Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
See 0.2 erivõimsus nr. on tehtud nn. Porsche kaubikute tõttu.
Re: Autotehnikateema
Seal võib olla igasugu erisusi.
Ka varustustaseme erisusi.
Ka varustustaseme erisusi.
Re: Autotehnikateema
Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC serdi alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Viimati muutis Peeter, 17 Jaan, 2025 15:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: Autotehnikateema
Ms asi on EEC?Peeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 85
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.AMvA kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:39Ms asi on EEC?Peeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Re: Autotehnikateema
Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Jaan, 2025 10:20Kui kasutada natukenegi interneti võimalusi, siis on suht lihtne sellest "viiest sotist" üks säästa, lihtsalt tuleb võibolla nädalake oodata. ...davidsoniharald kirjutas: ↑15 Jaan, 2025 22:55 Kliendil on õigus olla nii tark kui loll. Kui "viis sotti" on kommiraha, siis võibki rehvipoodi ilma kodutööd tegemata sisse lennata ja saada "testivõitja". ...
Kui kasutada autot rehvide koormusindeksiga ca 82 ja osta rehvid õigel ajal, siis võib veel lisaks 200 säästa.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Autotehnikateema
Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:56Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.AMvA kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:39Ms asi on EEC?Peeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:33 Olen omal ajal tegelenud Belgia-regiooni erinevate EEC-de uurimise ja analüüsimisega. Pealekauba on veel küllalt erinevaid muid versioone. Nad kõik on tehases löödud ühe EEC alla kokku, ainult lisaks on erinev laiend lõpus , näiteks *00, *10, *40 vmt. Siin oleks samamoodi esmalt vaja lehitseda EEC-d, et veenduda samasuses, või siis mitte-samasuses. Kaaluvahe on 11 kilokest. Kandevõime vahe on juba kergema kasuks üle 200 kilo. Autorongi mass on aga sama. Tõenäoliselt tehase komplektatsioon erinev. (Näiteks mingit manti vähem, aga see-eest täiustatum tagasild, et lisa200kilo ära vedada).
Edasiseks jutuks vaja EEC-d täisulatuses.
Re: Autotehnikateema
See pole nii, et kõik sama aasta mootori ja käigukastiga vw amarokid on ühe kaaluga.
Nt. Ise ostsin kunagi kaubiku kus tehase tellimusega valuvelgedega oli tühimass väiksem sest veljed kergemad kui plekid.
Ehk tühimass käib tehases pandud varustuse järgi.
Mis veljed mis paak mis iluvidinad sees ja väljas jne.
Nt. Ise ostsin kunagi kaubiku kus tehase tellimusega valuvelgedega oli tühimass väiksem sest veljed kergemad kui plekid.
Ehk tühimass käib tehases pandud varustuse järgi.
Mis veljed mis paak mis iluvidinad sees ja väljas jne.
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 85
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Re: Autotehnikateema
Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14: P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:56CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.AMvA kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:15Tüübikinnitus on COC (Certificate of conformity)rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 13:56
Tüübikinnitus, kui ma ridade vahelt välja loen. Ma ise olen tegelenud haagiste tüübikinnituse määrustega.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Re: Autotehnikateema
Üldiselt tähendab EEC European Economic Community ja tüübikinnitusega on see mõiste väga lõdvalt seotudPeeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 15:25Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:56CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png
P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 85
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Komanussi moment tekib siis kui kasutatakse ametialaseid väljendeid väljaspool ametitPeeter kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 15:25Esimene ettejuhtuv näidis EEC serdist, siinsel näitel on omistatud tüübikinnitusel lõpus laiendiks *14:rockrapdude kirjutas: ↑17 Jaan, 2025 14:56CoC - Certificate of Conformity - vastavuskinnituse sertifikaat, mis on tunnistus tüübikinnituse alusdokumendi vastavusest Euroopa Komisjoni poolt ettenähtud määrustele. Analoogselt koolilõpu tunnistusele, andakse tüübikinnituse asutuse poolt tunnistus autotootjale, et kõik tema sõlmed, mis on regulatsioonides (maakeeli määrustes) kirjas, vastavad nendele määrustele.
Tüübikinnituse alusdokument on vähe mahukam dokument (paarsada kuni paartuhat lehekülge umbkaudu, oleneb kui suurt tüüp-variant-versiooni hõlmab), kui see üks-kaks lehte, millega automüüja Transpordiametis autot arvele võtmas käib esmakordselt.
EEC ma tõesti ei oska öelda, mida tähendab, ma ise raalisin lahti, et ta räägib tüübikinnitusest, mis võib tõesti olla CoC siis praeguses kontektsis.
Screenshot 2025-01-17 at 15-20-53 volvo.pdf.png
P.S. Mehed, mis teil viga on? EEC sert või CoC või mis? Ärge ainult öelge, et te pole kunagi-kunagi-kunagi sellist kõnepruuki ei kuulnud ega kasutanud? Ärge öelge, et te nüüd ei saanud aru? Lihtsalt niisama lambist kobisete? Milleks?

EEC CoC olnuks korrektne ja ühtselt arusaadav, aga lihtsalt kirjutada EEC, mis tähendab hoopis European Economic Community ehk siis Euroopa Majandusühendus, siis on vääritimõistmine kärme tekkima.
Ma tunnetasin, et akf AMvA ei mõistnud, et akf Peeter mõtles CoC-d ja siis ma mõtlesin ennast täiendada, et ta saaks aru, mida ma sõnaühendi "Tüübikinnitus"-e all mõtlen.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist