TUVASTADA tükk tehnikat
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Tundmatu mootor.
Päästsin ühe isetehtud traktori vanarauapressi lõugade vahelt.
Väidetavalt on asi tehtud kohe peale teist maailmasõda(pead ei anna.)
Ainus huvipakkuv asi oli minujaoks mootor.Ülejäänu on ka alles!
-Soovikski siis mootorit tuvastada http://www.album.ee/album/30043085/50113165
Tegu on arvatavasti vene toodanguga(süüteküünlad on igatahes vene päritolu ja "laia" peaga-need ei tohiks ju mujale istuda?)
On pakutud ,et tegemist võib ka olla mingisuguse genaraatori jõuallikaga
"spilkad" puuduvad!
Mootori plaanin lähiajal huvi pärast "elustada", sai selleks otstarbeks isegi üks 4 pütise magneeto muretsetud.
Väidetavalt on asi tehtud kohe peale teist maailmasõda(pead ei anna.)
Ainus huvipakkuv asi oli minujaoks mootor.Ülejäänu on ka alles!
-Soovikski siis mootorit tuvastada http://www.album.ee/album/30043085/50113165
Tegu on arvatavasti vene toodanguga(süüteküünlad on igatahes vene päritolu ja "laia" peaga-need ei tohiks ju mujale istuda?)
On pakutud ,et tegemist võib ka olla mingisuguse genaraatori jõuallikaga
"spilkad" puuduvad!
Mootori plaanin lähiajal huvi pärast "elustada", sai selleks otstarbeks isegi üks 4 pütise magneeto muretsetud.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Tore kui keegi teemat valdab
Need lülid tulid lagedale samast kohast,kus varem leitud õhitud is 2 juppe,sellest ka see segadus.Ilmselt on olnud remondikoht,kus erinevaid masinaid putitati.
sd.kfz.250 -ne kohapealt veel niipalju,et kummipadja tagaküljel markeering
II 1942 SPOU W 102 ja ümmargune logo(loetamatu)

Need lülid tulid lagedale samast kohast,kus varem leitud õhitud is 2 juppe,sellest ka see segadus.Ilmselt on olnud remondikoht,kus erinevaid masinaid putitati.
sd.kfz.250 -ne kohapealt veel niipalju,et kummipadja tagaküljel markeering
II 1942 SPOU W 102 ja ümmargune logo(loetamatu)
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
automoto.ee http://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87 küsi sealt ehk oskavad vastata.
"Josside" S-80 ja S-100 käivitusmootor P-46 oli kahesilindriline, samuti uuemate traktorite T-100 käivitusmootor P-23.urmas kirjutas:siit piltidelt ei näe küll mootori suurust kuid meenub et olen näinud sellise välimusega vene diisli käivitusmootorit (oli mingi majasuuruse põllumajandusmasina mootori käivitamiseks, ei mäleta täpsemalt kuna poisikesena nägin...)
Ehk on mingi tehasetähis säilinud, mille järgi saaks edasi otsida.
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Tegemist on siiski nelja pütase mootoriga(keskmisest sõuduauto mootorist suurem)"Josside" S-80 ja S-100 käivitusmootor P-46 oli kahesilindriline, samuti uuemate traktorite T-100 käivitusmootor P-23.
Ehk on mingi tehasetähis säilinud, mille järgi saaks edasi otsida.
Tehase tähiseid ei leidnud

Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Ei oskagi selle siduri kohapealt midagi tarka öelda.(kaldun siiski arvama, et on ise aretatud, -aga korralikult)
Korvil puuduvad ka tähised
Tundub ju ,et see on statsionaar mootor olnud(Seega poleks nagu siduri järgi vajadust!?)
Siduri "vastus" hoorattal tehtud alumiiniumist, mis teatavasti ei ole tugev materjal. Tehas vast sellist jama ei teeks??
Muidugi ei pruugi see hooratas seal otsas üleüldse originaal olla.
Korvil puuduvad ka tähised
Tundub ju ,et see on statsionaar mootor olnud(Seega poleks nagu siduri järgi vajadust!?)
Siduri "vastus" hoorattal tehtud alumiiniumist, mis teatavasti ei ole tugev materjal. Tehas vast sellist jama ei teeks??
Muidugi ei pruugi see hooratas seal otsas üleüldse originaal olla.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Avastasin veel 4 pihustit(Pigem düüsi) mootori küljest. Et siis on vist tegemist olnud 2süsteemse asjaga(bensiin-petrool)
-Torudele on "pimedad" ette pandud
Jahutus on loomuliku tsirkulatsiooniga.
Automotos pole veel siiamaani minu kontot aktiveeritud....
EDIT: Konto aktiivne.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=24305
-Torudele on "pimedad" ette pandud
Jahutus on loomuliku tsirkulatsiooniga.
Automotos pole veel siiamaani minu kontot aktiveeritud....
EDIT: Konto aktiivne.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=24305
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Samasuguseid kui mitte täpselt samu 2 silindriga plokke olen näinud Seileri paadimootoritel, hilisema nimetuse all tuntud kui Proletar. Äkki on keegi meistrimees 2 mootorist ühe valmis meisterdanud? Või äkki neid toodetigi lausa 4-pütastena? Toon siin ühe pildi, mis pole küll päris see, mis ma mõtlesin, aga sinna kanti. Seileri mootoril oli silindriplokk nagu sinu mootoril karteri külge poltidega kinnitatud.


Mul vedeleb kusagil kuuriall sellise mootori 2-he silindrilne varjant. Tegemist mingi stats.töömootoriga.Hooratas tundub olema samasugune kui minu omal. Silindriplokk samuti.
Vanade "josside" käivitusmootor on palju kopsakamate silindritega kui antud aparaat.
Jämedaid (18mm.) küünlaid kasutatakse ka näiteks vanematel Fordi mootoritel.
Vanade "josside" käivitusmootor on palju kopsakamate silindritega kui antud aparaat.
Jämedaid (18mm.) küünlaid kasutatakse ka näiteks vanematel Fordi mootoritel.
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Kui aega saan, piilun sisse.
Mõõdan silindri läbimõõdud ja -kõlvikäigu.
Ehk leiab mõne slaavikeelse tähegi kuskilt(uurisin ja puurisin, aga välisvaatlusel pole mitte ühtegi tähejuppigi.)
See eelpool mainitud paadimootor on kah suhteliselt sarnane muidugi...
Mõõdan silindri läbimõõdud ja -kõlvikäigu.
Ehk leiab mõne slaavikeelse tähegi kuskilt(uurisin ja puurisin, aga välisvaatlusel pole mitte ühtegi tähejuppigi.)
See eelpool mainitud paadimootor on kah suhteliselt sarnane muidugi...
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1156
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Roomikmasina rattad
Teab , ehk keegi üelda millisele masinale antud rattad võisid kuuluda , ühtegi markeringut vöi tähistust pole säilinud , ning arvatavasti on tegu mingite vene masina omadega , aga millisega ???
http://galerii.vaivaravald.ee/index.php ... &order=asc
http://galerii.vaivaravald.ee/index.php ... &order=asc
http://galerii.vaivaravald.ee/index.php ... &order=asc
http://galerii.vaivaravald.ee/index.php ... &order=asc
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline