Valmis sain!
Valmis sain!
Tervist!
Lõpuks sain selle 6-rattalise sonderiga ühele poole ja mõned pildid on nüüd siin:
http://www.pilt.ee/view/606291/
, kuigi üks traadijupp on veel puudu, selle panen lähipäevil paika.
Lõpuks sain selle 6-rattalise sonderiga ühele poole ja mõned pildid on nüüd siin:
http://www.pilt.ee/view/606291/
, kuigi üks traadijupp on veel puudu, selle panen lähipäevil paika.
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Üks veidikene teemast kõrvalekalduv küsimus: mida hoiti selles kolmnurkses kanistris, mis on näha pildil
http://www.pilt.ee/photo/606291/14165218/
auto küljes. Täna taasavastasin ühe sellise ( või väga ligilähedase) kanistri enda kodust
http://www.pilt.ee/photo/606291/14165218/
auto küljes. Täna taasavastasin ühe sellise ( või väga ligilähedase) kanistri enda kodust

-
- Liige
- Postitusi: 2087
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Tänud komplimentide eest!
Kõigepealt kanistrist - ausalt - ei tea..., see on masin, mille kohta õnnestus vaid minimaalselt infot leida, mistõttu ei püüdnudki eriti midagi ümber tegema hakata. Kui nüüd loogika järgi võtta, siis bensiini jaoks ta vaevalt et oli - liig ohtlik koht lahingumasina küljes. Õli jaoks kah mitte - väheusutav et veoauto mootor nii suurt tagavara vajas. Jääb üle vesi - jahutustingimused olid soomuskatte all suht nadid, fotodel kohtab alatihti poolavatud külgluukidega masinaid, mistõttu arvan et see kolmnurkne mannerg oli vee jaoks. Küsiks selle taasavastatud kanistri kohta - kas see on seest emaileeritud?
Jossile- ei saanud sotti, tegin instruktsiooni järgi poola kampaania masina, ainus mis õnnestus tuvastada oli see, et karbis pole mitte Daimler Benz, vaid Büssing NAG, telgede vahe oli neil 300 millimeetri võrra erinev.
Nüüd värvimisest - suht igav värk, üleni hall, selles mõttes on mask.värvuses masinad palju efektsemad, mistõttu kipub asi igavavõitu välja nägema.
Eraldusmärkide alused kohad külgedel ja radika võrel värvisin kõigepealt valgeks, lasin ööpäeva kuivada ja sättisin sinna teibiribadest ristid. Peale seda udutasin kere ja torni Testorsi Tank Grey - ga üle, lisasin veidi läikivat valget, muidu jääb liiga tume. Rattakilbid samuti, rehvid katsin Revelli Antratsiidiga, milles kah tiba valget - kumm pole ju kunagi päris süsimust, tollal võis sagedamini kohata lausa pruunikashalle.
No ja siis läks lahinguks - otsisin vaigutärpentini välja, segasin selle baasil Humbroli "tolmu" ja "heleda pori" toonidest hästi vedela lahuse ja asusin rattaid pintseldama, nii et kilbid ja protektor ujusid, jälgisin et protektori süvenditesse parasjagu jääks. Peale kuivamist võtsin ette õlivärvid, möksisin valgest ja mustast tiba "kummivärvi" kokku ja käisin värvise näpuotsaga nii protektori kui ka rehvide küljed üle - pintsliga saab põhimõtteliselt kah, kuid pintsli karvad kipuvad mustri sisse libisema. Sõrmeotsaga saab selles mõttes lihtsamalt - just nagu templipadjaga. Miks õlivärvidega? - sest ta kuivab aeglaselt, tavalised mudelivärvid ei võimalda naljalt midagi parandada.
Porilapakad said alguses koos rehvidega mustaks võõbatud, külge liimisin nad pärast kere värvimist. Samuti ka labidad, kastid ja tulekustuti, värvisin nad eelnevalt ära ja siis panin tsüakriiniga külge.
Püüdsin veidi ka musta pesulahusega detailidele kontrasti juurde anda, kuid ei saanud hakkama. Panin numbrimärgid paika ja asusin sama "tolmu ja pori" seguga (seekord tavalahusti baasil) masinale veidi rokasemat välimust andma, püüdes ette kujutada tolmu ladestumist sellisele masinale sõidu ajal.
Vist sai kõik, ahjaa, pärast kere kuivamist sikutasin teibiribad maha ja sinna jäidki kenad valged ristid, kui miskit unustasin, küsige üle.
