513. leht 704-st
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 1:14
Postitas loomake
Hiilgan siin siis tõenäoliselt erilise teadmatusega aga ehk antakse andeks. Kui mingeid erilisemaid mudelid mitte arvesse võtta siis kas naastrehvid mitte ühtlasi ka lamell rehvid ei ole? Ehk siis kõik sõidavad lamell rehvidega aga mõnedel on naastud ka sees?
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 7:14
Postitas maksipoiss
Mingil määral seal neid lamelle on ,aga kindlasti mitte nii palju kui päris lamellidel. Vastasel korral naastud ei püsiks sees.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 8:53
Postitas AMvA
loomake kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 1:14
Hiilgan siin siis tõenäoliselt erilise teadmatusega aga ehk antakse andeks. Kui mingeid erilisemaid mudelid mitte arvesse võtta siis kas naastrehvid mitte ühtlasi ka lamell rehvid ei ole? Ehk siis kõik sõidavad lamell rehvidega aga mõnedel on naastud ka sees?
Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 8:54
Postitas AMvA
Kapten Trumm kirjutas: ↑02 Jaan, 2025 15:56
Pirelli on tavaliselt seal 6.koha kandis, Hankookidest ja Kumhodest natuke eespool.
Sa vist ikka tahtsid öelda, et Pirelli on Hankookist ja Kumhost tagapool

Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:31
Postitas wolfgang
Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Vau! Kas tohib paluda allikat, millel see väide põhineb? Mu vaatlused seda ei toeta. Tihti on täpselt sama kummi müüa nii naastuga, kui ilma. Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:49
Postitas AMvA
wolfgang kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 9:31
Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Vau! Kas tohib paluda allikat, millel see väide põhineb? Mu vaatlused seda ei toeta. Tihti on täpselt sama kummi müüa nii naastuga, kui ilma. Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Vau jah!
Kas tohiks paluda viidet, kus müüakse täpselt samat rehvi naastrehvina ja lamellrehvina?
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.

- iPike.PNG (79.94 KiB) Vaadatud 409 korda

- iCept.PNG (97.97 KiB) Vaadatud 409 korda
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:54
Postitas Lemet
Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Ka mina olen sellist asja märganud.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 9:56
Postitas AMvA
Lemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 9:54
Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Ka mina olen sellist asja märganud.
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 10:06
Postitas Lemet
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 10:24
Postitas retti
Lemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:06
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Veel 2010 + oli täiesti tavaline nähtus soome rehvitöökodades - väljaspool rehvivahetushooaega naastutati rehve
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:05
Postitas wolfgang
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita.
https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:07
Postitas AMvA
Lemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:06
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Täitsa tavaline.
Naastutamine on siiani veel suures osas käsitöö ja tihti on rehvifirmadel valida, kas rehvid ei saabu lattu enne hooaja lagust või siis nastutaa ise. Mingi aeg tagasi oli ka naastude tarneraskused
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:09
Postitas OLAVI
Lemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:06
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Raha mängib rolli ja ei ole vaja neid naelutada, kui neid saab niisamagi lamellrehvi pähe maha müüa.
"Naastudeta naelrehvi" sisseostu hind on palju väiksem kui lamellrehvil ja kui neid õnnestub lollidele (kes ise ei oska hinnata rehvimustri töötamist) "lamellrehvide" pähe maha müüa, siis kasum kasvab.
Ja kui sama klient hiljem kuulutab, et tema (naelteta) lamellrehvid eelmisel talvel hästi ei toiminud, siis saab talle järgmisel talvel naelrehve müüa.
retti kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:24
Veel 2010 + oli täiesti tavaline nähtus soome rehvitöökodades - väljaspool rehvivahetushooaega naastutati rehve
Kui tehases naelutatakse euronõuetele vastavate "pisikeste nupsukestega" asfaldinaeltega, siis töökojas eritellimusel saab lasta paigaldada ka "vanaaegseid priskeid" naelu, mis sobivad paremini maa kruusateedele.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:12
Postitas AMvA
wolfgang kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 11:05
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita.
https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
No kui sa võrdled näiteks HKP 10 ja selle kõrval olevat Snowproof P rehvi, siis isegi pime näeb, et lamelli tiheduses on suur vahe.
Re: Autotehnikateema
Postitatud: 03 Jaan, 2025 11:36
Postitas OLAVI
wolfgang kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 11:05
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita.
https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
Tänapäeval ei tahagi tootjad tehnilisi andmeid avaldada, kui klient ostab pildil oleva kuvandi järgi.
Siin on ju rehviprofiili järgi aru saada, et milline rehv sobib paremini puhtale tänavale või puhastamata teedele ja milline neist võiks vaiksem olla.