Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
varing
Liige
Postitusi: 576
Liitunud: 26 Mai, 2007 13:09
Kontakt:

Postitus Postitas varing »

Ise pakuks ka seiskamise klappi, aga siis ei tea.
(meil siin üks karjääri pump sama mootoriga, on ikka"röögats", läheb tuuri nagu Ferrari :lol: p.s. kui kellegil vaja järv tühjaks lüüa, anna teada)
Huvitatud peaaegu kõigest militaarsest!
Partisan
Liige
Postitusi: 196
Liitunud: 21 Juun, 2005 0:53
Asukoht: Põlva
Kontakt:

Postitus Postitas Partisan »

Ilmselt oli kütte ja kahetaktilise õli vahekord vahetusse läinud.
Varemeist tõuseb kättemaks.
Kasutaja avatar
kangelaspioneer
Liige
Postitusi: 1065
Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas kangelaspioneer »

Konkreetset mootoritüüpi pole kunagi ei kaugelt ega lähedalt näinud, aga....

Suurte diislite seiskamine käib tihti kompressiooni alandamisega. Dekompressioonisüsteem valesti kokku pandud, liigse määrimisega ebatihedaks muudetud vms?
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Õlitussüsteem on neil mootoritel nagu neljataktilistel, mitte seguõlitus.
Avariiseiskamise klapp võtaks jõu ära, kuid ei põhjustaks heledat suitsu.
Sama viga on võimalik tekitada ka enamusel neljataktilistel diislitel, kuid selleks peab hirmsasti vaeva nägema ja auto peal viga kõrvaldada pole praktiliselt võimalik. Siin aga oli viga tekitatud vähese vaevaga ja samuti vähese vaevaga kõrvaldatud. Tuli ainult üles leida.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Klapivedrud pingest vabastatud? See aga ei selgita vihjet võrrelduna neljataktilisega, kas tegu oli otseselt pumppihustitega? Kahe parameetri rikkumine viitab otseselt sellele. Agu Sihvka kombel ausalt ära rääkides ei tea ma nendest 2 taktilistest diislitest eriti midagi.
sitt päev, kellele kurdad
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
Kasutaja avatar
paharet
Liige
Postitusi: 531
Liitunud: 14 Jaan, 2005 11:53
Asukoht: Tamsalu
Kontakt:

Postitus Postitas paharet »

EOD kirjutas:Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
Ei mäleta kas oli võimalik seda tüüpi mootoril kütuse sissepritset käivitamiseks varasemaks muuta äkki oli asi selles kütuse sissepritse liiga varane.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Pritsemomenti sai reguleerida ainult hoolduses. Pumppihustite nookuritel on reguleerimisvõimalus analoogiliselt klapinookuritega. Pumppihusti tõukur reguleeritakse ülaasendis 37,7 mm kõrguseks. Muidugi peavad ka gaasijaotushammasrataste märgid kohakuti olema.
Liiga varase pritsega diisel kipub pigem musta suitsu andma. :roll:
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Ideed otsas? :cry:
Kõik lähteandmed on olemas. Kokkupanemiseks ei pea isegi konkreetset mootorit tundma, piisab loogikast. :wink:
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5552
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Manurhin »

Ehk oli siis liiga hiline pritse?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Manurhin kirjutas:Ehk oli siis liiga hiline pritse?
Üks hädadest oli tõesti hiline pritse. Jääb nimetada veel teine, kaasnev häda ja põhjus.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Postitus Postitas vanahalb »

Täiesti huupi pakun, aga sissepritse hetkel väljalaskeklapid lahti. 2 -taktiline JAMZ mootor. Raamatust olen näinud, aga hetkel ei tule silma ette ja seda küll ei oska arvata, mismoodi see olukord tekitatakse:)
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Põhimõtteliselt isegi sobiks, kuid paar postitust tagasi just sai mainitud, et klapid olid õigesti reguleeritud.
Klapid ja pumppihustid saavad ajami samalt nukkvõllilt, seega pole võimalik eraldi kõrgrõhupumbaga mootoritel esinev viga, et pump valesti paigaldatud.
maanus
Liige
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai, 2008 16:08
Asukoht: Sääse
Kontakt:

Postitus Postitas maanus »

Üks tõstuk hakkas meil kunagi loomamoodi tossama kui vett kütuse hulka sai ja pihustite nõelad ei käinud enam nii nagu vaja. St. nõelad kinni (lahtises asendis) ja siis kuseb ilma surveta kütuse silindritesse.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Sel mootoril olid kõik osad korras. Kütus, õli, vesi - seal kus nad olema pidid ja igatpidi konditsioonis.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: alfa hotel, Bing [Bot] ja 1 külaline