Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
loomake
Liige
Postitusi: 2009
Liitunud: 17 Aug, 2014 15:32
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas loomake »

Hiilgan siin siis tõenäoliselt erilise teadmatusega aga ehk antakse andeks. Kui mingeid erilisemaid mudelid mitte arvesse võtta siis kas naastrehvid mitte ühtlasi ka lamell rehvid ei ole? Ehk siis kõik sõidavad lamell rehvidega aga mõnedel on naastud ka sees?
Uudishimulik loll on ikka huvitavam olla kui ignorantne loll.
maksipoiss
Liige
Postitusi: 2360
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas maksipoiss »

Mingil määral seal neid lamelle on ,aga kindlasti mitte nii palju kui päris lamellidel. Vastasel korral naastud ei püsiks sees.
AMvA
Liige
Postitusi: 5297
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

loomake kirjutas: 03 Jaan, 2025 1:14 Hiilgan siin siis tõenäoliselt erilise teadmatusega aga ehk antakse andeks. Kui mingeid erilisemaid mudelid mitte arvesse võtta siis kas naastrehvid mitte ühtlasi ka lamell rehvid ei ole? Ehk siis kõik sõidavad lamell rehvidega aga mõnedel on naastud ka sees?
Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
AMvA
Liige
Postitusi: 5297
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas: 02 Jaan, 2025 15:56 Pirelli on tavaliselt seal 6.koha kandis, Hankookidest ja Kumhodest natuke eespool.
Sa vist ikka tahtsid öelda, et Pirelli on Hankookist ja Kumhost tagapool :lol:
Kasutaja avatar
wolfgang
Liige
Postitusi: 1061
Liitunud: 28 Dets, 2008 22:44
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas wolfgang »

Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Vau! Kas tohib paluda allikat, millel see väide põhineb? Mu vaatlused seda ei toeta. Tihti on täpselt sama kummi müüa nii naastuga, kui ilma. Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
AMvA
Liige
Postitusi: 5297
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

wolfgang kirjutas: 03 Jaan, 2025 9:31
Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Vau! Kas tohib paluda allikat, millel see väide põhineb? Mu vaatlused seda ei toeta. Tihti on täpselt sama kummi müüa nii naastuga, kui ilma. Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Vau jah!
Kas tohiks paluda viidet, kus müüakse täpselt samat rehvi naastrehvina ja lamellrehvina?
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
iPike.PNG
iPike.PNG (79.94 KiB) Vaadatud 398 korda
iCept.PNG
iCept.PNG (97.97 KiB) Vaadatud 398 korda
Lemet
Liige
Postitusi: 20850
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Lemet »

Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Ka mina olen sellist asja märganud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 5297
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Lemet kirjutas: 03 Jaan, 2025 9:54
Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Ka mina olen sellist asja märganud.
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Lemet
Liige
Postitusi: 20850
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Lemet »

Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
retti
Liige
Postitusi: 1440
Liitunud: 13 Dets, 2004 22:14
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas retti »

Lemet kirjutas: 03 Jaan, 2025 10:06
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Veel 2010 + oli täiesti tavaline nähtus soome rehvitöökodades - väljaspool rehvivahetushooaega naastutati rehve
Kasutaja avatar
wolfgang
Liige
Postitusi: 1061
Liitunud: 28 Dets, 2008 22:44
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas wolfgang »

Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita. https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
AMvA
Liige
Postitusi: 5297
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Lemet kirjutas: 03 Jaan, 2025 10:06
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Täitsa tavaline.
Naastutamine on siiani veel suures osas käsitöö ja tihti on rehvifirmadel valida, kas rehvid ei saabu lattu enne hooaja lagust või siis nastutaa ise. Mingi aeg tagasi oli ka naastude tarneraskused
OLAVI
Liige
Postitusi: 2847
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

Lemet kirjutas: 03 Jaan, 2025 10:06
Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.
Raha mängib rolli ja ei ole vaja neid naelutada, kui neid saab niisamagi lamellrehvi pähe maha müüa.
"Naastudeta naelrehvi" sisseostu hind on palju väiksem kui lamellrehvil ja kui neid õnnestub lollidele (kes ise ei oska hinnata rehvimustri töötamist) "lamellrehvide" pähe maha müüa, siis kasum kasvab.

Ja kui sama klient hiljem kuulutab, et tema (naelteta) lamellrehvid eelmisel talvel hästi ei toiminud, siis saab talle järgmisel talvel naelrehve müüa.
retti kirjutas: 03 Jaan, 2025 10:24 Veel 2010 + oli täiesti tavaline nähtus soome rehvitöökodades - väljaspool rehvivahetushooaega naastutati rehve
Kui tehases naelutatakse euronõuetele vastavate "pisikeste nupsukestega" asfaldinaeltega, siis töökojas eritellimusel saab lasta paigaldada ka "vanaaegseid priskeid" naelu, mis sobivad paremini maa kruusateedele.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
AMvA
Liige
Postitusi: 5297
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

wolfgang kirjutas: 03 Jaan, 2025 11:05
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita. https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
No kui sa võrdled näiteks HKP 10 ja selle kõrval olevat Snowproof P rehvi, siis isegi pime näeb, et lamelli tiheduses on suur vahe.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2847
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

wolfgang kirjutas: 03 Jaan, 2025 11:05
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita. https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
Tänapäeval ei tahagi tootjad tehnilisi andmeid avaldada, kui klient ostab pildil oleva kuvandi järgi.

Siin on ju rehviprofiili järgi aru saada, et milline rehv sobib paremini puhtale tänavale või puhastamata teedele ja milline neist võiks vaiksem olla.
NOKIA PROFIILID.png
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist