Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Hiilgan siin siis tõenäoliselt erilise teadmatusega aga ehk antakse andeks. Kui mingeid erilisemaid mudelid mitte arvesse võtta siis kas naastrehvid mitte ühtlasi ka lamell rehvid ei ole? Ehk siis kõik sõidavad lamell rehvidega aga mõnedel on naastud ka sees?
Uudishimulik loll on ikka huvitavam olla kui ignorantne loll.
-
maksipoiss
- Liige
- Postitusi: 2360
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Mingil määral seal neid lamelle on ,aga kindlasti mitte nii palju kui päris lamellidel. Vastasel korral naastud ei püsiks sees.
Re: Autotehnikateema
Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Re: Autotehnikateema
Sa vist ikka tahtsid öelda, et Pirelli on Hankookist ja Kumhost tagapoolKapten Trumm kirjutas: ↑02 Jaan, 2025 15:56 Pirelli on tavaliselt seal 6.koha kandis, Hankookidest ja Kumhodest natuke eespool.
Re: Autotehnikateema
Vau! Kas tohib paluda allikat, millel see väide põhineb? Mu vaatlused seda ei toeta. Tihti on täpselt sama kummi müüa nii naastuga, kui ilma. Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Re: Autotehnikateema
Vau jah!wolfgang kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 9:31Vau! Kas tohib paluda allikat, millel see väide põhineb? Mu vaatlused seda ei toeta. Tihti on täpselt sama kummi müüa nii naastuga, kui ilma. Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.Erinevus on lamellide arvus cm2, lamellide sügavuses ja rehvi kummisegus.
Kas tohiks paluda viidet, kus müüakse täpselt samat rehvi naastrehvina ja lamellrehvina?
Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
Re: Autotehnikateema
Ka mina olen sellist asja märganud.Vahel on lamellkummidel on naastu kohadki sisse pressitud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Autotehnikateema
Veel 2010 + oli täiesti tavaline nähtus soome rehvitöökodades - väljaspool rehvivahetushooaega naastutati rehveLemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:06Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Re: Autotehnikateema
Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita. https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
Re: Autotehnikateema
Täitsa tavaline.Lemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:06Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
Naastutamine on siiani veel suures osas käsitöö ja tihti on rehvifirmadel valida, kas rehvid ei saabu lattu enne hooaja lagust või siis nastutaa ise. Mingi aeg tagasi oli ka naastude tarneraskused
Re: Autotehnikateema
Raha mängib rolli ja ei ole vaja neid naelutada, kui neid saab niisamagi lamellrehvi pähe maha müüa.Lemet kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 10:06Võib-olla. Kuigi ma südamest kahtlen, kas tänasel päeval keegi enam ostab sisse naelteta rehvi, et siis kohapeal hakata rehve naelutama. Need ajad olid siiski vast 90bate esimeses otsas. Seda enam, et ma olen sellist asja mitte ainult ühes kohas märganud ja tegu on olnud kaunikesti suurte firmadega.Siis müüb keegi sulle naastutamata naastrehvi lamelli pähe
Üles
"Naastudeta naelrehvi" sisseostu hind on palju väiksem kui lamellrehvil ja kui neid õnnestub lollidele (kes ise ei oska hinnata rehvimustri töötamist) "lamellrehvide" pähe maha müüa, siis kasum kasvab.
Ja kui sama klient hiljem kuulutab, et tema (naelteta) lamellrehvid eelmisel talvel hästi ei toiminud, siis saab talle järgmisel talvel naelrehve müüa.
Kui tehases naelutatakse euronõuetele vastavate "pisikeste nupsukestega" asfaldinaeltega, siis töökojas eritellimusel saab lasta paigaldada ka "vanaaegseid priskeid" naelu, mis sobivad paremini maa kruusateedele.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
No kui sa võrdled näiteks HKP 10 ja selle kõrval olevat Snowproof P rehvi, siis isegi pime näeb, et lamelli tiheduses on suur vahe.wolfgang kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 11:05Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita. https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
Re: Autotehnikateema
Tänapäeval ei tahagi tootjad tehnilisi andmeid avaldada, kui klient ostab pildil oleva kuvandi järgi.wolfgang kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 11:05Paraku ei suuda kuskilt välja lugeda andmeid kummisegu, lamellide arvu ja mustri sügavuse kohta. Pildi järgi paistab lamelli olevat rohkem küll.Panen kahest sama tootja rehvist pildid, eks siis ise võid võrrelda.
A näiteks Nokia puhul on seda raske väita. https://www.nokiantyres.com/tyres/passe ... ter-tires/
Vähem lamelli, et mitte öelda hõredam muster võib tähendada, et see on mõeldud veerema lumerohkemates olukordades, kus on tähtis, et lumi mustri vahelt välja lendaks.
Siin on ju rehviprofiili järgi aru saada, et milline rehv sobib paremini puhtale tänavale või puhastamata teedele ja milline neist võiks vaiksem olla.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: andy00 ja 5 külalist