(meil siin üks karjääri pump sama mootoriga, on ikka"röögats", läheb tuuri nagu Ferrari
Autotehnikateema
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1065
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Õlitussüsteem on neil mootoritel nagu neljataktilistel, mitte seguõlitus.
Avariiseiskamise klapp võtaks jõu ära, kuid ei põhjustaks heledat suitsu.
Sama viga on võimalik tekitada ka enamusel neljataktilistel diislitel, kuid selleks peab hirmsasti vaeva nägema ja auto peal viga kõrvaldada pole praktiliselt võimalik. Siin aga oli viga tekitatud vähese vaevaga ja samuti vähese vaevaga kõrvaldatud. Tuli ainult üles leida.
Avariiseiskamise klapp võtaks jõu ära, kuid ei põhjustaks heledat suitsu.
Sama viga on võimalik tekitada ka enamusel neljataktilistel diislitel, kuid selleks peab hirmsasti vaeva nägema ja auto peal viga kõrvaldada pole praktiliselt võimalik. Siin aga oli viga tekitatud vähese vaevaga ja samuti vähese vaevaga kõrvaldatud. Tuli ainult üles leida.
Ei mäleta kas oli võimalik seda tüüpi mootoril kütuse sissepritset käivitamiseks varasemaks muuta äkki oli asi selles kütuse sissepritse liiga varane.EOD kirjutas:Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
Pritsemomenti sai reguleerida ainult hoolduses. Pumppihustite nookuritel on reguleerimisvõimalus analoogiliselt klapinookuritega. Pumppihusti tõukur reguleeritakse ülaasendis 37,7 mm kõrguseks. Muidugi peavad ka gaasijaotushammasrataste märgid kohakuti olema.
Liiga varase pritsega diisel kipub pigem musta suitsu andma.
Liiga varase pritsega diisel kipub pigem musta suitsu andma.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist