TUVASTADA tükk tehnikat

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Tundmatu mootor.

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Päästsin ühe isetehtud traktori vanarauapressi lõugade vahelt.

Väidetavalt on asi tehtud kohe peale teist maailmasõda(pead ei anna.)
Ainus huvipakkuv asi oli minujaoks mootor.Ülejäänu on ka alles!

-Soovikski siis mootorit tuvastada http://www.album.ee/album/30043085/50113165

Tegu on arvatavasti vene toodanguga(süüteküünlad on igatahes vene päritolu ja "laia" peaga-need ei tohiks ju mujale istuda?)

On pakutud ,et tegemist võib ka olla mingisuguse genaraatori jõuallikaga


"spilkad" puuduvad!

Mootori plaanin lähiajal huvi pärast "elustada", sai selleks otstarbeks isegi üks 4 pütise magneeto muretsetud.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
varing
Liige
Postitusi: 576
Liitunud: 26 Mai, 2007 13:09
Kontakt:

Postitus Postitas varing »

Tore kui keegi teemat valdab :D
Need lülid tulid lagedale samast kohast,kus varem leitud õhitud is 2 juppe,sellest ka see segadus.Ilmselt on olnud remondikoht,kus erinevaid masinaid putitati.
sd.kfz.250 -ne kohapealt veel niipalju,et kummipadja tagaküljel markeering
II 1942 SPOU W 102 ja ümmargune logo(loetamatu)
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
traatjalg
Liige
Postitusi: 180
Liitunud: 13 Mär, 2007 15:30
Asukoht: harju
Kontakt:

Postitus Postitas traatjalg »

automoto.ee http://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87 küsi sealt ehk oskavad vastata.
Kasutaja avatar
urmas
Liige
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Mär, 2007 15:15
Asukoht: Riihimäki, Soome
Kontakt:

Postitus Postitas urmas »

siit piltidelt ei näe küll mootori suurust kuid meenub et olen näinud sellise välimusega vene diisli käivitusmootorit (oli mingi majasuuruse põllumajandusmasina mootori käivitamiseks, ei mäleta täpsemalt kuna poisikesena nägin...)
olgem inimesed mitte lambad
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

urmas kirjutas:siit piltidelt ei näe küll mootori suurust kuid meenub et olen näinud sellise välimusega vene diisli käivitusmootorit (oli mingi majasuuruse põllumajandusmasina mootori käivitamiseks, ei mäleta täpsemalt kuna poisikesena nägin...)
"Josside" S-80 ja S-100 käivitusmootor P-46 oli kahesilindriline, samuti uuemate traktorite T-100 käivitusmootor P-23.
Ehk on mingi tehasetähis säilinud, mille järgi saaks edasi otsida.
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

"Josside" S-80 ja S-100 käivitusmootor P-46 oli kahesilindriline, samuti uuemate traktorite T-100 käivitusmootor P-23.
Ehk on mingi tehasetähis säilinud, mille järgi saaks edasi otsida.
Tegemist on siiski nelja pütase mootoriga(keskmisest sõuduauto mootorist suurem)

Tehase tähiseid ei leidnud :? Ainus "spilka" on ka maha kakutud
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Seda minagi, et käivitusmootorid olid ühe- ja kahesilindrilised, sellel aga kaks kahesilindrilist silindriplokki.
Kas hooratta küljes originaalis sidur ka oli?
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Ei oskagi selle siduri kohapealt midagi tarka öelda.(kaldun siiski arvama, et on ise aretatud, -aga korralikult)
Korvil puuduvad ka tähised
Tundub ju ,et see on statsionaar mootor olnud(Seega poleks nagu siduri järgi vajadust!?)
Siduri "vastus" hoorattal tehtud alumiiniumist, mis teatavasti ei ole tugev materjal. Tehas vast sellist jama ei teeks??

Muidugi ei pruugi see hooratas seal otsas üleüldse originaal olla.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Avastasin veel 4 pihustit(Pigem düüsi) mootori küljest. Et siis on vist tegemist olnud 2süsteemse asjaga(bensiin-petrool)
-Torudele on "pimedad" ette pandud

Jahutus on loomuliku tsirkulatsiooniga.

Automotos pole veel siiamaani minu kontot aktiveeritud....

EDIT: Konto aktiivne.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=24305
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
vax
Liige
Postitusi: 279
Liitunud: 14 Juun, 2005 14:24
Kontakt:

Postitus Postitas vax »

Samasuguseid kui mitte täpselt samu 2 silindriga plokke olen näinud Seileri paadimootoritel, hilisema nimetuse all tuntud kui Proletar. Äkki on keegi meistrimees 2 mootorist ühe valmis meisterdanud? Või äkki neid toodetigi lausa 4-pütastena? Toon siin ühe pildi, mis pole küll päris see, mis ma mõtlesin, aga sinna kanti. Seileri mootoril oli silindriplokk nagu sinu mootoril karteri külge poltidega kinnitatud.
Pilt
maanus
Liige
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai, 2008 16:08
Asukoht: Sääse
Kontakt:

Postitus Postitas maanus »

Mul vedeleb kusagil kuuriall sellise mootori 2-he silindrilne varjant. Tegemist mingi stats.töömootoriga.Hooratas tundub olema samasugune kui minu omal. Silindriplokk samuti.
Vanade "josside" käivitusmootor on palju kopsakamate silindritega kui antud aparaat.

Jämedaid (18mm.) küünlaid kasutatakse ka näiteks vanematel Fordi mootoritel.
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Kui aega saan, piilun sisse.
Mõõdan silindri läbimõõdud ja -kõlvikäigu.
Ehk leiab mõne slaavikeelse tähegi kuskilt(uurisin ja puurisin, aga välisvaatlusel pole mitte ühtegi tähejuppigi.)

See eelpool mainitud paadimootor on kah suhteliselt sarnane muidugi...
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Kasutaja avatar
ugandiklubi
Liige
Postitusi: 1156
Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
Asukoht: Tartu või Sinimäe
Kontakt:

Roomikmasina rattad

Postitus Postitas ugandiklubi »

Teab , ehk keegi üelda millisele masinale antud rattad võisid kuuluda , ühtegi markeringut vöi tähistust pole säilinud , ning arvatavasti on tegu mingite vene masina omadega , aga millisega ???
http://galerii.vaivaravald.ee/index.php ... &order=asc
http://galerii.vaivaravald.ee/index.php ... &order=asc
Kasutaja avatar
Rebu
Liige
Postitusi: 285
Liitunud: 01 Dets, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rebu »

Seal muuseumis on väga palju huvitavat kraami.
Kogun saksa ja vene kolu
Kasutaja avatar
varing
Liige
Postitusi: 576
Liitunud: 26 Mai, 2007 13:09
Kontakt:

Postitus Postitas varing »

Tänavu on hea lüliaasta!Jälle üks,aga seekord tükkideks :(
Laiuseks sain 340mm. Paistab väga mingi sakslane olevat?
Pilt
Pilt
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline