Ujuv ekskavaator.

Millega see toll sulle ette jäi? Kohe kui reostusrisk maas muutub kogu asja juures primaarseks rahaline pool. Kusjuures huvitatud pooleks on just kauba valdaja - rikutud kauba eest saab ju maksud tagasi ja ka kindlustusfirma on huvitatatud täpsetest andmetest kauba väärtuse kohta. Tolliametnikud teevad lihtsalt seda mille eest neile palka makstakse.corvus kirjutas:"Las koerad hauguvad, karavan liigub edasi!"
Teglikult oleks võinud selle lennuki juba eile järvel kindlustusfirmale üle anda. Ettekirjutusega 24 h jooksul ta sealt ära koristada!
Kahjuks aga bürokraatia nõuab oma. Toll tahab veenduda, mis kaup tegelikult peal. Need tegelased suudavad ikka ja jälle üllatada..Äkki peaks tollile seetõttu kalamehe säärikud ja talveks sobiliku sukelduja varustuse soetama?
Sellega tunnistab minister, et probleeme oli ka lennuki stabiliseerimisega. Samas suunab ta kriitika sujuvalt lennuvälja suunas. Mille juht eile AKs peaaegu avatud tekstiga kinnitas, et selliseks juhtumiks nagu lennuki kukkumine jääle polnud nad valmistunud.Küll kerkis tal [ehk siseminister Marko Pomerantsil] mõte, et kas näiteks lennuväljal ei võiks olla olemas sellised padjad, mida sellistes olukordades saaks lennuki toestamisel kasutada: «Eile hakati kohapeal toestamist improviseerima prussides, aga kui oleks olnud mingi täispuhutav pontoon olemas, millega saanuks lennuki stabiliseerida, oleks olnud lihtsam.»
kui otseselt ora perses pole, milleks liigutada? ega palka sulle keegi riigiametis rohkem maksma hakka, kui midagi ära teed...otsi lolli...Muidugi kulges reapäästetöötaja tasemelt vaadates kõik normaalselt. Kui ligipääs õnnetuskohale on lumevallidega takistatud, siis on normaalne, et kõigepealt tuleb tee sinna välja kaevata. Kuid veidi üldisemal tasemel ei olnud see normaalne, et tee sinna oli kinni. Tegemist on kohaga, kus õnnetuse toimumiseks on 50 aastat harjutatud (oli vist PA boss see, kes seda väitis). Milleks need väravad seal järve ümbritsevas aias üldse on, kui pool sajandit kardetud õnnetuse korral tuleb tund või rohkemgi neid kõigepealt lumest välja kaevata.
Muidugi on reapäästja tasemel normaalne, et kui kütust lekkiva lennuki juurde korjetehnikat transportides masin jääb kinni, siis tuleb see lumest välja kaevata (mälu järgi, sellest kirjutas Päevaleht). Miks aga pool sajandit harjutatud rutiinid ei arvesta sellega, et Eestis võib olla maas lumi ja kasutaks selleks kohasemaid vahendeid?
Muidugi on reapäästja tasemel normaalne, et kui lennuk hakkab läbi jää vajuma, siis püütakse lennukit toestada kõigi kättesattuvate vahenditega, näiteks kõrvalasuvast võsast puid raiudes. Miks aga pool sajandit ette teatud asja puhul ei ole selleks vahendeid, mis võimaldaksid asja kiiresti ära teha?
Bingo! Selle foto eest võiks bonnieri preemia anda! Rääkigu Corvus mida ta tahab, paljas tagumik paistab paraku ka kesköösel kilomeetrite kaugusele. Räägiks hoopis sellest, et EU õhuruumis sõidukeeldu omav karakatitsa omab erilube. Kuidas nende lubade, keeldude ja erilubadega ikka lood on? Kellele maksma peab?Paitab, et Pomerantsil oli Vene eriolukordade ministeeriumi number juba varakult valmis vaadatud.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist