Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas MeelisV »

See 0.2 erivõimsus nr. on tehtud nn. Porsche kaubikute tõttu.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4834
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Some »

MeelisV kirjutas: 17 Jaan, 2025 12:56 Aga miks on kandevoime väiksem ?
Mis jääb rääkimata ?
Täismass on erinev. Sõitjakohtade arv äkki erineb?
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas MeelisV »

Seal võib olla igasugu erisusi.
Ka varustustaseme erisusi.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

MeelisV kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:00 See 0.2 erivõimsus nr. on tehtud nn. Porsche kaubikute tõttu.
Neid Porschesid ei saanud niikuinii enam kaubikuna arvele võtta.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4834
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Some »

MeelisV kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:12 Seal võib olla igasugu erisusi.
Ka varustustaseme erisusi.
Tühimass erineb ainult 11kg võrra, vaevalt et kütusepaak 200l paigaldati.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Peeter »

Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC serdi alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Viimati muutis Peeter, 17 Jaan, 2025 15:26, muudetud 1 kord kokku.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Ms asi on EEC?
Kasutaja avatar
rockrapdude
Liige
Postitusi: 85
Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas rockrapdude »

AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:39
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Ms asi on EEC?
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
OLAVI
Liige
Postitusi: 2774
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas OLAVI »

Kapten Trumm kirjutas: 16 Jaan, 2025 10:20
davidsoniharald kirjutas: 15 Jaan, 2025 22:55 Kliendil on õigus olla nii tark kui loll. Kui "viis sotti" on kommiraha, siis võibki rehvipoodi ilma kodutööd tegemata sisse lennata ja saada "testivõitja". ...
Kui kasutada natukenegi interneti võimalusi, siis on suht lihtne sellest "viiest sotist" üks säästa, lihtsalt tuleb võibolla nädalake oodata. ...

Kui kasutada autot rehvide koormusindeksiga ca 82 ja osta rehvid õigel ajal, siis võib veel lisaks 200 säästa.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:39
Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Ms asi on EEC?
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
MeelisV
Liige
Postitusi: 326
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:30
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas MeelisV »

See pole nii, et kõik sama aasta mootori ja käigukastiga vw amarokid on ühe kaaluga.
Nt. Ise ostsin kunagi kaubiku kus tehase tellimusega valuvelgedega oli tühimass väiksem sest veljed kergemad kui plekid.
Ehk tühimass käib tehases pandud varustuse järgi.
Mis veljed mis paak mis iluvidinad sees ja väljas jne.
Kasutaja avatar
rockrapdude
Liige
Postitusi: 85
Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas rockrapdude »

AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:39

Ms asi on EEC?
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas Peeter »

rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 13:56

Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png
P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
AMvA
Liige
Postitusi: 5119
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas AMvA »

Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 15:25
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15

Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png

P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
Üldiselt tähendab EEC European Economic Community ja tüübikinnitusega on see mõiste väga lõdvalt seotud
Kasutaja avatar
rockrapdude
Liige
Postitusi: 85
Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
Kontakt:

Re: Autotehnikateema

Postitus Postitas rockrapdude »

Peeter kirjutas: 17 Jaan, 2025 15:25
rockrapdude kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:56
AMvA kirjutas: 17 Jaan, 2025 14:15

Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.

Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.

EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png

P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
Komanussi moment tekib siis kui kasutatakse ametialaseid väljendeid väljaspool ametit ;)

EEC CoC olnuks korrektne ja ühtselt arusaadav, aga lihtsalt kirjutada EEC, mis tähendab hoopis European Economic Community ehk siis Euroopa Majandusühendus, siis on vääritimõistmine kärme tekkima.

Ma tunnetasin, et akf AMvA ei mõistnud, et akf Peeter mõtles CoC-d ja siis ma mõtlesin ennast täiendada, et ta saaks aru, mida ma sõnaühendi "Tüübikinnitus"-e all mõtlen.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline