24. leht 113-st

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 12:10
Postitas Lemet
No ei ole tõsi. Ma olen seda otsa sõitnud tubli 25+ aastat. Alati on võimalust rida vahetada. Alati.
Loomulikult on. Jõuga kasvõi. Aga kas see muudab pedaalija tegevuse jaburuse olematuks?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 12:12
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 12:10
No ei ole tõsi. Ma olen seda otsa sõitnud tubli 25+ aastat. Alati on võimalust rida vahetada. Alati.
Loomulikult on. Jõuga kasvõi. Aga kas see muudab pedaalija tegevuse jaburuse olematuks?
Ei. See muuadb olematuks sinu väite, et see liiklust oluliselt takistas lõigul Pirita Selverist Randvere tee ristini.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 12:29
Postitas Lemet
Ei. See muuadb olematuks sinu väite, et see liiklust oluliselt takistas lõigul Pirita Selverist Randvere tee ristini
Et siis tipptunnil kaherealisel teel ühe sõidurea läbilaskevõime vähendamine 2/3 võrra ei ole oluline takistus. Kongeniaalne... aga nagu öeldud, on teil igal juhul õigus oma arvamusele. Ja minul õigus lugupeetava arvamusest arvata seda, mida ma arvan. S.t. suurt mitte midagi.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 13:08
Postitas AMvA
OLAVI kirjutas: 07 Juul, 2023 11:11
Kus on vale?
Sina kasutad sõna "ainult", mitte mina?
Kui kergliikuri juhil puudub vanuse tõttu teiste sõidukite juhtimise õigus, siis ei saagi temal olla täismõõtmelise mootorsõiduki juhtimise isiklikku kogemust.
Tema isiklik sõidukogemus saab olla ainult "reisija kogemus".

Ja kuna selline Liiklusseadust mittetundev grupp on kõige kõvema emotsionaalse kisaga "oma õiguste nõudjad", siis on ka neid kõige rohkem kuulda.
Sa selle peale ei ole mõelnud, et äkki kergliikuri juhil on ka vanemad ja vanematel on auto? Vanemad sõidavad oma autoga kah ainult bussi sabas?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 14:15
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 12:29
Ei. See muuadb olematuks sinu väite, et see liiklust oluliselt takistas lõigul Pirita Selverist Randvere tee ristini
Et siis tipptunnil kaherealisel teel ühe sõidurea läbilaskevõime vähendamine 2/3 võrra ei ole oluline takistus. ...
Jabur väide, millel pole tegelikkusega mitte midagi pistmist. Jalgratturist möödumine käib kiiresti ja suhteliselt lihtsalt. Vähemalt nimetatud teel.

Re: Nutt ja hala

Postitatud: 07 Juul, 2023 14:32
Postitas lamba-ants
Kapten Trumm kirjutas: 06 Juul, 2023 9:42 Mul on neid sõidutunde sinust tunduvalt rohkem, niiet tänan muretsemast.
Lihtsalt kui keeran paremale, siis minu ja äärekivi vahelt ei hakka ükski ratturist, tõuksi või mootorrattajuhist emm mööda trügima. Ongi kõik. Mingu autokooli tagasi. Ja kui ootan vasakpööret, siis minust vasakult ei hakka ka keegi mööda trügima. Mingi läbi vastassuuna kui kihk nii suur on.
Kurb küll, et lugupeetaval on suur kihk oma suur emm olemist korduvalt kuulutada ja selle üle veel uhkegi olla. Mine sõida vahelduseks ka mõne kaherattalisega ja püüa maailma teise pilguga vaadata. Mölaklust pole vist küll nii vanas eas enam võimalik välja ravida.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 15:06
Postitas parkija
Kapten Trumm : pööret sooritav sõiduk peab teed andma otse liikuvale jalgrattale , mootorrattale , pärisuunas teed ületavale jalakäijale ... , peaks nüüd hoogu ja tutvuks liiklusseadusega ning seejärel rakendaks saadud teadmised praktikas , ilmselt saab paljudel liikluses ohutum olema .

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 15:18
Postitas Lemet
parkija kirjutas: 07 Juul, 2023 15:06 Kapten Trumm : pööret sooritav sõiduk peab teed andma otse liikuvale jalgrattale , mootorrattale , pärisuunas teed ületavale jalakäijale ... , peaks nüüd hoogu ja tutvuks liiklusseadusega ning seejärel rakendaks saadud teadmised praktikas , ilmselt saab paljudel liikluses ohutum olema .
Kas see siiski ei sõltu sellest, kas jalgrattur või tõuksisõitja ületab teed ülekäigurajal või kulgeb sõiduteel auto ja sõidutee serva vahel? Viimasel juhul peaks see kvalifitseeruma paremalt möödumiseks ja sel juhul pole tal mitte mingit eesõigust.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 15:23
Postitas Lemet
Jabur väide, millel pole tegelikkusega mitte midagi pistmist. Jalgratturist möödumine käib kiiresti ja suhteliselt lihtsalt. Vähemalt nimetatud teel.
Ja-jah...Pirita teel tipptunnil käib see otse loomulikult kiiresti ja suhteliselt lihtsalt...Pilt

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 15:31
Postitas Lemet
Ei, üleüldse pole keerukas jalgratturist möödasõiduks rida vahetada. Käib "...kiiresti ja suhteliselt lihtsalt".Pilt

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 15:38
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 15:31 Ei, üleüldse pole keerukas jalgratturist möödasõiduks rida vahetada. Käib "...kiiresti ja suhteliselt lihtsalt".
Sellel pildil vahetab 2 autot parajsti rida. See ummik liigub seal üsna reipalt ja tõepoolest ei ole probleemi rida vahetada.

P.S. Kummalgi pildil ei ole sõiduteel ühtegi jalgratturit, mis tõendab veelkord, et tegemist on pliiatsist välja imetud probleemiga. Teisisõnu üksikjuhtumite suureks puhumisega.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 15:39
Postitas 2korda2
Lemet,
kummal pildil sul autod trenni tegevast ratturist kiiremini liiguvad?

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 17:02
Postitas Smith
Pilt

Pilt
Aga vaadake neid pilte, kas pole loogilisem?
Ratturid liiguvad seal, kus on nende koht- kergliiklusteel.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 17:36
Postitas Kilo Tango
Smith kirjutas: 07 Juul, 2023 17:02 ...
Aga vaadake neid pilte, kas pole loogilisem?
Ratturid liiguvad seal, kus on nende koht- kergliiklusteel.
Aga liiguvadki. Just tulen suht samalt marsruudilt. Pole mingit jalgrattaprobleemi sõiduteel seal üldse olemas ja viimase 20+ pole ka olnud. On jah, sattunud üksikud korrad aastate jooksul, kus grupisõidutrenn tuleb maantee pealt tagasi, aga nemad ka pmst. ei mahu kergliiklusteele. Ja seda tuleb ette üliharva. Ühesõnaga - pastakast imetud teema, et saaks ennast tähtsana tunda.

Re: Liikluse planeerimisest

Postitatud: 07 Juul, 2023 17:39
Postitas Kilo Tango
Lemet kirjutas: 07 Juul, 2023 15:31 Ei, üleüldse pole keerukas jalgratturist möödasõiduks rida vahetada. Käib "...kiiresti ja suhteliselt lihtsalt".Pilt
Vaatasin tähelepanelikumalt - see pilt on üldsegi Laagna tee. Mitte Pirita tee. Kui keegi seal rattaga kimab, siis tal on ilmselgelt suitsidaalsed kalduvused.
Ühesõnaga, akf Lemet pani oma väite tõestuseks üles pildi, kus:
1. Kaks autot vahetavad rida (mida tema väitel ei saa teha)
2. Autod on iseenda tekitatud ummikus (kuigi väidetavalt pidi liikluse põhiaeglustaja olema jalgrattur)
3. Pildil pole ühtegi jalgratturit, kuna ükski tervemõistuslik Laagna teel jalgrattaga ei sõida
4. Pilt on Laagna teest (täpsemalt see koht, kus Laagna tee linna suubub ja kaheks hargneb), ehkki Lemet üritas muljet jätta, et see kirjeldab olukorda Pirita teel
5. Pilt on seisvatest autodest, kelle liikumist jalgrattur enam kuidagi aeglustada ei saa