Kõigepealt kanistrist - ausalt - ei tea..., see on masin, mille kohta õnnestus vaid minimaalselt infot leida, mistõttu ei püüdnudki eriti midagi ümber tegema hakata. Kui nüüd loogika järgi võtta, siis bensiini jaoks ta vaevalt et oli - liig ohtlik koht lahingumasina küljes. Õli jaoks kah mitte - väheusutav et veoauto mootor nii suurt tagavara vajas. Jääb üle vesi - jahutustingimused olid soomuskatte all suht nadid, fotodel kohtab alatihti poolavatud külgluukidega masinaid, mistõttu arvan et see kolmnurkne mannerg oli vee jaoks. Küsiks selle taasavastatud kanistri kohta - kas see on seest emaileeritud?
Jossile- ei saanud sotti, tegin instruktsiooni järgi poola kampaania masina, ainus mis õnnestus tuvastada oli see, et karbis pole mitte Daimler Benz, vaid Büssing NAG, telgede vahe oli neil 300 millimeetri võrra erinev.
Nüüd värvimisest - suht igav värk, üleni hall, selles mõttes on mask.värvuses masinad palju efektsemad, mistõttu kipub asi igavavõitu välja nägema.
Eraldusmärkide alused kohad külgedel ja radika võrel värvisin kõigepealt valgeks, lasin ööpäeva kuivada ja sättisin sinna teibiribadest ristid. Peale seda udutasin kere ja torni Testorsi Tank Grey - ga üle, lisasin veidi läikivat valget, muidu jääb liiga tume. Rattakilbid samuti, rehvid katsin Revelli Antratsiidiga, milles kah tiba valget - kumm pole ju kunagi päris süsimust, tollal võis sagedamini kohata lausa pruunikashalle.
No ja siis läks lahinguks - otsisin vaigutärpentini välja, segasin selle baasil Humbroli "tolmu" ja "heleda pori" toonidest hästi vedela lahuse ja asusin rattaid pintseldama, nii et kilbid ja protektor ujusid, jälgisin et protektori süvenditesse parasjagu jääks. Peale kuivamist võtsin ette õlivärvid, möksisin valgest ja mustast tiba "kummivärvi" kokku ja käisin värvise näpuotsaga nii protektori kui ka rehvide küljed üle - pintsliga saab põhimõtteliselt kah, kuid pintsli karvad kipuvad mustri sisse libisema. Sõrmeotsaga saab selles mõttes lihtsamalt - just nagu templipadjaga. Miks õlivärvidega? - sest ta kuivab aeglaselt, tavalised mudelivärvid ei võimalda naljalt midagi parandada.
Porilapakad said alguses koos rehvidega mustaks võõbatud, külge liimisin nad pärast kere värvimist. Samuti ka labidad, kastid ja tulekustuti, värvisin nad eelnevalt ära ja siis panin tsüakriiniga külge.
Püüdsin veidi ka musta pesulahusega detailidele kontrasti juurde anda, kuid ei saanud hakkama. Panin numbrimärgid paika ja asusin sama "tolmu ja pori" seguga (seekord tavalahusti baasil) masinale veidi rokasemat välimust andma, püüdes ette kujutada tolmu ladestumist sellisele masinale sõidu ajal.
Vist sai kõik, ahjaa, pärast kere kuivamist sikutasin teibiribad maha ja sinna jäidki kenad valged ristid, kui miskit unustasin, küsige üle.
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1156
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Tänud, mudeli kohta on seal jah üksjagu, kuid tundub et seda onklit ei ole üldse huvitanud mudeli prototüüp kui selline. Artiklis on lõike, mida lugedes tuleb nõusolevalt kaasa noogutada, kuid näiteks selles osas, mis puudutab rattaid, jäävad mulle ta kestvad kiiduavaldused veidi mõistetamatuks - esiteks ei lähe nad sugugi nii hästi kokku, kui võiks arvata, vaatamata tõukurite jälgede eemaldamisele, teiseks on rehvide muster kõike muud kui korrektne, hea küll, hilisematel masinatel kohtas ka juba sellist motiivi, kuid mustri samm on küll korda kolm suurem kui peaks
Porilapakate asendamine plekitükkidega on muidugi maitse asi, ta väidab et nii on neid lihtsam maaliliselt painutada, no olgu, kuigi kui palju siis allapoole rippuv kummi või transportöörlindi tükk ikka krussis on? Ise läksin kergema vastupanu teed - freesisin kaasasolevatelt tükkidelt üksjagu paksust maha ja rahuldusin sellega, peale õhendamist on neidki võimalik piisavalt painutada, kui vaja.
