Tanki kere kõrguse määrab ära mootori kõrgus kõige alumisest punktist (kohast kus mootor kinnitatakse kerekülge) kõige kõrgema punktini.Järelikut ei saanud kere olla kuidagi madalam. Samuti ei saanud madalamaks ehitada ka torni.
Samasugune põrandakõrgendus oli ka T-34's, aga ta oli Tiigrist omakorda pool meetrit madalam.Ehk siis T-34 lahingusektsioon oli ikkagi madalam kui Tiigris, mis siis et kardaani sealt läbi ei jooksnud.Tiigri oli ka koos torniga pöörlev põrand, mida vene masinatel polnud
Kuidas see T-34 käigukang ning väiksed vedrukorpused häirivad sind nii palju kui saksa tankides sa istusid käigukasti otsas praktiliselt!
Käigukang eelkõige sellepärast, et ta pole ergonoomiliselt paigutatud: juht pidi kummardama, et käikuvahetada.Vedrukorpused seetõttu, et nad võtsid palju ruumi.Saksa tankis istuti käigukasti kõrval, mitte sele peal.
Kui Tiigril oleks kõik kokku koondatud, oleks kogu see kupatus sama palju ruumi võtnud ainult, et juhi ja radisti vahel oleks olnud suur tühimik ja lahingusektsioon oleks olnud väiksem.See poleks olnud ei loogiline ega optimaalne.
Mis tähendab ruumipuuduses,irw tobedus oleks olnud see kui tank oleks tehtud mõnikümmend cm laiem kuna kang saaks täpselt kahe istme vahel ilusti laiutada?
Asja pointi sa ilmselt ei tabanud, Panther ja T-34 on praktiliselt ühe laiused, kui nood "väikesed vedrukorpused" poleks nii palju ruumivõtnud, oleks käigukang ilusasti juhi kõrvale ära mahtunud.
Miks siis enam ei kasutatud nö saksa tüüpi jõuülekande lahendust IIMS lõppedes tankidel?
Sest mootorid, eriti äga käigukastid, on muutunud kompaktsemaks, tankid ise aga pikemaks, mis tähendab, et selline lahendus on minetanud oma otstarbe. Pealegi Tiigri/Pantheri stiilis kontstruktsioon ja kaalujaotus pole kuhugi kadunud.Nt Abramsis asub lahingusektsioon samuti kere keskel.Etteotsa, sinna kus Tiigril oli lõppülekanne on liigutatud kütusepaagid.Kaalujaotus on seega sarnane Tiigrile, mitte "suurele innovaatorile" T-34.
Tegelikult teema ei olnud üldse 34 kohta, asjatundjad algatage uus.
Kuna Shermani ja Tiigri võrdluses tuli sageli "mõõdupuuna" mängu T-34, siis oleks vajalik ka see "mõõdupuu" läbi arutada.