Wots oli esimene, kes traktorimootorist pajatama hakkas, enne seda oli vaid märkus, et nookur kannab Harkovi tehase märgistust. Kui on vastuväiteid, siis ole lahke- on selline võimalus nagu Quote, paluks lahkelt kasutada...ppp kirjutas:See eitulnud Wotsi jutust , tuleb teemat lugeda , siis on ka aimu, millest räägitakseKilo Tango kirjutas:Ma ei märganud, kust see traktoritehase jutt sisse tuli. Miks peaks klapimehhanism mingilt traktorilt pärinema? Tähtmootorid on praktiliselt kõik tõukurvarraste ja nookuritega.!
TUVASTADA lennuk
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10217
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Ma nagu pigem mõtlesin seda, et kas sellel traktorijutul mingi alus kah on või on tegemist mingi luuluga. Minule näiteks ei tule pähe praegu ühtegi tähtmootorit, millel oleks gaasijaotus kuidagi teisiti lahendatud kui tõukurvarraste ja nookuritega.Lemet kirjutas:Wots oli esimene, kes traktorimootorist pajatama hakkas. Kui on vastuväiteid, siis ole lahke- on selline võimalus nagu Quote, paluks lahkelt kasutada...ppp kirjutas:See eitulnud Wotsi jutust , tuleb teemat lugeda , siis on ka aimu, millest räägitakseKilo Tango kirjutas:Ma ei märganud, kust see traktoritehase jutt sisse tuli. Miks peaks klapimehhanism mingilt traktorilt pärinema? Tähtmootorid on praktiliselt kõik tõukurvarraste ja nookuritega.!
See rullik nookuri otsas - minu teada kasutati seda ka ülemistel nookuritel mõnikord, et radiaalne liikumine klapisäärele üle ei kanduks.
Olgu, poliitiliselt olete korrektsedLemet kirjutas:Wots oli esimene, kes traktorimootorist pajatama hakkas, enne seda oli vaid märkus, et nookur kannab Harkovi tehase märgistust. Kui on vastuväiteid, siis ole lahke- on selline võimalus nagu Quote, paluks lahkelt kasutada...ppp kirjutas:See eitulnud Wotsi jutust , tuleb teemat lugeda , siis on ka aimu, millest räägitakseKilo Tango kirjutas:Ma ei märganud, kust see traktoritehase jutt sisse tuli. Miks peaks klapimehhanism mingilt traktorilt pärinema? Tähtmootorid on praktiliselt kõik tõukurvarraste ja nookuritega.!


Nagu riigikogu siin
Seletage palun mulle keegi, kuidas on üks külasepp võimeline viilima põlveotsas tõukuri torude kinnitus kohad madalamaks ja kinnitama sinna kaaned, osad mingi tugeva liimiga, osad kruvidega?
JA MILLEKS TAL SEDA VAJA OLI ???



Lihtsam oleks ju olemasolevate tikkpoltide alla kaaned kinnitada, milleks niipalju vaeva näha?
Või mis teie arvate?

Seletage palun mulle keegi, kuidas on üks külasepp võimeline viilima põlveotsas tõukuri torude kinnitus kohad madalamaks ja kinnitama sinna kaaned, osad mingi tugeva liimiga, osad kruvidega?
JA MILLEKS TAL SEDA VAJA OLI ???



Lihtsam oleks ju olemasolevate tikkpoltide alla kaaned kinnitada, milleks niipalju vaeva näha?
Või mis teie arvate?
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Tõukuripesade kinnituskohtade mahatöötlemiseks sai kasutada mitte ainult frees- vaid põhimõtteliselt ka suurt puurpinki, milliseid kolhoositöökodades oli. Töötlusjälgede järgi peaks aru saama. Suure vaeva hinnaga sai hea metallimees ka käsitööriistadega hakkama.varing kirjutas:Nagu riigikogu siin![]()
Seletage palun mulle keegi, kuidas on üks külasepp võimeline viilima põlveotsas tõukuri torude kinnitus kohad madalamaks ja kinnitama sinna kaaned, osad mingi tugeva liimiga, osad kruvidega?
JA MILLEKS TAL SEDA VAJA OLI ???
Lihtsam oleks ju olemasolevate tikkpoltide alla kaaned kinnitada, milleks niipalju vaeva näha?
Või mis teie arvate?
Et osad kaaned liimiga ja teised kruvidega, tuleb vast sellest, et liimist lahtitulnud kaaned kinnitati uuesti kruvidega.

Milleks vaja oli? Ehk kartis inimene võimudega probleeme kui põhimõtteliselt taastatav lennukimootor tema valduses avastatakse. N. Liidus tohtisid korras lennundustehnikat omada vaid sõjavägi, Aeroflot, Lennukiehituse Ministeeriumi ettevõtted ja ALMAVÜ. Mis sellest ringist mingil põhjusel välja läks, tuli muuta kasutamiskõlbmatuks. Seda enam siinsel piiriäärsel, "fašistidega" asustatud alal.

-
- Liige
- Postitusi: 434
- Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Või värvis selle jaotusmehhanismi poolse kaane üleni pärast töötlust.onu juulius kirjutas: See pidi küll olema väga põhjalik külasepp, kes oma tegevuse maskeerimiseks võõpas kinnituskohtade mahaviilimisel tekkinud liitepinnad üle sellesama punase värviga, millega plokk ise seest ja väljast värvitud oli.

-
- Liige
- Postitusi: 434
- Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
... ja värv (puhtjuhuslikult sama tooniga) kleepus lihtsalt ploki külge?EOD kirjutas:Või värvis selle jaotusmehhanismi poolse kaane üleni pärast töötlust.
Andke andeks, aga see ei tundu kuigi usutav. Teaduses kehtib reegel, et kõige lihtsam seletus on tavaliselt õige. Kui kaanealusel liitepinnal on ülejäänud plokiga samas toonis värv, siis viitab see üsna üheselt, et ta oli madalam juba enne värvimist ja tuli sellisena juba tehasest.
Aga seletus, miks kasutusel mitteolevad tõukuritorude kinnitused on madalamad - et asjandus oleks lennukimootorina deaktiveeritud - kõlab täiesti usutavalt, viidates seega veel kord n-liidule ja tema paranoiadele. Ainult et see liigutus on tehtud juba mootori valmistamisel.
Just. Olen minagi onu juuliusega ühel joonel.
Küllalt lapanud neid kartereid (tõsi, rohkem käigukaste, reduktorite korpuseid, veermikusildasid ja nende käiseid). Tehasevärv on tehase värv. Kui hakata kolhoosi töökoja tingimustes mökerdama, siis koorub varsti maha.
Küllalt lapanud neid kartereid (tõsi, rohkem käigukaste, reduktorite korpuseid, veermikusildasid ja nende käiseid). Tehasevärv on tehase värv. Kui hakata kolhoosi töökoja tingimustes mökerdama, siis koorub varsti maha.
[i]Last thing I remember, I was Running for the door
I had to find the passage back To the place I was before
"Relax", said the night man, "We are programmed to receive.
You can check-out any time you like, But you can never leave!"[/i]
I had to find the passage back To the place I was before
"Relax", said the night man, "We are programmed to receive.
You can check-out any time you like, But you can never leave!"[/i]
Alusraam paistab ka sama värvi olevat.
Kui eeldada, et mootor sellisena tehasest tulnud, siis oleks loogiline seletus WaA ja HTZ esinemisele samal mootoril, et Ida-Saksamaalt rööviti muuhulgas lennukimootoreid valmistanud tehase sisseseade ja valmis detailid. Suures ja jagamatus aga ei osatud saagiga midagi peale hakata, kuni mõni seltsimees tegi ratsionaliseerimisettepaneku - kasutada detaile statsionaarmootorite valmistamiseks, mida tormiliselt arenev töörahva paradiis hädasti vajas.
Lülitati tellimus mingi tehase plaani. Selgus aga, et nookurid olid puudu. Kas unustati Saksamaalt varastada või läinud vahepeal kaduma. Need telliti Harkovi Traktoritehasest.
Selle teooria tõestuseks peaks leidma kuskilt teise, samasuguse mootori.
Kui eeldada, et mootor sellisena tehasest tulnud, siis oleks loogiline seletus WaA ja HTZ esinemisele samal mootoril, et Ida-Saksamaalt rööviti muuhulgas lennukimootoreid valmistanud tehase sisseseade ja valmis detailid. Suures ja jagamatus aga ei osatud saagiga midagi peale hakata, kuni mõni seltsimees tegi ratsionaliseerimisettepaneku - kasutada detaile statsionaarmootorite valmistamiseks, mida tormiliselt arenev töörahva paradiis hädasti vajas.

Lülitati tellimus mingi tehase plaani. Selgus aga, et nookurid olid puudu. Kas unustati Saksamaalt varastada või läinud vahepeal kaduma. Need telliti Harkovi Traktoritehasest.
Selle teooria tõestuseks peaks leidma kuskilt teise, samasuguse mootori.

Palun pöörake tähelepanu ka sellele pildile

alumised 3 kaant kinnitatud kolme poldiga, e.siis kasutatud olemasolevaid keermeid. Neid pole ka maha freesitud, sest seal veel ühed luugid, mis seda tegevust takistavad.
"EOD kirjutas:Et osad kaaned liimiga ja teised kruvidega, tuleb vast sellest, et liimist lahtitulnud kaaned kinnitati uuesti kruvidega"
Kruvidega on ainult ülemised 2. Alumised 3 pildil näha. Teised liimitud.
Arvan et siin tõesti tegu venelaste ratsimisega.

alumised 3 kaant kinnitatud kolme poldiga, e.siis kasutatud olemasolevaid keermeid. Neid pole ka maha freesitud, sest seal veel ühed luugid, mis seda tegevust takistavad.
"EOD kirjutas:Et osad kaaned liimiga ja teised kruvidega, tuleb vast sellest, et liimist lahtitulnud kaaned kinnitati uuesti kruvidega"
Kruvidega on ainult ülemised 2. Alumised 3 pildil näha. Teised liimitud.
Arvan et siin tõesti tegu venelaste ratsimisega.
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist