Re: Autotehnikateema
Postitatud: 22 Juul, 2023 23:08
Siin räägib inimene kes teab mida ja kuidas ta teeb https://www.youtube.com/watch?v=sKWAbMI ... oCarTuners
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Et "arvamus" ja "teadmised" omavahel sassi aetakse näitab postitaja teadmatust teemast.ahto42 kirjutas: ↑22 Juul, 2023 19:04 To Olavi,
Ära nüüd enda mätta otsast võta, ja ära mine isiklikuks. Et on OLAVI arvamus ja valearvamus. Kui iga postitus ei oma süvaanalüüsi siis tegu eile sündinuga?
Seletasin lihtsamalt, et kuidas käib EGR klapi töö kontrollimine auto aju poolt. Kuna mul see välja kirjutatud, seega need arvud EGR Pid juures ei oma tegelikkusega mingit seost.
Teen väga hästi vahet veokoodil ja nende diagnoosimisel/andmete jälgimisel jne, aga hetke teema oli ülevaatus, kus kontrollitakse veakoode ja emissioonide monitooringut OBD2 pesast ülevaatuspunktis.
Ei tea ühtki ÜV punkti, kus minnakse mitme tuhandese diagnostika seadmega (+Litsentsid kõikidele tootjatele+pädev isik aparaadi taga, kes teab kõiki marke peast ja ei viida mõttetud aega otsimise ja katsetamise peale) konkreetse auto mootori ajju ja hakatakse kahesuunaliselt keskkonna komponenti testima ja aju näite jälgima. Pole ÜV asutuses pädevust ja vajadust selleks.
Kui ÜV seisiukohalt on OBD2 ok(veakoodid+ Monitooringud) ja summuti test ka ok, kas siis ei loeta ÜV läbituks mootori seisukohalt? või hakkab ülevaataja omavoliline ajude komposteerimine?
maksipoiss kirjutas: ↑22 Juul, 2023 23:08 Siin räägib inimene kes teab mida ja kuidas ta teeb https://www.youtube.com/watch?v=sKWAbMI ... oCarTuners
Kuidas see moto siis käitus? Kas sain õigesti aru, et see mm tõstis surveastet 1 võrra ja kompressiooni 13-17-ni? Kaanest mahavõtmine eeldab kohe ka reguleeritavaid nukarattaid kuna kaas liigub väntvõllile lähemale ja nukarattad pöörduvad veidi. Teatud kindlas ulatuses mahavõtmine kui tead mida teed pääsed rihma ühe hamba võrra edasitõstmisega. See on võimalik ka välja arvutada palju maha võtma pead et reg. nukarattaid vaja pole aga paugutamise moto ehitamisel neist üldjuhul ei pääse.Kapten Trumm kirjutas: ↑24 Juul, 2023 15:37 Kui see Ecotec mul laua peal laiali käis, siis sai need nõelaotsa suurused õliavad puuritud natuke suuremaks. Kummaliselt reageeris aga antud mootor plokikaanest maha freesimisele. Sportlikust huvist sai millimeeter maha võetud (mis peaks surveastet umbes 1 ühiku võrra tõstma). Praktika oli, et seniselt 13-lt kasvas kompressioon umbes 17-ni.
Oh, on see propellerimärk ka ikka parasjagu kräppi tootnud.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Juul, 2023 9:43
Peale seda valgustavat kogemust taipasin, et nimetus Baieri Mootori Tehas (Baierische Motoren Werke ehk BMW) pole sugugi tuulest võetud.
Palju armastatud ja vihatud tds?AMvA kirjutas: ↑25 Juul, 2023 13:56Oh, on see propellerimärk ka ikka parasjagu kräppi tootnud.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Juul, 2023 9:43
Peale seda valgustavat kogemust taipasin, et nimetus Baieri Mootori Tehas (Baierische Motoren Werke ehk BMW) pole sugugi tuulest võetud.
Ma jätaks ikkagi sõna targematele.ahto42 kirjutas: ↑24 Juul, 2023 0:39 Olavi
Täpselt sinu postitust ma ju rääkisingi, et EGR test( I/M Readiness- emissioonide monitooring) on ajus läbitud. Sina kirjutad sama teksti natuke teist moodi ja ongi kogu su "Über Tarkus"?
Aga no kui mõnele peab jääma viimane sõna muidu kapsas lõhkeb, siis las ta olla.
Kui sa kirjutad programmi nii üle, et ta teatavad parameetrid on fiksandmed, siis ta nende alusel kuvabki, et kübemefilter ja kat on OK.OLAVI kirjutas: ↑25 Juul, 2023 19:49Ma jätaks ikkagi sõna targematele.ahto42 kirjutas: ↑24 Juul, 2023 0:39 Olavi
Täpselt sinu postitust ma ju rääkisingi, et EGR test( I/M Readiness- emissioonide monitooring) on ajus läbitud. Sina kirjutad sama teksti natuke teist moodi ja ongi kogu su "Über Tarkus"?
Aga no kui mõnele peab jääma viimane sõna muidu kapsas lõhkeb, siis las ta olla.
Osatestid (I/MReadines) on ju palju laiem toiming kui ainult "EGR klapi kontrollimine".
Kuna EGR on ainult üks osa (väike osa) mootorist, siis äkki valgustad, et milliste andmete alusel kuvatakse emissioonide monitooringus "kangiga väljalöödud ja ajust väljakirjutatud" kübemefiltirt ning katalüsaatorit?