Kuuldused minu surmast on tugevalt liialdatud. Erinevate raskuste kiuste olen relvis ja raudus. Läbi suve küll midagi mudelites väga valminud ei ole, kui mitte arvestada mõnda tellimustööd ja mõnda tankimudelit mis müügiks tehtud.
Nüüd aga on ette võetud üks mõnus vesilennuk Arado 196 A-3 Revellilt.
Siin siis saab näha algusest kuni ma hetkel olen, tehes lennukile paneelivahesi ja sisse raamistikku, põrandaharja harjastest.
Elu läheb edasi.
Nagu rahvasuu ütleb küsimuse peale kuidas läheb: tead, hästi läheb, aga vähe tuleb!
kuid siiski sab nusserded mõne detaili kallal. raamistik tehtud, sisu natuke järi aidatud, paar lendurit sisse otsitud ja hekel siis niimoodi kuni järgmise hetkeni:
Ja scratch built tuuning lugu areneb edasi:
kered koos, hea olla.
siis vahtisin ja vahtisin seda mootoriosa ja see mulle ei meeldinud mitte.
ning niikuinii tahan teha selle läbipaistva pöörleva propi efektiga, niet prop´i mehaaniline keerlemine ja olemasolu tähtis ei olegi. samas mõtsin et mootor võiks eestpoolt parem küll näha olla. Niet siin siis mootori BMW 132 tegemine:
Jah.. ega see algmaterjal pole just kergemate killast. Mina sinu asemel loobuks sisu tegemisel sellest harja teemast. Evergreeniga saavutaksid lihtsamalt tulemusi, Stüreenist ribad saaksid paremini kinni ja neid pärast paremini töödelda, praegu hoiavad need raami etendavad pulgad kattematerjalist nagu liialt eemale.
Parema tiiva värvilahendus on kuidagi veider ja kui vaadata õpetust, mis taustal paistab siis tundub nagu üks osa oleks tagurpidi veidi saanud. Värvikiht tundub veidi jäme ka olevat, kas see alumiinium on veidi liialt paksult saanud või mis, aga nagu tundub. Kas kapoti sisu värvi pakubki Revell sellise heleda salati värvi?
Kahju, et seda lennukit ei pakuta katapuldiga, sest usun, et üleni hall kos katabuldiga oleks veel ägedam.
Aga tunnustada tuleb viitsimist kesist sisu paremaks teha.