4. leht 5-st
Postitatud: 13 Apr, 2010 14:31
Postitas fossiil
Tegelikult ma seda ei tea, ent kuna fotodel varasemast masinast on varuroomiku juppide riputamise "kamm" torni tagaseinal olemas koos kasti kronsteinidega, siis võib arvata, et see oligi miskipärast just nii mõeldud. Teine jupp varuroomikut on ju tagumist soomusplaati "kaitsmas", kuigi kaitse peale mõeldes oleks loomulikum see esisoomusele sättida. Võimalik, et kuna roomiku näol oli samuti tegemist suht värske ja alles toore toodanguga, siis võis vajadus purunenud lülide vahetamiseks olla tavapärasest suurem- masin oli ju tolle aja kohta hirmraske, ent vaba kohta, kus tagavara kaasas vedada, mujal ei leidunud.
Aga tungraua kohal olevast "harjast" pean ma värvima asudes suutma midagi suure ja rohmaka kuvalda taolist välja võluda, eks pärast ole näha, kuidas õnnestub.
Urmas.
Postitatud: 13 Apr, 2010 15:25
Postitas aivar65
Aa ups... selle "harja" kohta. See hoidja pettis ära ja omal nigu mõistust polnud seda vasaraga seostada.

Ju,siis on see talvine lume harjamine veel värskelt meeles.
A.
Postitatud: 14 Apr, 2010 8:01
Postitas fossiil
Tegelikult hea et praegu küsisid - nüüd tean millele rõhku panna - palju kehvem, kui suur vasar PÄRAST värvimist harja moodi välja näeks...
Postitatud: 14 Apr, 2010 13:30
Postitas von manstein
Väga puhtalt ja konkreetselt koostatud mudel. Tegelikult tuleks nüüd juba ei tea mitmes kord üle küsida. On ta siis valmis ja läheb värvimiseks?
Tavaliselt laekub ju vastus, et oo ei, teha on veel seda ja toda.
Aga kuvalda on ju küll kuvalda, mitte põrandaharja moodi. Kui on veel kahtlejaid, siis värvitud mudelil ei tohiks kahtepidi arusaamist esineda.
Postitatud: 14 Apr, 2010 16:29
Postitas fossiil
Nonii. Täna otsustasin ära - enne minimaailma näitust ma värvima ei hakka. Miks? Sest minusuguse uimerdise jaoks jääb aega väheks. Tõsilugu - kuna tegu on üleni halli ja seetõttu niigi igava masinaga, millele pole isegi mingisuguseid eraldusmärke ette nähtud, siis kardan et kui ta tavalisel kombel halliks võõpan, jääb tulemus ikka väga lame. Seekord üritaksin värvida mitme erinevat tooni halliga - küljed vähe tumedamaga, ülemised pinnad suts heledamaga jne., ent selline mängimine eeldab rohket teipimist ja teipimine omakorda nõuab värvi korralikku kuivamist. Võimalik muidugi, et hädaga pooleks ja kuidagimoodi jõuaksin kah, aga on siis sellisel jooksmisel mõtet? Nii et 8. mail on ta mul kaasas lõplikult komplekteerituna, kuid ilma värvkatteta. Ega mul igav just ei hakka - õhtuks saan teise paku kah vormist kätte, siis on neile kinnitused vaja teha, kolukasti lukud vaja etsist kokku pusida ja veel mõni nipe-näpe lõpule viia.
Urmas.
Postitatud: 14 Apr, 2010 22:14
Postitas asjaajaja
See on Sul siis nagu Tallinna linn, mis mitte kuidagi ei taha valmis saada.

Postitatud: 15 Apr, 2010 8:14
Postitas fossiil
No see on suts pisem projekt kui Tallinna linn - tolle koha hõivas jäägitult ja konkurentsitult itaallane, mille värvimiseks läheb pärast Porsche tiigrit.
Postitatud: 25 Mai, 2010 14:41
Postitas fossiil
Nüüd on jällegi ports aega lännu ja panen vahepeal mõned pildid üles, et oleks näha, et ma ikka millegagi tegelen kah. Alustuseks paar võtet lõplikult komplekteeritud Tiigrist, sellisena käis ta ka näitusel ära:
Värvimiseks võtsin suurema osa juppe küljest ära ja siis läks varjutamiseks:
Üritasin siis hallide toonidega mängida niipalju, kui mõistus võttis, et liiga "lame" ei jääks, hetkel on seis enam-vähem selline:
Kusjuures mul on kahtlus, et objektiiv ei "näe" halli eriti hästi, sest niisama vaadates tundub ta nagu veidi parem kui pildil. Aga võib-olla ma kujutan ka liiga palju ette...
Urmas.
Postitatud: 25 Mai, 2010 20:30
Postitas Joss Metsast
Oplaa, kas seda ikka järgmisel kolmapäeval palatis näeb?
Väga sümpaatne on selline varjutamine, effekt missugune. Braavo !
Postitatud: 25 Mai, 2010 20:59
Postitas Vladislav B
Väga hea mudel !!!

Ostan ära.

Postitatud: 26 Mai, 2010 12:07
Postitas calico
me jälgime üht suurimat ajaloosündmust! silmad

nii punnis ja edu soovides!
Postitatud: 26 Mai, 2010 21:36
Postitas Bodyguard
Võimas!, efekt on vägagi kena. Nüüd loodan varsti täiskomplekteeritud masinat näha, eriti tahaks pilgu peale heita roomikutele, sinna kulutatud vaev oli ju ilmatu.

Postitatud: 27 Mai, 2010 9:06
Postitas von manstein
Vägev!
Niisama professionaalne kui ehitusprotsess, on ka lähenemine värvimisele.
Kollase pinna allvarjutamine on juba traditsiooniks kujunenud, aga tankihalli puhul on see kõvasti keerulisem.
Aga tulemus on igatahes ka fotode pealt täitsa nähtav. Arvata võib, et reaalis on asi veelgi parem.
Ootame põnevusega lõpptulemust.
Postitatud: 14 Juun, 2010 12:22
Postitas fossiil
Tänud!
Aga nüüd on lood sellised et lõpuks on ta valmis, tegelikult juba rohkem kui nädalapäevad, aga pildistamiseks pole sobivat momenti leidnud - ikka juhtub vabal hetkel ilm sompus ja kole olema. Tegin siis hädaga pooleks mõned pildid välgu abil ära, eks mingi ettekujutuse ikka annavad:
Saana aru, et viimane on eriti õnnetu, kuna resti vahelt paistab "hingeline tühjus" ära, ent midagi mõistlikku pole sinna toppimiseks veel leidnud, proovisin tumeda porolooniga, aga see jäi tükati särama.
Urmas.
Postitatud: 14 Juun, 2010 12:29
Postitas Hertsog
kaua tehtud kaunikene

aga täitsa kobe tükk. seda enam, et tegemist on mitte just igapäevase rivimasinaga. suvalisele vaatajale võib jätta ilmetu mulje, kuid kui teada, mis selle masina "taga" on, siis on ikka muljetavaldav asi küll...
jääme järgmist meistriteost ootama.