No ja see kalts varuratta ümber, nii et jäme faktuur(mastaabi mõttes) ja räiged voldid on ümberringi näha - oli sel siis mõtet? Varuratta kate oli tegelikkuses kummeeritud pealispinnaga puldanist, mis paistis pealt üsna sile ja "plekine", mulle jäi mudeli ja fotode võrdlemisel mulje, et see detail õnnestus Italeril küll üsna hästi.
Aga fotomaterjali ta pole viitsinud vaadata, muidu oleks ta ikka teise labida kah otsinud ja pooled kastid porilaudadele panemata jätnud. Noteki jättis mängust välja, kuigi põhjuseks oli ennemini tolle vilets kvaliteet, kui asetamise-mitteasetamise vastavus originaalile. Samal põhjusel pole ka tornil olevat triipu kõrvaldatud, no ei kasutatud Büssing-NAG -is toodetud masinatel sellise konstruktsiooniga torne, see nagu rohkem Magirus-e rida.
Aga üks kõva pluss on vanal küll - värvimine on viimase peal - tunnistan ausalt, mina niiviisi veel ei oska.... Võib olla et ta nende MIG -i pigmentidega pakkus ehk veidikene üle - selline tunne jääb, nagu oleks masinaga miskist punakaspruunist vulkaanilise tuha pilvest läbi rümistatud, kuid kuna ta tegi õppegrupi masina, siis pole sel nagu väga vigagi, igatahes väga muljetavaldav!

Porilapakate asendamine plekitükkidega on muidugi maitse asi, ta väidab et nii on neid lihtsam maaliliselt painutada, no olgu, kuigi kui palju siis allapoole rippuv kummi või transportöörlindi tükk ikka krussis on? Ise läksin kergema vastupanu teed - freesisin kaasasolevatelt tükkidelt üksjagu paksust maha ja rahuldusin sellega, peale õhendamist on neidki võimalik piisavalt painutada, kui vaja.
No ja see kalts varuratta ümber, nii et jäme faktuur(mastaabi mõttes) ja räiged voldid on ümberringi näha - oli sel siis mõtet? Varuratta kate oli tegelikkuses kummeeritud pealispinnaga puldanist, mis paistis pealt üsna sile ja "plekine", mulle jäi mudeli ja fotode võrdlemisel mulje, et see detail õnnestus Italeril küll üsna hästi.
Aga fotomaterjali ta pole viitsinud vaadata, muidu oleks ta ikka teise labida kah otsinud ja pooled kastid porilaudadele panemata jätnud. Noteki jättis mängust välja, kuigi põhjuseks oli ennemini tolle vilets kvaliteet, kui asetamise-mitteasetamise vastavus originaalile. Samal põhjusel pole ka tornil olevat triipu kõrvaldatud, no ei kasutatud Büssing-NAG -is toodetud masinatel sellise konstruktsiooniga torne, see nagu rohkem Magirus-e rida.
Aga üks kõva pluss on vanal küll - värvimine on viimase peal - tunnistan ausalt, mina niiviisi veel ei oska.... Võib olla et ta nende MIG -i pigmentidega pakkus ehk veidikene üle - selline tunne jääb, nagu oleks masinaga miskist punakaspruunist vulkaanilise tuha pilvest läbi rümistatud, kuid kuna ta tegi õppegrupi masina, siis pole sel nagu väga vigagi, igatahes väga muljetavaldav!
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Mina sain ka valmis!!!
Peale mitut värvihaisulist õhtut mõned pildid Sd. Kfz. 234/1 2cm Kwk ja tunamullune Tiger I . Masinad suhteliselt toored ja tahavad tuunimist veel, korralik kamo teha peale.
http://www.pilt.ee/view/642064/
Peale mitut värvihaisulist õhtut mõned pildid Sd. Kfz. 234/1 2cm Kwk ja tunamullune Tiger I . Masinad suhteliselt toored ja tahavad tuunimist veel, korralik kamo teha peale.
http://www.pilt.ee/view/642064/
Viimati muutis speedsta, 16 Nov, 2005 17:16, muudetud 1 kord kokku.
Kui on probleem, tõmba lõuga
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline