TUVASTADA tükk tehnikat
Vahepeal sai BT-7 pilte ja jooniseid internetist otsitud ja uuritud aga selliseid rauakolakaid nagu
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1496037
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1496038
ei oska selle tanki külge kuhugi panna.Aga sinna külge nad ilmselt käima peavad?Neid torusid 2 tk. Pikkus a 140 cm ,läbimõõt a 45 cm
Ehk kaasfoorumlased aitavad legot kokku panna.
Tervitades A.L
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1496037
http://www.foto24.ee/showPhoto.php?photoID=1496038
ei oska selle tanki külge kuhugi panna.Aga sinna külge nad ilmselt käima peavad?Neid torusid 2 tk. Pikkus a 140 cm ,läbimõõt a 45 cm
Ehk kaasfoorumlased aitavad legot kokku panna.
Tervitades A.L
Torud käisid peal veekogude põhja mööda ületamiseks mõeldud tankidel БТ-7ПХ http://mk-armour.narod.ru/1996/01/05.htm
Tõsi küll paistavad need olema väiksema läbimõõduga, kuid võis ju olla erinevaid modifikatsioone. See küll vaid spekulatsioon.
Tõsi küll paistavad need olema väiksema läbimõõduga, kuid võis ju olla erinevaid modifikatsioone. See küll vaid spekulatsioon.
Need viimased on Overoll tüüpi ketid jah, aga ma ei oska öelda, mis masina jaoks algselt mõeldud, igatahes vene BA- tüüpi kolmesillalistel nägid nad veidi teisiti välja.
Roomikulülidest niipalju, et see ülemine ei kuulu IS-2 -le, see on KV-1 nn. "madala hambaga" kahest poolest koosnev lüli, IS-2 roomiku laius oli reeglina 650 mmm ja sihukest "poolhammast" ei ole nende juures kah kohanud.
Mis Kettenkrad -i puutub, siis selle roomiku laius oli 170 mm, pildil oleval aga 240 mm, mistõttu see sobiks laiuse poolest kas Sd.Kfz. 10, või siis selle baasil toodetud Sd.Kfz. 250 käimadeks.
Urmas.
Roomikulülidest niipalju, et see ülemine ei kuulu IS-2 -le, see on KV-1 nn. "madala hambaga" kahest poolest koosnev lüli, IS-2 roomiku laius oli reeglina 650 mmm ja sihukest "poolhammast" ei ole nende juures kah kohanud.
Mis Kettenkrad -i puutub, siis selle roomiku laius oli 170 mm, pildil oleval aga 240 mm, mistõttu see sobiks laiuse poolest kas Sd.Kfz. 10, või siis selle baasil toodetud Sd.Kfz. 250 käimadeks.
Urmas.
Selle IS-2 roomikuga on sedasi, et põhiline, mille poolest ta KV-st eristub, on laius ja see on 650 mm. Päranduseks sai ta selle KV-1S -lt, tolle jaoks "leiutati" suure kergendamise tuhina käigus vähemalt kolm erinevat sorti roomikut, üks neist 607 mm laiune (kolmnurkselt äralõigatud "kõrvadega") ja kaks 650 mm laiust, üks neist ažuursete pikiribidega, kuid teine väliselt KV-1 meenutav, lihtsalt lühemate "kõrvadega". Poolitatud lülid olid kolmnurksete ja lühendatud kõrvadega roomikutel, pikiribidega roomikul poolitatud lülisid ei olnud. Kõik see värk on üsna tinglik, kuna remondi käigus võidi asendada purunenud lülid sellega, mis kätte juhtus. Sest IS-2-le sai ka KV-1 roomiku peale tõmmata, ainult et sellist võimalust tekkis harva.
KV-1 -l kasutatud poolitatud lüli iseloomustab just selline "poolhammas", IS-2 poolitatud lüli on siseküljelt täiesti sile ja nagu juba kirjutatud sai, on kõige silmatorkavam tunnus laius.
Mõned aastad tagasi Moskvas käies uurisin sellist lüli ka lähemalt:

Urmas.
KV-1 -l kasutatud poolitatud lüli iseloomustab just selline "poolhammas", IS-2 poolitatud lüli on siseküljelt täiesti sile ja nagu juba kirjutatud sai, on kõige silmatorkavam tunnus laius.
Mõned aastad tagasi Moskvas käies uurisin sellist lüli ka lähemalt:

Urmas.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist