fossiil kirjutas:Noo, krt... mul on samasugune mudel kusagil kaugel kapi nurgas oma järjekorda ootamas, aga kui ma sinu ehitamist kaua jälgin, siis pole kindel, kas üldse alustangi... 

 
Minu ehitamist ei maksa sul üldse karta. Kas sul on see esimene Dragoni Ausf.E numbriga 6264, või juba parandatud variant 6301 Vorpanzeri väljaandes?
Kui see 6264 on, siis võibolla tõesti ei maksaks... sealsete vigade parandamisega saab hulluks minna.
Aga püüan seda teemat ka mingi progressiga upitada.
Esmane prioriteet selle mudeliga oli kereosa karp kuidagi kokku saada. See eeldas aga juhikoha interjööri lõpetamist, mis tähendas juhikange,
raadiot ja muud pudipadi. Nagu varasemalt juba öeldud, siis ei hakanud sellega hulluks minema ja panin kõik põhimõtteliselt sellisena, nagu 
see interjöör Trumpeteri karbist tuli. Ainus millega rohkem tegelesin, oli kellade paneel, sest sel olid osutid plasti valatud ja mulle ei meeldinud sihukese
asja peale Archeri dekaale panna. 
Peale seda tuiskasin värvidega üle - 41. aasta masinana said toonid samad, kui StuG'idel - seejärel tolm, õlid ja laisavõitu kulutamine.
 
 
 
 
Et pisut lõbusam oleks, tegelesin sinna juurde ka välimiste asjadega pisut.
Näiteks mootoriruumi luugid, nendega juhtus lõbus seik, mida püüan järgnevalt kirjeldada. Tropen modifikatsiooniga 
pandi Panzer IV'dele lisa-õhutusavadega luugid. Lionroar, mille etsisett mul selle mudeliga kaasas käib, oli sinna ilusad 
plekist ribid teinud. Servad tuli alla keerata ja said sellised madalad kaared. Tegin need kõik valmis, lõikasin Dragoni plasti 
maha ja liimisin need siis asemele. Nii ilus sai, et heldimus tuli peale, kole rahul olin iseenda ja oma tööga. Seejärel 
tekkis rumal mõte tagantjärele fotodelt üle vaadata, kuidas asi tegelikult välja nägi ja esimesi fotosid nähes halbas süda aima. 
Nood ribid seal peal, selgus, olivad täiesti tasapinnalised. Seega nuga sisse, ilusad kaared maha ja sobiva laiusega etsiraamist
saivad uued ribid sinna asemele. Njah, nii ilus enam ei ole.
 
 
Porilaudade tagumine katteplaadistus on kah ära pandud. Ülejäänud plaadistust ei saa panna, sest needid lõppesid otsa, 
uued on tänasega tellitud, aga pole veel kohale jõudnud. Osad õhuavade plekk-katetest on siin liigutatavad ja ma tõsiselt kaalun mõned
neist ülemisse asendisse fikseerida, sest mitmel fotol DAK'i masinatest paistavad need nii olevat. Pealegi ei kohta peaaegu kunagi 
Panzer IV mudelit, kus mõni neist katetest oleks kinnises asendis.
 
Tanki tagumine ots on pisut rohkem tähelepanu saanud, kui muud tanki otsad. Siin on peaaegu kõik, mis 
vaja juba olemas
 
Ja sihuke kerge kõrvalepõige siis Pantri juurest.
 
 
 
Kristjan