult registrisse ei tulnud - no nii umbes seitse aastat. Alles sel aastal sai registrisse üks iseehitatu ning see protsess ei olnud väga lihtne ega kiire. Auto ise on kiire külldavidsoniharald kirjutas: ↑20 Dets, 2022 10:01 Vabandused, vabandused... Meie riigis ei keela keegi omale ise autot ehitada..
https://www.instagram.com/p/CkeYZtQj1GS/
Neil on kasutusel ka el.kaubikud - ilmselt eduka projekti puhul lähevad diislid hingusele kunagi. Seni tossavad need ''elektripajad'' ukse ees edasi..Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Dets, 2022 13:13 Ja veel, miks DPD kasutab diiselkaubikul reklaamlauset "carbon neutral delivery". Minuarust diiselkaubik küll süsinikuvaba pole. Või mingi järjekordne euroliidu matemaatika-hookus-pookus?
Need M.L. liikurid käisid ka katsetustel Soomes kuna siinmail puudus vastav kompetents. Passis oli neil jah omavalmistatud-märge.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Dets, 2022 13:16 Hulk aastaid oli nende "iseehitatute" allikas tavapärane ümberehitus, mida siis mingite hämarate võtetega tõlgendati "omavalmistatuks". Eestis on üks tuntud autorätsep, kelle autod just sellise viisiga legaalseks said. Seadusetäht siiski ütles, et omavalmistatud auto peab olema ka väljast ainulaadne, mitte Pobeda BMW 750i mootori ka veermikuga.
Täiesti hullumeelne stsenaarium, ma mõistan, aga äkki sa oled oma 5kg pakiga ringi lõpus? Pärast sind 4tk veel ja saab koju ära sõita. Ikka jube raiskamine? Või peaks keset ringi käima baasist uuesti peale laadimas, et lõpus kong "liiga tühi" ei tunduks?Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Dets, 2022 13:13 Eks võti on transpordi konsolideerimine (et sõidetaks võimalikult täis koormaga) ja inimeste tarbimisharjumuste muutmine.
Kui sulle kuller toob 2-tonnise kandevõimega kaubikuga 5 kg paki ja kongis on tal veel neli sellist pakki, on see selge ressursi raiskamine.
Eks see tähendab oote/transpordiaja pikenemist, sest 2000 kg kandevõimega kaubikuga vedada 20 kg kaupa pole just kuigi säästlik mõte. Eelkõige tähendaks see tarbimisharjumuste muutumist (kõike ei saagi kohe kätte).manjabes kirjutas: ↑20 Dets, 2022 20:29Täiesti hullumeelne stsenaarium, ma mõistan, aga äkki sa oled oma 5kg pakiga ringi lõpus? Pärast sind 4tk veel ja saab koju ära sõita. Ikka jube raiskamine? Või peaks keset ringi käima baasist uuesti peale laadimas, et lõpus kong "liiga tühi" ei tunduks?Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Dets, 2022 13:13 Eks võti on transpordi konsolideerimine (et sõidetaks võimalikult täis koormaga) ja inimeste tarbimisharjumuste muutmine.
Kui sulle kuller toob 2-tonnise kandevõimega kaubikuga 5 kg paki ja kongis on tal veel neli sellist pakki, on see selge ressursi raiskamine.
No sellist hookus-pookust on ka mujal. Näiteks kui sa kütad asula katlamaja puiduga, siis saastetasu maksmisel loetakse su CO2 emissioon nulliks.Walter2 kirjutas: ↑20 Dets, 2022 16:11Neil on kasutusel ka el.kaubikud - ilmselt eduka projekti puhul lähevad diislid hingusele kunagi. Seni tossavad need ''elektripajad'' ukse ees edasi..Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Dets, 2022 13:13 Ja veel, miks DPD kasutab diiselkaubikul reklaamlauset "carbon neutral delivery". Minuarust diiselkaubik küll süsinikuvaba pole. Või mingi järjekordne euroliidu matemaatika-hookus-pookus?