1. leht 7-st
Katariina 21sena
Postitatud: 25 Okt, 2010 21:54
Postitas Tsiknat
Esialgu tundus sellest teemast tulema meeldiv tutvumine kuidas Katjakesest on Katariina sirgunud. Kuid võta näpust, hoopis tõrksa taltsutamine paistab sest asjast välja kooruvat. Piiludes kergelt karbi kaanevahelt sisse ja lugedes teiste tegijate retsensioone tõmbus taevas tumedaks. Eelnevad koostajad on jaganud detailid kaheks, need mis ei ole masina osadega sarnased ja tuleb ringi teha, ning need mis ei ole masina osadega absoluutselt sarnased ja ei kõlba mingil juhul. Pilk karpi seda arvamust eriti ei muutnud. Et ennast kuidagimoodi edasi liigutama sundida ütlesin endamisi:"Oh tule Kalle appi!" ja tegin teema ära.
Toomas
Postitatud: 25 Okt, 2010 22:27
Postitas von manstein
Kena "Uraal" on pildi peal.
Aga jupid mis karbis on?
Kas ei lähe üldse omavahel kokku?
Või ikkagi lähevad, aga ei vasta mõõtude poolest prototüübile?
Meenub aastatagune ZIS-i teema. Siis sai supler välja kraamitud ja hulk möötmisi teostatud. Ei olnud ka just kerge projekt.
Kuna teema on välja hõigatud, peab vist aru saama, et asi ikkagi susiseb.
Postitatud: 26 Okt, 2010 7:29
Postitas Parovoz
Tere-tere!
Huvitav masin. Mudeli kohapealt oskaks rääkida, et detailide rohkus ja mitte just täpsed mõõdud. Kuskil vene foorumis oli isegi artikkel selle kohta, mis tuleks teha , et see mudel oleks koopia lähedane. Aga nähtavaim "kala"oli vist kummid, vales mõõdus(mõõtkava jälgides).
Ise panin sellise kastiga kokku kui see alles ilmus. Suht puine aga ma ei ajanud millimeetreid taga. Pärast panin veel ZU-23 kasti ja kinkisin kolleegile kes õhutõrjes teenis.
Lugupidamisega
Postitatud: 28 Okt, 2010 9:27
Postitas fossiil
Teema tegid ära jah, järelikult jõudsid otsusele, et mis selle sisuga ette võtad - mind huvitaks just otsus ise - et mida sa siis ette võtad? Kas tõesti tuleb suuremat sorti ümberehitamine?
Urmas.
Postitatud: 28 Okt, 2010 22:22
Postitas Tsiknat
Ha-ha. Mina ja suuremat sorti ümberehitamine.
Üht-teist aga plaanin muuta küll. Vastates üldjoones Von Mansteini küsimusele on suurem viga osade mittvastavus originaalile.

Midagi sarnast toimub peaaegu kõikide detailidega. Antud kasti puhul suutis ka onu Eduard tugevdused sissepoole teha ning neet tuli traadist ise juurde leiutada. Alangeri oma seevastu ei ole nagu midagi väärt.
Kabiin seest on suht robustne. Pesapalli kurikast käigukang on nüüdseks asendatud traadist ja kõvera versiooniga nagu see päriselt on. Istmed meenutavad Hiina mänguasjade omi kuid neid ma ringi tegema ei hakka. Kui uksed kinnised teha ei jää istmete küljed näha.
Selle pildiga seoses tuleb mul meelde vana anekdoot kuidas tšuksile krokodilli kirjeldada. Põhjapõdraga ei ole absoluutselt sarnane.

Otse loomulikult kordab sama viga ka robustselt jäme aknaraam. Praeguseks on see maha saetud kuid kuidas uus õnnestub sellest mul veel aimdust ei ole. Samuti on liiga teravad kabiini tagumised nurgad. Õnneks on plastikut nii paksult, et jätkub ka maha viilimiseks.
Ukse kõrgus ja laius on OK.
Aken ukse sees on aga liiga madal ja plekiosa liiga kõrge.

Kõigi eelduste kohaselt tuleb siin mudelisti cut and paste appi.
Riba kapoti ja kabiini vahel oli 2mm vajalikust pikem, poritiivad koguni 4mm pikemad. Need lõikused on nüüdseks sooritatud.
See siis oleks tagasihoidlik algus.
Toomas
Postitatud: 29 Okt, 2010 4:51
Postitas Bodyguard
Hea algus on alati pool võitu, edusammud on juba näha. Mis muud kui julgel sammul edasi!
Postitatud: 29 Okt, 2010 10:51
Postitas simmtann
Katusepaneel tundub pigem star Wars-ist inspireeritud olema, kui Uralist

Postitatud: 29 Okt, 2010 19:20
Postitas calico
oi kurask-on sul siin saagimist!

ja sa ütled, et see on alle algus! igatahes edu ja kuna sa selle ikka ette võtsid järelikult võtad seda mõnuga.
Postitatud: 30 Okt, 2010 14:33
Postitas fossiil
Nojaa, kui juba saagimiseks läks, siis asi ilmselt "vähese verega" ei lõpe - vaadates kabiini katuse lennukat kuju ja ukses oleva aknaava miniatuursust, siis võib arvata, et seekord "otse karbist" ideoloogia välja ei vea...
Urmas.
Postitatud: 01 Nov, 2010 1:05
Postitas asjaajaja
Jah, vend Tsiknat on õndsaks saamisel valinud enesepiitsutamise raske tee. Aga mehed on ennegi naiste nimel igasugu hinge- ja ihupiinu välja kannatanud, ju see Katariina on siis seda asja väärt, et sihuke ponnistus ette võetakse...
Jõudu ja pikka meelt Sulle sellel teel!
Postitatud: 01 Nov, 2010 10:55
Postitas vaoinas
Jooniste ja detailide võrdlus annab aimu eesolevast raskest tööst. Mida katusega ette võtta, seda ma küll ette ei kujuta.
Rataste puhul aitab vast välja Miniarm:
http://www.miniarm.com/
Kristjan
Postitatud: 02 Nov, 2010 17:11
Postitas von manstein
Ehh kuradit!
See mudel oleks tulnud ikka karbist kokku panna. Vaevalt et keegi oleks erinevusi märganud.
Nüüd aga laguneb kõik koost: katusejoone korrigeerimine tähendab, et tuuleklaasi raamistik ei ühildu.
Vale aknaauguga uks aga, et kogu kabiini kapotiosa on nihkes.
Kas jätkub veel jõudu?
Postitatud: 03 Nov, 2010 22:13
Postitas Tsiknat
[quote="vaoinas"]Rataste puhul aitab vast välja Miniarm [/img]
See info oli nüüd küll õigeaegne. Minu jaoks oligi katusest suurem probleem 2mm vajalikust väiksema läbimõõduga, 8 kinnituspoldiga rattad.
Tänud Kristjanile.
Toomas
Postitatud: 08 Nov, 2010 21:17
Postitas Tsiknat
Geneetiliselt muundatud ja muundamata uks.
Loodan, et rohelised jorisema ei hakka. Ma ei kavatse seda mudelit söögiks tarvitada ega kasusaamise eesmärgil neid paljundama hakata.
Toomas
Postitatud: 08 Nov, 2010 22:51
Postitas andrusan
Ukseluku kate tundub samuti naljakas...