http://www.postimees.ee/?id=336182
Kodanikud, riigikaitsest huvituv inimene peab olema päevakajaliste asjadega kursis ja omama oma arvamust neist

Arvad sa tõesti, et sinust(minust,kellest iganes) saaks parem ametnik ja suure riigiasutuse juht, kuna ollakse teeninud Nõukogude või Eesti sõjaväes..??Lemet kirjutas:Teema juurde tagasi tulles- on's noorsandil ka mingisugune militaarkogemus olemas või ainult sotsiaalteadused ja haldusjuhtimine pluss peoga kursusi ja strateegilise juhtimise magistrikraad nagu seitungis seisab.
Lemeti postitusele saaks ju vastata kahe sõnaga "Ei ole".tommy kirjutas:Arvad sa tõesti, et sinust(minust,kellest iganes) saaks parem ametnik ja suure riigiasutuse juht, kuna ollakse teeninud Nõukogude või Eesti sõjaväes..??Lemet kirjutas:Teema juurde tagasi tulles- on's noorsandil ka mingisugune militaarkogemus olemas või ainult sotsiaalteadused ja haldusjuhtimine pluss peoga kursusi ja strateegilise juhtimise magistrikraad nagu seitungis seisab.
Ja kas ametnikul, kes on aastaid töötanud KM'is, puudub seega igasugune militaarkogemus..??
Mis aga puutub tulevasse kantslerisse...
http://www.mod.gov.ee/et/mikk-marran
Kurat, ei julge mina selliseid väiteid esitada...corvus kirjutas:Kas ma saan tommy õigesti aru, et Kaminas on (apoliitiliste)juhtametnike personali poliitika saavutanud stabiilsuse ning teatava mõistlikuse printsiibi? Süsteemis pikemalt töötanud inimesed saavad edutatud ning eriti enam väljast spetsialiste pähe ei määrita.
Parafraseerides ennast, kas sa tõesti arvad, et NATO peasekretärile ei tuleks kasuks haridus või tegevus, mis on enamvähem seotud tema hallatava asutusega?corvus kirjutas:Nimeta mulle mõni NATO peasekretär, kellel oleks "kasuks tulev haridus".mutionu kirjutas: Lemeti postitusele saaks ju vastata kahe sõnaga "Ei ole".
Muide, kas sa tõesti arvad, et kantslerile ei tuleks kasuks haridus või tegevus, mis on enamvähem seotud tema hallatava asutusega?
Kas selline kaadripoliitika on kõige mõistlikum? "seisev vesi" on vist see väljend, millega iseloomustatakse asutust, kus ametikõrgendused toimuvad asutuse siseselt ja sisenev "värske vesi" muudetakse(süsteemis pikalt töötades) enne otsustusõiguse saamist(edutamist) "seisvaks veeks".corvus kirjutas:Kas ma saan tommy õigesti aru, et Kaminas on (apoliitiliste)juhtametnike personali poliitika saavutanud stabiilsuse ning teatava mõistlikuse printsiibi? Süsteemis pikemalt töötanud inimesed saavad edutatud ning eriti enam väljast spetsialiste pähe ei määrita.
Ei võta sõna ühe või teise isiku kompetentsusel.
Võimalik, et kuskil see nii ka toimib. Isiklikult olen ma vist vaid korra näinud seda, et põhimõte "filoloog matemaatikute juhiks" on toiminud. Sellest ilmselt ka mõningased kõhklused-kahtlused.alban kirjutas:Kantsleri ülesanne ei ole teada relvade TTA-d ega Unimogi difriluku ehitust vaid tema ülesanne on juhtida ministeeriumi, et kogu süsteem toimiks s.t temale alluvad inimesed, kes teavad neid andmeid, neid teadmisi ka õiges kohas ja õigel ajal rakendaks. Seega võib ka semiootik olla kantsleriks kui tal on head organisatsiooni juhtimise oskused.
Ja kui ajakirjandust lugeda siis võis aru saada, et kandidaate oli mitu ja valikusse oli kaasatud ka PEastaabi esindajad mitte ainult ministeeriumi enda ametnikud.
Ilmselgelt ei saanud ma sellest niimoodi aru.corvus kirjutas: Nii on seda kaadripoliitikat praktiseeritud igalpool mujal, miks me arvame et meil on kuskilt alati kedagi paremat leida? Samuti jäi vist "teatav mõistlikuse printsiip" kahe silma vahele?. "Pähe määrimine" ka?
Esimesel puhul (arvatavasti sai sellest ka nii tommy aru), pean ma silmas normaalset protsessi, kus võimete ja teadmiste arenedes edutatakse inimene järgmisele positsioonile ning ei üritata tekitada lisapingeid, mille puhul oma senisest positsioonist "välja kasvanud" inimesi ei edutata vaid jäetakse vegeteerima ning vabanenud kohtadele "kõrgemal" imporditakse parteibroilereid.
Kui inimesi tuuakse juurde "väljast" vastavalt nende võimetele ning nad suudavad sulanduda konfliktideta-intriigideta kollektiivi on see minu arust alati teretulnud. Terras ju iseenesest hea näide.
TTA ja difrilukk on täiesti rumal lihtsustamine. -10 punkti minu poolt.alban kirjutas: Seega võib ka semiootik olla kantsleriks kui tal on head organisatsiooni juhtimise oskused.
Erasfääris, kui omanikele tundub areng seiskuvat, võetakse juhid justnimelt väljaspoolt, kuna neid ei kammitse harjumused ja tekkinud sotsiaalsed sidemed. Üks kindel retsept elule alla jäävat firmat põhja lasta on edutada seda juhtima kauaaegsed konformiseerunud ning muudatuste juhtimise kogemuseta töötajad.Ka jäid silma "stabiilsuse" ja "Süsteemis pikemalt töötanud inimesed", mis kokku panduna viitavad, vähemalt minu jaoks, suletud ja nö "omas mahlas marineeruvale" asutusele.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline