Ise pakuks ka seiskamise klappi, aga siis ei tea.
(meil siin üks karjääri pump sama mootoriga, on ikka"röögats", läheb tuuri nagu Ferrari p.s. kui kellegil vaja järv tühjaks lüüa, anna teada)
Konkreetset mootoritüüpi pole kunagi ei kaugelt ega lähedalt näinud, aga....
Suurte diislite seiskamine käib tihti kompressiooni alandamisega. Dekompressioonisüsteem valesti kokku pandud, liigse määrimisega ebatihedaks muudetud vms?
Õlitussüsteem on neil mootoritel nagu neljataktilistel, mitte seguõlitus.
Avariiseiskamise klapp võtaks jõu ära, kuid ei põhjustaks heledat suitsu.
Sama viga on võimalik tekitada ka enamusel neljataktilistel diislitel, kuid selleks peab hirmsasti vaeva nägema ja auto peal viga kõrvaldada pole praktiliselt võimalik. Siin aga oli viga tekitatud vähese vaevaga ja samuti vähese vaevaga kõrvaldatud. Tuli ainult üles leida.
Klapivedrud pingest vabastatud? See aga ei selgita vihjet võrrelduna neljataktilisega, kas tegu oli otseselt pumppihustitega? Kahe parameetri rikkumine viitab otseselt sellele. Agu Sihvka kombel ausalt ära rääkides ei tea ma nendest 2 taktilistest diislitest eriti midagi.
Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
EOD kirjutas:Klappidega oli kõik korras. Avanesid, sulgusid, klapivahe ilusti 0,25 - 0,30 mm.
Mootor jah pumppihustitega. Ameerika GMC kahetaktilise koopia. Kuid, nagu mainitud, saab ka neljataktilist, eraldi kõrgrõhupumbaga mootorit, samamoodi "ära kruttida".
Ei mäleta kas oli võimalik seda tüüpi mootoril kütuse sissepritset käivitamiseks varasemaks muuta äkki oli asi selles kütuse sissepritse liiga varane.
Pritsemomenti sai reguleerida ainult hoolduses. Pumppihustite nookuritel on reguleerimisvõimalus analoogiliselt klapinookuritega. Pumppihusti tõukur reguleeritakse ülaasendis 37,7 mm kõrguseks. Muidugi peavad ka gaasijaotushammasrataste märgid kohakuti olema.
Liiga varase pritsega diisel kipub pigem musta suitsu andma.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Täiesti huupi pakun, aga sissepritse hetkel väljalaskeklapid lahti. 2 -taktiline JAMZ mootor. Raamatust olen näinud, aga hetkel ei tule silma ette ja seda küll ei oska arvata, mismoodi see olukord tekitatakse:)
Põhimõtteliselt isegi sobiks, kuid paar postitust tagasi just sai mainitud, et klapid olid õigesti reguleeritud.
Klapid ja pumppihustid saavad ajami samalt nukkvõllilt, seega pole võimalik eraldi kõrgrõhupumbaga mootoritel esinev viga, et pump valesti paigaldatud.
Üks tõstuk hakkas meil kunagi loomamoodi tossama kui vett kütuse hulka sai ja pihustite nõelad ei käinud enam nii nagu vaja. St. nõelad kinni (lahtises asendis) ja siis kuseb ilma surveta kütuse silindritesse.