Volvo LTGBIL 941
-
- Uudistaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18 Nov, 2012 19:23
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Volvo LTGBIL 941
Kas kellegil on kogemusi nimetatud autoga,milleks seda kasutati Eesti Kaitseväes jne.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 30 Dets, 2007 19:30
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
Viru patis aastal 2008 oli üks selline väeosa nö majandusauto - veeti vanarauda või muud suuremat träni sinna-tänna, kevadtormil näiteks liigutas puhta vee kuubikuid. Sama Volvo baasil oli ka paar sidekuuti kasutusel.
Re: Volvo LTGBIL 941
Paar aastat tagasi nägin sellist Kadrina kandis külavahel lünd lükkamas.
Kissinger - "Military Men Are Just Dumb, Stupid Animals To Be Used As Pawns In Foreign Policy"
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1065
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
Tegemist on universaalse tööloomaga. Samasuguste kastis olid/on väliköögid, vedasid erinevaid haagiseid, ladusid, mida iganes. Ainult meeskonna vedamiseks eriti ei kasutatud, sest Rootsist neid koos tendiga ei tulnudki vist.
Mootor paistis olema suhteliselt igikestev ja samas üsna võimas sõjaväeauto kohta- jaksas vedada ka 20+ tonni kaaluvaid treilereid, endal samal ajal pidamise tekitamiseks hunnik paneele kastis, samuti käis mõistliku koormaga üsna hästi edasi.
Lisaks vahekasti aeglustile olid veel käigukastis mingid aeglasemad käigud, kõik sillad ja vahekast lukustatavad, seega ronis paremini, kui oodata oleks osanud. Kõiki käikude ja lukkude kombinatsioone ei olnud ilmaski vaja läbi proovida.
Mootor paistis olema suhteliselt igikestev ja samas üsna võimas sõjaväeauto kohta- jaksas vedada ka 20+ tonni kaaluvaid treilereid, endal samal ajal pidamise tekitamiseks hunnik paneele kastis, samuti käis mõistliku koormaga üsna hästi edasi.
Lisaks vahekasti aeglustile olid veel käigukastis mingid aeglasemad käigud, kõik sillad ja vahekast lukustatavad, seega ronis paremini, kui oodata oleks osanud. Kõiki käikude ja lukkude kombinatsioone ei olnud ilmaski vaja läbi proovida.
-
- Liige
- Postitusi: 1904
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
[EDIT] Tegelikult panin eelnevalt pange. Teema on LTGBIL 941 ehk N86-st aga masin millest mina allpool rääkisin oli vanema generatsiooni L48. LTGBIL 941e oli Staabi- ja sidepataljonis 2011 veel terve posu, põhiliselt staabikuudid (umbes samasugused nagu kasutaja rms. Rakmed allpool olevas postituses) + 1 masin mis vedas saunakäru. Tõenäoliselt on neid seal siiani teenistuses.[/EDIT]
Selline 57nda aasta viiking teenis auga Staabi- ja sidepataljonis väliköögi laoautona veel Kevadtorm 2011. Peale seda läks ta küll vist konserveerimisele. Mingi aeg veidi enne tormi ütlesid tal pidurid üles, aga parandati ära kuna selles autos oli kriitilise tähtsusega külmik
Selline 57nda aasta viiking teenis auga Staabi- ja sidepataljonis väliköögi laoautona veel Kevadtorm 2011. Peale seda läks ta küll vist konserveerimisele. Mingi aeg veidi enne tormi ütlesid tal pidurid üles, aga parandati ära kuna selles autos oli kriitilise tähtsusega külmik

Viimati muutis Poti soldat, 03 Dets, 2012 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo LTGBIL 941


-
- Uudistaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 30 Dets, 2007 19:30
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
Üks Jõhvi sidekuutidest:


-
- Liige
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 15 Veebr, 2006 17:04
- Asukoht: Tallinn/Tartu/Võrumaa
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
Mis värk sellele vasaku esiklaasiga on? Kas ta käib kuidagi lahti ja mis otstarbel? Miks ainult üks pool selline on?
Esialgu vaatasin Jõhvi masina pildilt, et on mingi hädapärane asendusklaas pandud, aga teistelt piltidelt vaatavad sarnased moodustised vastu.
Ei ole ise selliste uhkete isenditega kahjuks sõita saanud. Kõige vingem asi, millega ise olen kokku puutnud on erinevalt teistest sauradest mingi VIP Saurer, mille salong oli kroomiliiste täis.
Esialgu vaatasin Jõhvi masina pildilt, et on mingi hädapärane asendusklaas pandud, aga teistelt piltidelt vaatavad sarnased moodustised vastu.
Ei ole ise selliste uhkete isenditega kahjuks sõita saanud. Kõige vingem asi, millega ise olen kokku puutnud on erinevalt teistest sauradest mingi VIP Saurer, mille salong oli kroomiliiste täis.
Riigi kaitse on liiga tähtis asi, et seda teistele usaldada.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18 Nov, 2012 19:23
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
See vasak esiklaas käib ülesse lahti ja suvel sooja ilmaga on mõnus sõita kui ei ole muidugi kruusatee ja keegi sulle vastu ei sõida.
Re: Volvo LTGBIL 941
Kas hambavahed pärast sääski täis ei olnud, kui klaas üleval sai sõidetud?
Unforeseen consequences
-
- Uudistaja
- Postitusi: 7
- Liitunud: 18 Nov, 2012 19:23
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Volvo LTGBIL 941
On küll aga õllega saab pärast alla uhutud irw.
Re: Volvo LTGBIL 941
Esimestel fotodel olevaga analooge kasutati kupis 2004-2005 rühma varustuse masinatena ja tagala kompanii kasutas neid samuti päris usinalt. Sõber näiteks oli samasuguse juht ning vedas pataljoni laskemoona sellega(kuid tema masinal kahjuks nelikvedu ei toiminud enam).
RVT
Re: Volvo LTGBIL 941
Antud isend on Rootsis Göteburgis toodetud tore ja vastupidav tööloom. Rootslase mõistes on tegemist logistikaveokiga (oli veel taktika veok, mis oli maastikusuutlikum ja tavaliselt 6x6 nagu ntx scania tgb30/40, volvo L3154 jne). Olles ise suur rootsi rasketehnika huviline on juhuslikult minu valdusesse sattunud selliseid mitu. Eesti kaitseväes kasutati neid suuresti tavalise transpordi veokina, millel oli peal ka korralik kraana (max tõste kõrvalt 3500kg). Samas paljud eesti kv poolt kasutatud olid õppesõidu autod, millele oli lisatud lisapedaalid ja lisapeeglid.Kas kellegil on kogemusi nimetatud autoga,milleks seda kasutati Eesti Kaitseväes jne.
Masina enda kohta võiks öelda kiidusõnu. Peal 8 toobine turbodiisel. Analoog tsiviil toodetuna peaks olema volvo titan. Vana masina kohta sisaldab küllalti palju hellusi: topelt soojendus, täis õhk pidurid (vanem varjant suruõhu võimendiga õlipidurid), standardis 10t otsetõmbega vints nii ette kui taha, roolivõimendi,boosteri kiirpistik, õhuvõtt nii ette kui taha, ümber auto voolu väljavõtt ja palju väikesed nüansse veel.
Nõrgad kohad - varuosade saadavus. Eestist neid leida on samalihtne, kui metskassile rehaga võid p...sse ajada. Lihtne näide oli tema eelkäia L3154'ga, kui me sm Kjeniga sõitsime jüri kõrval oleva volvo (veoauto) margiesinduse ette, parkisime auto astusime tuppa ja viskasime võtmed letile ja palusime teha 30 000 hooldus. Neist nägudest oleks pilti pidanud tegema kui planketi täitmine jõudis mudelini... 3 kuu pärast oli õli filter juba olemas.
N864x4 puhul on nii nagu ka teiste volviodega esimeste käändmike kattekummid. Kohalikud leidlikud nõukogude inimesed on juurutanud sama asja nahas - minumeelest toimib.
Suur häda tema puhul veel on mitte kasutamise puhul kinni jääv hoovastik nii aeglusti kui ka piduri. Ja kui kellegil huvi teha selle masina määrdehooldus siis varuda 2 päeva aega ja u 8 tuubi määret, sest määrdenippleid on masinal kümne astmetes- isegi uksehinged on määritavad.
Kokkuvõtteks asendamatu tööloom mõistlik võimsuse ja kütusekulu suhe. Mis muidugi kõige olulisem ei ole neid mõttetud elektrividinaid, mis uuematel masinatel. Isegi eelsüüteküünlad on panemata.
Rohkem midagi hetkel lisada ei ole eks kes teada tahab küsib.
tai
Re: Volvo LTGBIL 941
Sutsu pilte erinevates militaar Volvodest.
http://www.offroadvehicle.ru/AZBUCAR/Volvo/
http://www.offroadvehicle.ru/AZBUCAR/Volvo/
Unforeseen consequences
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist