Re: Liikluse planeerimisest
Postitatud: 11 Juul, 2023 20:04
meie liikluse kõige suurem probleem on see, et autosse istudes, paljude sohvrite ego paisub vähemalt auto suuruseks.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Ehk viitad neile paljudele teedele mis karavanidele keelatud on ? Nt. Mandrieuroopa keskosas nt. Saksamaa mis on kiirtee "sünonüüm"mart2 kirjutas: ↑10 Juul, 2023 11:55 Alustaks sellest, et meil ei ole kiirteid vaid on kiired teed (esimeste laadsed taristurajatised).
Kui sõita Kesk- ja Lõuna-Euroopa kiirteedel, siis on paljudel vastav liiklusmärk, et kiirteel haagissuvilaga sõitmine ei ole lubatud või tohib ainult äärmisel paremal rajal. Seega suurt probleemi ei ole.
Kui kirjeldatakse, et Tallinn-Pärnu vahel on 60-70-ga liigub paarikümne autoga kolonn (3 kolonni!), siis on kas teiste juhtide sõiduoskuses midagi viltu (ei oska mõõduda) või on kirjuta midagi kiiruse numbritega liialdanud oma jutu "kaunistuseks".
![]()
Pigem on just igasugu dacia ja vanemate punnidel kombeks teedel lolli mängida .meie liikluse kõige suurem probleem on see, et autosse istudes, paljude sohvrite ego paisub vähemalt auto suuruseks.
Neid kohtab euroopas linnades parklates kuhu ei tohi üldse minna või siis pole lubatud nt. 22.00......06.00mart2 kirjutas: ↑10 Juul, 2023 18:40On olemas ja kasutuses ka autoelamu - caravan - keelumärk!Kapten Trumm kirjutas: ↑10 Juul, 2023 12:16 ...
Edit:Jutt on autoelamust, majalaadne buss, mitte haagissuvila (see on veel eri teema).kiirteel haagissuvilaga
Sekundeerin. Va. kolonni juttspeedsta kirjutas: ↑11 Juul, 2023 20:49 ... Autoga kulgen püsikiirusehoidjaga 95km/h, möödasõite teen kordades vähem, kui näiteks 15 aastat tagasi. Närv peab vastu 70 km/h KV kolonni taga tiksumise ja suunatuld kasutan ka tühjal teel manöövri sooritamisel. Tegelikult ma ei tahtnudki sellega suurt midagi öelda, lihtsalt proovige oma peas olevast "mendist" lahti saada, nii on lihtsam elada.
Mängiks äkki sellist mängu, et enne laiama asumist teeks enesele terminid selgeks? No umbes sedasi nagu üks foorumi universaalne spetsialist teistelt nõuab?Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Juul, 2023 11:09 Olen sellise kõva mehega ka korra elus kohtunud, kui ma ei lasknud mingil krossirattaga idikal sõita mööda teepeenra kaudu.
Konkreetselt olen näinud märke Kölni-Stutgardi vahel ja sõidul Köln-Lyon-Avignon marsruudil.
Mulle on nii koolis õpetatud ja praktika on selle õigsust ainult kinnitanud. Ma ei bloki kedagi põhimõtteliselt, lihtsalt umbes 30 m enne parempööret (kui ma just ei sõida mingi suure autoga, mis ei pööraks välja) läheb parem suund sisse, vaade peeglitesse/paremale ja siis võtan äärekivi äärdne nii, et sealt enam läbi lipsama keegi ei mahu. See on täiesti legaalne ja minu arvates ja ainus võimalus vältida pöördel võimalust, et mõni targa sõidujoon sinu omaga lõikub. Mul ei ole vaja lisaprobleemi mingi käna näinud jalgratturiga, kellel pole ju liikluskindlustust ja kellelt auto remondiraha otsi nagu tuult põllult. Ja ekstra mingeid "seise" ma ei tekita.Smith kirjutas: ↑11 Juul, 2023 17:08Sellel lihtsal põhjusel, et jalgrattur ei tea kus mootorsõiduki juht parempöörde sooritab: kas ootab kaheksanda autona ristmikuni või plaanib keerata kohesele bussipeatusesse, jääda teepervele seisma rehvi vahetama vms. Ehk siis jalgrattur ei tohi autost paremalt mööduda kui auto on andnud märku parempöördeks.Kui jah, milleks siis ikkagi § 32 lg. 9, küsin uuesti?
Kõvemad karjujad võiks möönda, et Trummil oli õigus ? Ja ei tasu vürtsi lisada "blokeerib kui ratturit näeb" .
Mina sain aru , et ta teeb seda igatahes, tuleb sealt keegi või mitte.
No kuule.Marvin kirjutas: ↑11 Juul, 2023 22:05 Krossitsiklitega ei liigelda avalikus liikluses. Enduurotsiklitega vahel harva liigeldakse, ja need on väikseimad liikluses osalevad tsiklid üleüldse oma napilt pealt 100 kg kaaluga. Kasutusotstarbest tulenevalt on neil all rehvid, mis asfaldil sõitmiseks ei sobi - ei pea, aga see-eest kuluvad. On väga mõistlik sõita nende rehvidega teepeenral, sest see on kõigile kõige ohutum. Jah, seda tuleb teha mõistlikul viisil, teisi mitte kruusaga kattes, aga iseenesest on see arukas tegu- sest ohutus.
Ma olen olnud sunnitud mulle ette keerava auto küljepeegli krossisaapaga eemaldama, sest mulle pealekeeramine oli sõna otseses mõttes rünnak mu elule. Vajadusel teen seda ka tulevikus.
Tegelikult ei ole nii, et tiksume 10 m pikivahedega kolonnis 70ga ja kõik on chill. Alati tuleb kaaluda riske, kuidas on ohutum. Kõige ohutum on sõita normaalse kiirusega nii, et teised on soliidses kauguses. Kõige levinum avarii viis on tagant sissesõitmine. Pikivahe on tagasõitja mure. Samas tekitades kolonnis piisav pikivahe (mitukümmend meetrit) tuleb sinna kohe paar möödasõitjat vahele. See kolonnis tiksumine kehtib siis, kui kõik tiksuks. Lisaks on lisarisk kolonnist riskantseid möödasõite tegevad autod. Kiiruste vahe on suur ja kui tekib mingi ootamatus (eespool ronib keegi teele), on ka avariirisk suur. Enamik juhte ei jõllita pidevalt eessõitja piduritulesid ja pagasnikusse sõidab iga kell.speedsta kirjutas: ↑11 Juul, 2023 20:49 Täna sõitsin üle tüki aja jälle tsikliga, selline nõrguke 35kw, mis rohkem kruusale ja metsa vahele mõeldud. Ei trüginud ega sööstnud, maateel sõitsin autode järel piirkiirusega ja ühtegi möödasõitu ei sooritanud, pigem sõideti minust viisakalt mööda. Autoga kulgen püsikiirusehoidjaga 95km/h, möödasõite teen kordades vähem, kui näiteks 15 aastat tagasi. Närv peab vastu 70 km/h KV kolonni taga tiksumise ja suunatuld kasutan ka tühjal teel manöövri sooritamisel. Tegelikult ma ei tahtnudki sellega suurt midagi öelda, lihtsalt proovige oma peas olevast "mendist" lahti saada, nii on lihtsam elada.
Võimalik, aga mina pole midagi sellist öelnud.
Lõpeta demagoogia - sa tuletad minu arvamusest meelevaldselt väite, et igaüks võiks teha, mida tahab. Ilmselgelt see nii ei ole. Küsimus on normi eesmärgis - igas situatsioonis ei pruugi normi punktuaalne täitmine olla kooskõlas selle eesmärgiga. 8. autost möödumise keeld ei ole kooskõlas peamise LS eesmärgiga, tagada ohutu ja sujuv liiklus.
Selleks tuleb enne liikuma hakata. Seisev auto ei keera kuhugi.
Jah, mina ka üldjuhul teen, aga samas ma ei nääguta inimeste kallal, kes ilmselgelt otstarbetuid asju ei tee, ega pea seda õigeks.
Absoluutselt. Ja enne liikuma hakkamist lülitab sõiduk suuna aegsasti sisse. See tähendabki seda, et vilkuva suunatulega auto võib igal hetkel alustada manöövrit paremale (parklasse, teepervele, bussijaama, miks mitte kõrval asuvale haljasalale jne) ja jalgratas ei tohi antud sõidukist paremalt mööduda. Selline nõue on loogiline ja kooskõlas peamise LS eesmärgiga, tagada ohutu ja sujuv liiklus. Kui eessõitval sõidukil vasak suunatuli vilgub, ei tohi temast ka vasakult (näiteks vastassuuna vööndi kaudu) mööduda, kuigi võib olla ummik foori taga. Sel sõidukijuhil võib lihtsalt üks hetk ootamisest villand saada ja teeb näiteks tagasipöörde.Selleks tuleb enne liikuma hakata. Seisev auto ei keera kuhugi.