Re: Autotehnikateema
Postitatud: 17 Jaan, 2025 13:00
See 0.2 erivõimsus nr. on tehtud nn. Porsche kaubikute tõttu.
Militaarteemad minevikust kaasaega
https://www.militaar.net/phpBB2/
Ms asi on EEC?Peeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.AMvA kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:39Ms asi on EEC?Peeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 10:20Kui kasutada natukenegi interneti võimalusi, siis on suht lihtne sellest "viiest sotist" üks säästa, lihtsalt tuleb võibolla nädalake oodata. ...davidsoniharald kirjutas: ↑15 Jaan, 2025 22:55 Kliendil on õigus olla nii tark kui loll. Kui "viis sotti" on kommiraha, siis võibki rehvipoodi ilma kodutööd tegemata sisse lennata ja saada "testivõitja". ...
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:56Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.AMvA kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:39Ms asi on EEC?Peeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14: P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:56CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.AMvA kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:15Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:56
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Üldiselt tähendab EEC European Economic Community ja tüübikinnitusega on see mõiste väga lõdvalt seotudPeeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 15:25Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:56CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png
P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
Komanussi moment tekib siis kui kasutatakse ametialaseid väljendeid väljaspool ametitPeeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 15:25Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:56CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png
P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?