Estonian Air lennuki mootoririke.
Kunagi 1990 novembris kukkus Sverdlovskis alla üks TU-134 reisilennuk. Paar nädalat hiljem pidin ise sellisega demblisse lendama. Ega kõhe oli küll. Kui tol ajal veel nii palju ei räägitud nendest Vene lennukite allakukkumistest, siis viimasel ajal oli üksvahe neid päris palju. Siiski - statistika järgi saab autoõnnetustes rohkem inimesi surma, kui lennkatastroofides.
Pärtel kirjutas:
Minge ka p. oli mõte...
Hii - hii. 1999 aasta hilissuvel lendasin Hong-Kongi mõni tund enne maandumist näidati telekast uudist kus Taifuunis oli sealsamas lennuväljal kus ma kohe-kohe maanduma pidin B 747 startides kuummuli keeranud....Kunagi 1990 novembris kukkus Sverdlovskis alla üks TU-134 reisilennuk. Paar nädalat hiljem pidin ise sellisega demblisse lendama. Ega kõhe oli küll.
Minge ka p. oli mõte...
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
KÕIK KARUKESTEST
Muidu Kapten Trumm, kas sa tead näiteks, et B-737 on läbi aegade kaotatud 122 tk 5 000 lennukist. Näiteks Tu-154 on 28 tk 1500 lennukist. IL-86 1 tk. 90 lennukist. Nii et midagi siin hõisata sulle pole. aga! Mitte kunagi peaaegu USA, Kanada, Prantsusmaa, Inglismaa, Prantsuse, Saksamaa teenistuses!! Ikka Lõuna-Ameerika, Aafrika jne jne. vaat selline avastus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline