5. leht 5-st
Postitatud: 14 Juun, 2010 18:44
Postitas asjaajaja
Nonäedsa, kuri loom on valmis saanud ja tsipakene jõudnud juba ka polügoonil mütata - igal juhul üks "rokasemaid" masinaid, mis fossiili värkstoast välja sõitnud. Isegi tiba võõralt mõjub selle steriilselt puhta tausta peal. Ehk peaksid Hertsogilt alusplaati laenama?
Aga nagu juba öeldud, kaua tehtud kaunikene - see tähendab, et sünnitusvalu pole mitte asjata kannatatud. Ja kui pikad need "tuhud" tegelikult olid, teab vist ainult fossiil ise.
Hakkab silma, et poordi küljest on keegi kuulsa põrandaharja pihta pannud ja asise kuvalda asemele sokutanud.
Tagumise resti alt paistab tõepoolest tühjus, sinna peaks midagi ruumilist ja tumedat sokutama, mis vaate ära "täidaks".
Postitatud: 14 Juun, 2010 19:28
Postitas Luciano
oi kus mulle meeldivad hallid tankid! Ükski värvilaik ega sigiri-migri ei eksita silma.
Ja selle tiigri nina on nii piklat ees nagu kohe haistaks saaki ja hüppeni on jäänud vaid viiv. Nii kurja elukat pole ammu näinud.
Detaile ja värvimisoskust ei hakka üldse kiitmagi.
Postitatud: 15 Juun, 2010 9:13
Postitas von manstein
Väga reaalne näeb välja.
Mustaga varjutamine on isegi peale toonimist täiesti hoomatav.
Tolmutamine ja kulutamine on maitsekalt möödukas. Korpuse läikeaste tundub ka täitsa kümnesse.
Eraldi aplausi pälvib käiguosa. Alusvann ja rattad on külge saanud mõnusa õhukese kuivanud mudakihi, mis mõjub väga effektselt.
Imetlust tekitab oskus linte nii värvida, et nad nad nagu olekski metallist.
Kui üldse millegi üle kägiseda, siis tööriistade kronsteinid tunduvad üldilme taustal kuidagi liiga heledad. Kas said külge liimitud peale masina toonimist?
Kokkuvõte kõlaks: Näete , mis juhtub kui fossiil võtab ette ühe "kohustusliku" mudeli. Võib kihla vedada, et SELLIST Tiigrit pole ühegi mudelisti kogus.
Postitatud: 15 Juun, 2010 10:11
Postitas Joss Metsast
Njaa, peab kiidukooriga ühinema.
See pigmenditöötlus on ikka väga kenasti välja tulnud.
Postitatud: 15 Juun, 2010 11:18
Postitas calico
Njaa, peab kiidukooriga ühinema.
Aamen!

Postitatud: 19 Juun, 2010 15:39
Postitas fossiil
Tänan heade sõnade eest!
Eks ta tuli selline nagu tuli - paremini veel ei oska lihtsalt..
Kusjuures kriitika tööriistaklambrite osas on täiesti õigustatud: need sai jah eraldi mingi akrüüliga üle pintseldatud ja kuivasid veits liiga heledaks, nii et ilmselt tuleb millalgi veidi tumedat filtrit peale tõmmata. Samuti on veel värvimata tagatule neli rohelist ruudukest, aga loodan nendegagi lõpuks ühele poole saada.
Ja edasi - mind huvitas, et mis nendega siis ette võeti, kui nad pärast võrdlevaid katsetusi Henscheli masinaga Heereswaffenamt -i poolt maha laideti - kusjuures Adersi tiigril oli ju tegelikult samuti hunnikus igasusguseid "lastehaigusi" küljes. Tugev loogika ütleb, et "-amti" meestel oli õigus - nõudsid ju need riistapuud hulgi elektrotehnilist vaske, mis oli sõja ajal vägagi limiteeritud tooraine. Ent samas ei tohi ka unustada, et "-amt" -i mehed ei sallinud eriti seda "tüütut austerlast", keda nad lihtsalt pidid välja kannatama, kuna Ferdinand oli ju füüreri sõber ja kaasmaalane. Muidu oleks Ferdinandi saatus olnud ilmselt sarnane sir Walther Christie omaga, kes ka ei saanud läbi ameerika sõjaministeeriumi ametnikega. Aga olgu, nüüd paar sõna ka masinatest -enamus nendest ehitati ümber kõiksugu Berge-Ferdinandideks ja Berge-Elefantideks. Porche konstrueeritud 10 silindrilised õhkjahutusega mootorid, mis olid osutunud üsna kapriisseteks, vahetati välja samade mootorite vastu, mis olid kasutusel Pz III/StuG III -l. Aga et veermikke oli valmis juba päris suur ports, siis ehitati nende baasil kari tankihävitajaid ja kuna mul on karbis ootel ka üks Ferdinand, siis ilmselt jätkan seda teemat, kui see karp saab lauale tõstetud.
Urmas.