524. leht 705-st

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:00
Postitas MeelisV
See 0.2 erivõimsus nr. on tehtud nn. Porsche kaubikute tõttu.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:07
Postitas Some
MeelisV kirjutas: 17 Jaan, 2025 12:56 Aga miks on kandevoime väiksem ?
Mis jääb rääkimata ?
Täismass on erinev. Sõitjakohtade arv äkki erineb?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:12
Postitas MeelisV
Seal võib olla igasugu erisusi.
Ka varustustaseme erisusi.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:15
Postitas AMvA
MeelisV kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:00 See 0.2 erivõimsus nr. on tehtud nn. Porsche kaubikute tõttu.
Neid Porschesid ei saanud niikuinii enam kaubikuna arvele võtta.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:21
Postitas Some
MeelisV kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:12 Seal võib olla igasugu erisusi.
Ka varustustaseme erisusi.
Tühimass erineb ainult 11kg võrra, vaevalt et kütusepaak 200l paigaldati.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:33
Postitas Peeter
Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC serdi alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:39
Postitas AMvA
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Ms asi on EEC?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:56
Postitas rockrapdude
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:39
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Ms asi on EEC?
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:57
Postitas OLAVI
Kapten Trumm kirjutas: 16 Jaan, 2025 10:20
davidsoniharald kirjutas: 15 Jaan, 2025 22:55 Kliendil on õigus olla nii tark kui loll. Kui "viis sotti" on kommiraha, siis võibki rehvipoodi ilma kodutööd tegemata sisse lennata ja saada "testivõitja". ...
Kui kasutada natukenegi interneti võimalusi, siis on suht lihtne sellest "viiest sotist" üks säästa, lihtsalt tuleb võibolla nädalake oodata. ...

Kui kasutada autot rehvide koormusindeksiga ca 82 ja osta rehvid õigel ajal, siis võib veel lisaks 200 säästa.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 14:15
Postitas AMvA
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:39
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Ms asi on EEC?
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 14:26
Postitas MeelisV
See pole nii, et kõik sama aasta mootori ja käigukastiga vw amarokid on ühe kaaluga.
Nt. Ise ostsin kunagi kaubiku kus tehase tellimusega valuvelgedega oli tühimass väiksem sest veljed kergemad kui plekid.
Ehk tühimass käib tehases pandud varustuse järgi.
Mis veljed mis paak mis iluvidinad sees ja väljas jne.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 14:56
Postitas rockrapdude
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:39

Ms asi on EEC?
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 15:25
Postitas Peeter
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:56

Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png
P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 15:58
Postitas AMvA
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 15:25
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15

Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png

P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
Üldiselt tähendab EEC European Economic Community ja tüübikinnitusega on see mõiste väga lõdvalt seotud

Re: Autotehnikateema

Postitatud: 17 Jaan, 2025 15:59
Postitas rockrapdude
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 15:25
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15

Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png

P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
Komanussi moment tekib siis kui kasutatakse ametialaseid väljendeid väljaspool ametit ;)

EEC CoC olnuks korrektne ja ühtselt arusaadav, aga lihtsalt kirjutada EEC, mis tähendab hoopis European Economic Community ehk siis Euroopa Majandusühendus, siis on vääritimõistmine kärme tekkima.

Ma tunnetasin, et akf AMvA ei mõistnud, et akf Peeter mõtles CoC-d ja siis ma mõtlesin ennast täiendada, et ta saaks aru, mida ma sõnaühendi "Tüübikinnitus"-e all mõtlen.