Vastustada ei saa mitte sisseostmist, vaid argumentatsiooni, justkui sisseostmisel isetegemise asemel saabub mingi müütiline kokkuhoid.
Üsnagi tõenäoliselt ei saabu mingit kokkuhoidu ja seda mingi palgatõusu allikana arvestada ei saa (et asi oleks ka teemaga seoses).
Pealegi, nagu vist kasutaja "viiskümmend" eespool kirjutas, murtakse suure kära saatel sisse avatud uksest.
Kui ma käisin viimati Maardus Mercedese veoautokeskuses, nägin neal kahte EKV numbrimärgiga Unimogi seismas remondis olevate autode parklas.
Näe, tehnika hooldus toimub niigi soovitud viisil, milleks kampaania, uuringud ja suur kära?
Või on asi seni kanaliseeritud valel viisil?
Ise küsimus on seejuures veel - kas on mõtet kulutada liigseid summasid lõppevatele veoautodele (mis moodustavad 95% hooldatavast tehnikast täna), mida saab tänini osta mõni tuhat eurot tükist? Kui lõpp hakkab paistma, läheb NZ platsile (sõjas veoki eluea kestab ikka ära) ja tuuakse järgmine laevatäis.
Ei lugenud sellist välja.
Pigem hoopis vastust ootava küsimuse...
Soovitaks tugevamaid prille kasutada?
või siis lihtsalt saamatu asjaajamine Maanteeameti poolt?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.