Re: Autotehnikateema
Postitatud: 19 Dets, 2024 13:08
Pean tunnistama, et kõige sürrim naastrehv, mida olen juhtunud nägema oli mingi Soome KV Zil-131 sidekongi all. Oli vist märtsi algus veel, kõik oli lumes ja jääs.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Vahe peal on aeg edasi läinud, noh nii 25 aastat. Päris palju konkurente on tekkinud juurde. Ehk oleks aeg üle vaadata, mida millega ikkagi võrrelda? Noh et iga siga seaga ja kägu käoga.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 12:24Outback ja XC70 olid toona sama klassi autod, nii lihtne see oligi. Ja autoajakirjades on neid võrreldud aegade algusest peale (õigemini hetkest kui Volvo tegi P1 V70XC-ga Outbackile esimesse konkurendi).Kui võrrelda siga ja kägu, nagu Volvo ja Subaru on, siis saabki tulemuseks olla sea ja käo võrdlus.
Ei ole nad mitte kunagi sama klassi autod olnudKapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 12:24Eks sellised purtsatused tekivad, kui võhik asub sõna võtma talle tundmatul teemal.Kui võrrelda siga ja kägu, nagu Volvo ja Subaru on, siis saabki tulemuseks olla sea ja käo võrdlus.
Outback ja XC70 olid toona sama klassi autod, nii lihtne see oligi. Ja autoajakirjades on neid võrreldud aegade algusest peale (õigemini hetkest kui Volvo tegi P1 V70XC-ga Outbackile esimesse konkurendi).
Subaru- töökindel, kuid mitte eriti mugav.
Volvo - mugav, kuid mitte nii töökindel
Outback ja odavama otsa auto? Mida te suitsetate, noormees....?Või Subarut teiste odavama otsa autodega?
Võiks ennast veidikegi autode hindadega kurssi viia.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 12:24
Outback ja odavama otsa auto? Mida te suitsetate, noormees....?Või Subarut teiste odavama otsa autodega?
Ega mul seda läbisõitu palju rohkem ei kogunegi - 1-2 korda nädalas poodlemas 20 km kaugusel. Ilmaolusid saan ka enamasti valida - koerailmaga lükkan lihtsalt koerale kausiga toidu ette ja istun kodus.Keskpõevaks on igasugused libedused tõrjutud. Ja muidu rahuliku meele ja äkilisemaid liigutusi vältides pole probleemi näinud.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 9:52Lamellid aasta ringi on arukas teema siis, kui läbisõit on väga väike, nt 2000 km aastas.Rebane11 kirjutas: ↑18 Dets, 2024 18:41 Mina olen ka olnud sügavalt lamelliusku. Kunagi 25+ aastat tagasi ametiauto sain naastudega. See oli vast viimane kasutamine. Põhimaanteedel olen eduliselt hakkama saanud. Tunned, et rool ja taguots muutub kergeks, siis tuleb kiirust ja sõiduvõtteid rohkem jälgida. Ja sõitmist on olnud palju. Praegu, penskarina ostan uued lamellid ja uisutan aasta ringi. Kusagil 3. aastal hindan olukorda, kas kannatab veel aasta või tuleb uus jooks muretseda. Nende 2 korda aastas vahetamiste pealt kokkuhoitud raha eest kannatab korralikud rehvid osta. Viimati kui vanad rehvid jäätmejaama viisin, siis kuli ütles, et ära viska sinna suurde hunnikusse, pane kultuurselt siia kõrvale![]()
Keskmise läbisõiduga muudab ainuüksi talverehvidest lähtuv suurem kütusekulu kogu ürituse rahalisest mõttetuks pluss muidugi veel liiklusohutuse teema, need tänapäevased, kustukummi meenutavast materjalist lamellid, on suvisel kuumal asfaldil pehmelt öelda riukalike omadustega. Ja peale ühte, keskmise läbisõiduga suve need talvel enam ei kõlba. Ja kindlasti on vene rulett nende keskeuroopa lamellidega miinuskraadidega sõitmine.
Läheb ka minul neljas talv/suvi samade aastaringsete nael rehvidega. Mustrit veel kõva cm. 2022 sügisel ostsin ka uued naelad a kiire oli ja garaazi nad jäid. 2023 lihtsalt ei viitsind. Mingi kuu tagasi oli jälle plaan vahetama minna a ju ta jääbRebane11 kirjutas: ↑19 Dets, 2024 19:37Ega mul seda läbisõitu palju rohkem ei kogunegi - 1-2 korda nädalas poodlemas 20 km kaugusel. Ilmaolusid saan ka enamasti valida - koerailmaga lükkan lihtsalt koerale kausiga toidu ette ja istun kodus.Keskpõevaks on igasugused libedused tõrjutud. Ja muidu rahuliku meele ja äkilisemaid liigutusi vältides pole probleemi näinud.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 9:52Lamellid aasta ringi on arukas teema siis, kui läbisõit on väga väike, nt 2000 km aastas.Rebane11 kirjutas: ↑18 Dets, 2024 18:41 Mina olen ka olnud sügavalt lamelliusku. Kunagi 25+ aastat tagasi ametiauto sain naastudega. See oli vast viimane kasutamine. Põhimaanteedel olen eduliselt hakkama saanud. Tunned, et rool ja taguots muutub kergeks, siis tuleb kiirust ja sõiduvõtteid rohkem jälgida. Ja sõitmist on olnud palju. Praegu, penskarina ostan uued lamellid ja uisutan aasta ringi. Kusagil 3. aastal hindan olukorda, kas kannatab veel aasta või tuleb uus jooks muretseda. Nende 2 korda aastas vahetamiste pealt kokkuhoitud raha eest kannatab korralikud rehvid osta. Viimati kui vanad rehvid jäätmejaama viisin, siis kuli ütles, et ära viska sinna suurde hunnikusse, pane kultuurselt siia kõrvale![]()
Keskmise läbisõiduga muudab ainuüksi talverehvidest lähtuv suurem kütusekulu kogu ürituse rahalisest mõttetuks pluss muidugi veel liiklusohutuse teema, need tänapäevased, kustukummi meenutavast materjalist lamellid, on suvisel kuumal asfaldil pehmelt öelda riukalike omadustega. Ja peale ühte, keskmise läbisõiduga suve need talvel enam ei kõlba. Ja kindlasti on vene rulett nende keskeuroopa lamellidega miinuskraadidega sõitmine.
Teepeenralt leiab alati riba lund või muud parema pidamisega pinnast kuhu ühe poole rattad sättida ja siis vaikselt sõidad. Sedasi alati hakkama saanud selliste oludega. Kõige ärevam on üle lausjääs ristmiku allamäge vasakpööret sooritadaisonts kirjutas: ↑19 Dets, 2024 11:37
Võrumaale ma talvel lamellidega väga nina ei pistagi. Külavahe teedele seal mingit kloriidi keegi ei pritsi. Lumi on tee peale nii kõvaks sõidetud/lükatud. Sisuliselt jäätee. Kui mingi väike sula või vihmake ka peale tuleb siis on isegi naelaga riskibisnis. Lamelliga pole mõtet üritadagi.
Täna on just selline kiilakas Setumaal. Kahjuks ei saa siia videot ülesse laadida.maksipoiss kirjutas: ↑19 Dets, 2024 21:09Teepeenralt leiab alati riba lund või muud parema pidamisega pinnast kuhu ühe poole rattad sättida ja siis vaikselt sõidad. Sedasi alati hakkama saanud selliste oludega. Kõige ärevam on üle lausjääs ristmiku allamäge vasakpööret sooritadaisonts kirjutas: ↑19 Dets, 2024 11:37
Võrumaale ma talvel lamellidega väga nina ei pistagi. Külavahe teedele seal mingit kloriidi keegi ei pritsi. Lumi on tee peale nii kõvaks sõidetud/lükatud. Sisuliselt jäätee. Kui mingi väike sula või vihmake ka peale tuleb siis on isegi naelaga riskibisnis. Lamelliga pole mõtet üritadagi.![]()
Ma ei tea mida mõeldakse "keskeuroopa lamelli" nime all. Ma olen seda mõistet kuulnud vähemalt 90-ndatest kuid keegi pole asiselt ära seletanud. Tavaliselt öeldakse et mingi odavam lamell ja kui rehv kallis on siis on see põhjamaa lamell.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 9:52 Ja kindlasti on vene rulett nende keskeuroopa lamellidega miinuskraadidega sõitmine.
mongol kirjutas: ↑19 Dets, 2024 23:45 Oot, kas tegelikult ka on Subaru Outback ja Volvo XC seeria kuidagi võrdsed olnud? Mingi müstilise väidetava hinnapakkumise argument ei päde, ma vaatan õues oma XC90-t ja no kuidagi ei kujuta Outbacki nii suurena.
Ptsi, poleks ostnudki, kui Outback samas klassis on, mark missugune ju.
Vaata sama mõõtu rehvide kiirusindkseid. Põhjamaade lamell on reeglina kiirusindeksiga T. Põhjuseks pehmem kummisega ja sügavam lamell.vanahalb kirjutas: ↑19 Dets, 2024 23:38Ma ei tea mida mõeldakse "keskeuroopa lamelli" nime all. Ma olen seda mõistet kuulnud vähemalt 90-ndatest kuid keegi pole asiselt ära seletanud. Tavaliselt öeldakse et mingi odavam lamell ja kui rehv kallis on siis on see põhjamaa lamell.Kapten Trumm kirjutas: ↑19 Dets, 2024 9:52 Ja kindlasti on vene rulett nende keskeuroopa lamellidega miinuskraadidega sõitmine.