Oli küll väga raske maandumine, aga et kohe pooleks? Kas kered on ära mädanenud?ruger kirjutas:Vene TU-22 allakukkumisest videohttps://twitter.com/HeshmatAlavi/status ... 4791743488Video of what is reportedly a Russian Air Force Tu-22M3 bomber crashing while attempting to land at an airfield in Olenegorsk, Murmansk region, northwest Russia.
Three died, one survived, reports indicate
Lennuõnnetused
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
-
- Liige
- Postitusi: 434
- Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Video samast matsust:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 8veRu_1I_c
Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 8veRu_1I_c
Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Keegi näikse arvavat, et suure lennuki kere on ka tükk monoliitset rauda nagu MP-miinAMvA kirjutas:Oli küll väga raske maandumine, aga et kohe pooleks? Kas kered on ära mädanenud?

Et head lennunduse asjatundjad siin - aidake pln ilmselgelt täielikus teadmatuses viibivat foorumi uustulnukat

Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Lennuõnnetused
Sisutühi ja ebaviisakas postitus eemaldatud.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Lennuõnnetused
Kerisin seda videot ka edasi-tagasi. Tundub jah et langemisnurk on järsk, kiirus suur (viimases pole päris kindel). Tagumine telik paistab maandumisel purunevat, ja kere pooldus enne kui esimene telik maad puudutas. Kahjuks on tegemist õnnetusega mille ametlikud andmed vaevalt avalikkuse ette jõuavad.
Re: Lennuõnnetused
Pildikesed videost. Ehk siis maandumisnurk, millega tuldi maandumisele, oli liiga järsk ning metall andis järgi. Hea et tuumapomm, mis peal oli, oli laadimata.

https://twitter.com/DEFENSEEXPRESS/stat ... 4621894657

https://twitter.com/DEFENSEEXPRESS/stat ... 4621894657
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Teises teemas postitet pealtnägija jutt oli seega täiesti tõelevastav.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Re: Lennuõnnetused
Võibolla oli põhjuseks see et tiivad ei liikunud tagasi maandumisasendisse ja oli sunnitud järsult alla tulema kuna tõstejõudu ei jagunud... Meelega piloodid vaevalt nii tegid, minigi tehniline jama pidi olema. Kere enda ussitamine antud juhul jutuks ei tule.
Re: Lennuõnnetused
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...Jura kirjutas:Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Re: Lennuõnnetused
Ok eksisin, see tõesti oli.retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Re: Lennuõnnetused
Filmitud on ilmselt telefoniga, ka pole filmimises midagi imelikku, kui polguülem tühistas lendude juhi käsu minna tagavaralennuväljale. Loogiline, et sellisel juhul sätitakse telefonid valmis, kasvõi jäädvustamaks, kui krutõje ikkagi ollakse.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Kas ma kuulen õieti, et hetk enne maapuudet lisatakse päris palju mootorite tõmmet, nagu üritataks teisele ringile minna?Jura kirjutas:Ok eksisin, see tõesti oli.retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Re: Lennuõnnetused
Päris kindlalt paistab nii. Nähtavus on väga vilets ja ilmselt ei suudetud instrumentide põhjal hinnata õiget kõrgust. Lennurajal pole ühtegi tulukest ega muud visuaalset abinõud. Lennuki enda tuled paistavad ka alles viimasel hetkel välja. Neli kuni viis sekundit enne kokkupõrget lükatakse mootori tuurid põhja, kuid selleks hetkeks on juba hilja. Ütleme nii, et sellise ilma ja sellise ettevalmistamata rajaga oli õnnetus peaaegu garanteeritud.Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
Re: Lennuõnnetused
Летели парой на БП, Ласый сел все норм, Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону начала гореть, остальной самолёт так прямо и поехал разрушаясь и продолжая гореть (горит до сих пор не могут потушить), кто был на аэродроме все туда давай доставать пацанов. Из них: Мазунина достали мертвым, Грейфа мертвым, Гурьев ещё был жив но скончался практически на руках инженеров, Рылков в больничке в Оленегорске, в тяжелом состоянии но в сознании, сказали можно перевозить в Москву, на мончегорск уже вылетел ил!!!
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline