
Talongimajandus:
Selline nägi välja ühe täis korjatud kartulikasti eest antav talong Bensiinitalongid Makulatuuri korjamise ja äraandmise eest antav talong raamatute ostmiseks.
On täitsa võimalik, et Niva-t ei saa paljudes riikides müüagi, sest sellel pole Euro NCAP reitingut (tegelikult pole Euro NCAP lehel ühegi Lada reitingut). Ja Niva puhul pole see ka mingi ime, sest viimati kui seda testiti, oli see üks hullemaid masinaid, mille sees olla liiklusõnnetuse korral.Kapten Trumm kirjutas:Loomulikult müüakse Suzukit tunduvalt rohkem.
Niva müügiarv Euroopas on olnud 1,5 ja 5 tuhande vahel aastas viimane 10a, Suzuki 10 ja 20 tuhande vahel.
Lihtsalt imeks pandav on see, miks see Niva siiani müüdav auto on. Minuarust taolises tempos, parimatel aastatel mõni tuhat masinat on teda müüdud juba 1970ndate lõpust alates. Seejuures see videos näidatud 1,7 sissepritsemootoriga Niva ongi enamvähem selle Fiati juurtega mootoriga (mille raudosa pole muutunud) ja sinna pole mingil põhjusel (aga võib-olla ostjate eelistus on?) ka jõudnud uuemad, 16-klapised ja Renault-põhised mootorid, mis kindlasti parandaks selle maanteeomadusi. Aga võib-olla lähtutakse põhimõttest, et ärge remontige töötavat asja? Muutunud on natuke välisilme (tagatuled ja suurem luuk) ning salongisisu (Samara stiilis istmed ja armatuur). Ahjaa, 5-käiguline käigukast on ka tulnud (algne oli 4sega).
10 tuhat eurot on selle eest muidugi liiga palju, arvestades, et ta on kogu aeg olnud 1,5 korda kallim kandilisest Ladast, siis selle loogiline hind on 6-7 tuhat eurot nii nagu ta tehasest tuleb. Võib-olla ajavad asja kalliks mingid saaste teemad, mida ma ei tea.
Miskipärast arvan, et täna tehasest tulev Niva on juba galvaniseeritud kerega (piltidel lausrooste probleemi erinevalt nt vanadest Samaratest ei paista eriti).et viimase otsa Vene autode kvaliteet on nii halb
Vbl. tuleb, kuid Lada 110, 111 ja 112 müük kannatas igatahes tugevalt ilmnenud rämedate kvaliteediprobleemide ja kehva teeninduse pärast. Oli üks kolleeg kunagi, kes mingi "sada" versiooni Ladaga sõitis - "mitte iial enam" oli tema vastus minu küsimusele, et kas järgmine mudel saab kah Lada olema. Suuremad ämbrid jooksid ka pressist läbi.Kapten Trumm kirjutas:...
Miskipärast arvan, et täna tehasest tulev Niva on juba galvaniseeritud kerega (piltidel lausrooste probleemi erinevalt nt vanadest Samaratest ei paista eriti).et viimase otsa Vene autode kvaliteet on nii halb
Niva peamine probleem põrketestis oli kapoti all asuv varuratas, mis lendas läbi kabiini ja tappis kõik, kes ette jäid. Samuti lödi kere (nii kõverat salongi on ainult mingitel hiinakatel näha olnud)Kapten Trumm kirjutas:Anakronism oli ka nt Land Rover Defender, mille tootmine algas 1948 ja lõppes sel aastal.
Vaevalt autol, mille raamilahendus on püsinud samasugune pea 70 aastat, palju suuremad kokkupõrketesti punktid tulevad.
...
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 3 külalist