Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas AMvA »

ruger kirjutas:Vene TU-22 allakukkumisest video
Video of what is reportedly a Russian Air Force Tu-22M3 bomber crashing while attempting to land at an airfield in Olenegorsk, Murmansk region, northwest Russia.
Three died, one survived, reports indicate
https://twitter.com/HeshmatAlavi/status ... 4791743488
Oli küll väga raske maandumine, aga et kohe pooleks? Kas kered on ära mädanenud?
onu juulius
Liige
Postitusi: 434
Liitunud: 25 Jaan, 2005 21:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas onu juulius »

Video samast matsust:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 8veRu_1I_c
Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

AMvA kirjutas:Oli küll väga raske maandumine, aga et kohe pooleks? Kas kered on ära mädanenud?
Keegi näikse arvavat, et suure lennuki kere on ka tükk monoliitset rauda nagu MP-miin :?

Et head lennunduse asjatundjad siin - aidake pln ilmselgelt täielikus teadmatuses viibivat foorumi uustulnukat :mrgreen:
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 42780
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Kriku »

Sisutühi ja ebaviisakas postitus eemaldatud.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3505
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

Kerisin seda videot ka edasi-tagasi. Tundub jah et langemisnurk on järsk, kiirus suur (viimases pole päris kindel). Tagumine telik paistab maandumisel purunevat, ja kere pooldus enne kui esimene telik maad puudutas. Kahjuks on tegemist õnnetusega mille ametlikud andmed vaevalt avalikkuse ette jõuavad.
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 23184
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas ruger »

Pildikesed videost. Ehk siis maandumisnurk, millega tuldi maandumisele, oli liiga järsk ning metall andis järgi. Hea et tuumapomm, mis peal oli, oli laadimata.
Pilt
https://twitter.com/DEFENSEEXPRESS/stat ... 4621894657
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

Teises teemas postitet pealtnägija jutt oli seega täiesti tõelevastav.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Jura
Liige
Postitusi: 607
Liitunud: 20 Aug, 2015 9:46
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Jura »

Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3505
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

Võibolla oli põhjuseks see et tiivad ei liikunud tagasi maandumisasendisse ja oli sunnitud järsult alla tulema kuna tõstejõudu ei jagunud... Meelega piloodid vaevalt nii tegid, minigi tehniline jama pidi olema. Kere enda ussitamine antud juhul jutuks ei tule.
retti
Liige
Postitusi: 1427
Liitunud: 13 Dets, 2004 22:14
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas retti »

Jura kirjutas:Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Jura
Liige
Postitusi: 607
Liitunud: 20 Aug, 2015 9:46
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Jura »

retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Ok eksisin, see tõesti oli.

Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

Filmitud on ilmselt telefoniga, ka pole filmimises midagi imelikku, kui polguülem tühistas lendude juhi käsu minna tagavaralennuväljale. Loogiline, et sellisel juhul sätitakse telefonid valmis, kasvõi jäädvustamaks, kui krutõje ikkagi ollakse.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 5117
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas AMvA »

Jura kirjutas:
retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Ok eksisin, see tõesti oli.

Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Kas ma kuulen õieti, et hetk enne maapuudet lisatakse päris palju mootorite tõmmet, nagu üritataks teisele ringile minna?
nimetu
Liige
Postitusi: 7677
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas nimetu »

Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
Päris kindlalt paistab nii. Nähtavus on väga vilets ja ilmselt ei suudetud instrumentide põhjal hinnata õiget kõrgust. Lennurajal pole ühtegi tulukest ega muud visuaalset abinõud. Lennuki enda tuled paistavad ka alles viimasel hetkel välja. Neli kuni viis sekundit enne kokkupõrget lükatakse mootori tuurid põhja, kuid selleks hetkeks on juba hilja. Ütleme nii, et sellise ilma ja sellise ettevalmistamata rajaga oli õnnetus peaaegu garanteeritud.
Lemet
Liige
Postitusi: 20795
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

Летели парой на БП, Ласый сел все норм, Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону начала гореть, остальной самолёт так прямо и поехал разрушаясь и продолжая гореть (горит до сих пор не могут потушить), кто был на аэродроме все туда давай доставать пацанов. Из них: Мазунина достали мертвым, Грейфа мертвым, Гурьев ещё был жив но скончался практически на руках инженеров, Рылков в больничке в Оленегорске, в тяжелом состоянии но в сознании, сказали можно перевозить в Москву, на мончегорск уже вылетел ил!!! 
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline