Miks peab GB kaudu Kabuli sõitma? Ja miks korraga maksma charterit ja osakut? Kord poole aasta takka vms tellid charterlennu Tallinn-Kabul? Pane Googlesse sisse "Charter to Kabul vms" ja saad lehekülgede kaupa tegijaid. Kas asja taga on ikka mingi majanduslik arvestus ka või pandi rahvusvahelise koostöö nimel puusalt? Muidugi, kui kaup on tehtud, siis pole enam mõtet mingil charteril.
Siit saab tellida (kindlasti 10st kohast veel):
http://www.volga-dnepr.com/eng/charter/how/
Reisifirmadel pole ka oma lennukeid, ometi saavad kõik oma reisid tehtud ja eriti ei virise. Tallinnast lendavad charterlennud kohati päris kaugele. Kas sellepärast reisijaid solgutatakse, et lennuk pole nt Estraveli oma?
600 miljoni krooni eest 45 lennutundi aastas????
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: 600 miljoni krooni eest 45 lennutundi aastas????
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1065
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: 600 miljoni krooni eest 45 lennutundi aastas????
Nende osakutega pidada nii olema, et tegelikult parseldatakse need lennutunnid maha ja erilist kahjumit sealt ei teki. Samas on see min. tasandi informatsioon, vaevalt et siin inimest leidub, kes oma toolil jalga saagimata seda kinnitada või ümber lükata tahab.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline