Ka meil oli siin ju selline lugu, kui A-10 tiivaga teeviitasid maandumisel korrigeeris. Jäi kenasti terveks ja lendas maanteelt ise tagasi koju.Kapten Trumm kirjutas: ↑16 Sept, 2022 7:48Antud foto on tehtud umbes aasta enne sõda, kui maanteedelt lendamise õppuse käigus üks UKR Su-27 eksis maandumisel ja niitis veidi liiklusmärke. Netist on see video kergesti leitav. Ühesõnaga, FAKE.
Lennuõnnetused
Re: Vene-Ukraina sõda
Re:
Vana teema meenutuseks, 1960 kukkus Hagudi rappa Mig-15, piloot olevat katapulteerumisega hiljaks jäänud ja tekitanud ilma varjuta maandudes meetri sügavuse augu, vähemalt sai lennuki külast eemale.PRESSRAUD kirjutas: ↑03 Apr, 2010 0:52 Tere.Vanemad inimesed teadsid rääkida lennukist Hagudi rabas.Raba suht väikene,kuid vesine,seetõttu sügaval sees ja ligi ei olla saadud .Kuna Kuusiku lennuväli linnulennult ca 5 km kaugusel oli lennuk ehk sealt pärit.Kuna rääkijad mõlemad vanamemmed,siis marki palju nõuda.
Lennuk ise oli välja tõmbamiseks liiga sügaval, väidetavalt olevat tross isegi külge saadud aga tehnika ei jaksanud välja tõmmata. Peale seda tuli sõjaväe helikopter ja viskas auku kaks jurakat pommi. '94 paiku sai veel kõverdunud alumiiniumi juppe korjamas käidud, üks leitud riba identifitseeriti titaanina.
Re: Lennuõnnetused
Itaaliast Taranto lennujaamast õhku tõusnud Boeing 747 Dreamlifter kaotas oma telikult ratta, mis kukkus maapinnale. Lennuk registreerimisnumbriga N718BA,mida käitab Atlas Air, on Boeing 747-4H6(LCF). Lennuk on ehitatud 787 Dreamlineri lennukikere komponenti transpordiks Tarantost Charlestoni (Lõuna-Carolina). https://twitter.com/i/status/1579858165407305728
Lennuk sai sihtkohas õnnelikult maha ja põgenenud ratas leiti ka ülesse
https://twitter.com/BoardingPassRO/stat ... 81/photo/1
Lennuk sai sihtkohas õnnelikult maha ja põgenenud ratas leiti ka ülesse

https://twitter.com/BoardingPassRO/stat ... 81/photo/1
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Vahel ikka juhtub, et lennuki ratas eraldub lennukist õhkutõusul: https://youtu.be/zXWZsZQLucI
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Lennuõnnetused
Kuskil 1961a tuli alla mingi sõjalennuk Türist lõuna pool!
https://www.facebook.com/photo/?fbid=55 ... 6254712835
https://www.facebook.com/photo/?fbid=55 ... 6254712835
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Soomlased osundavad ukrainlasi, et õppelennule mingi suht värskelt remonditud lennukiga. Nagu parimad sovetiremondid ikka, mida jäi tegemata ja midagi parandati kuvaldaga...ehk siis väidetavalt ütles üles lennuki hapnikusüsteem, lendurid kustusid, lennuk sõitis kuni kütus sai otsa ja siis kukkus alla:goga66 kirjutas: ↑23 Okt, 2022 13:15 Järjekordne SU-30 on elamutesse sadanud Irkutskis
https://twitter.com/antiputler_news/sta ... rvCdqVOQww
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009096603.html
(pealkiri on alguses, juttu peab natuke kerima alla)
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Mina seda hapnikujuttu ei usu. Õigemini see kehtiks, kui punakotkad kannaks maski samasuguse distsipliiniga nagu läänes see kombeks on, st stardist maandumiseni. Kui lend toimub keskmistel kõrgustel (mõni tuhat meetrit) pole hapnik niiväga vajalik ja punakotkad kannavad seda maski niimoodi näo ees rippumas, et seal asuv mikrofon lihtsalt töötaks. Netist leiab küll videosid.
Praegu kasutatakse seal kiivrit ZSh-7 ja hapnikumaski KM-36. Viimane on suhteliselt kõva ja ebamugav, millest ka selle näo ees rippumine. Erinevalt lääne omadest ja nõuka varasemast KM-34st. Selle kandmise standardiks kipub olema selle näo ees rippumine, niiet põskede ja maski vahelt käib kabiiniõhk sisse-välja. Kui kõrgus pole suur (alla 5-6 tuhande m), siis ei juhtu midagi. Kabiin on survestatud ja sinna pumbatakse õhku "õuest", soojendades või jahutades seda.
Eestis asunud punakotkaste palju surnuks kukkumisi (st ei katapulteerutud) oli nii, et üritati "lennukit päästa" või ei antud katapulteerumiseks luba (seal käis kõik elu maapealsete korralduste järgi). Ühesõnaga, seal on ka muid variante. Ja näiteks tekkis mingi jama mootoritega ja üritati venitada niikaua kui sai ja siis selgus, et enam kõrgusest ei jätku. Ja kahtlustaks ka maapealse lennujuhi rolli, kus kästi lennuk iga hinnaga hinnaline masin päästa. Meeskond rabeles viimase hetkeni, et majadest mööda pääseda.
Tean üsna 1990ndate algusest juhtumit, kus MiG-23-l ei tulnud üks ratas välja. Piloot olevat saanud korralduse teha hädamaandumine (ümberringi oli asustus ja toona olid juba sellised ajad, kus lennukit ei saanud kuskile suvaliselt kukutada), lennuk pani pidurivõrkudest läbi metsa. Piloot sai surma. Ja 90ndate alguses ei vedanud ka ühe Su-24 meeskond Ämarisse välja, lennuk potsatas Ellamaa lähedal alla ja kaks meest sai surma.
Suhhoi lennukitel alates Su-17M3-st on täiesti suurepärased katapultistmed K-36, mis näiteks lennushowde ajal on päästnud vene piloote täitsa lootusetuna tunduvast olukorrast. Ka sellel Su-30-l on sellised. Nendega võib edukalt katapulteeruda ka maapinnal seisvast lennukist.
Kui allakukkumise koht asus lennuvälja lähenemiskursil, siis selgelt üritati venitada lennuväljale.
Praegu kasutatakse seal kiivrit ZSh-7 ja hapnikumaski KM-36. Viimane on suhteliselt kõva ja ebamugav, millest ka selle näo ees rippumine. Erinevalt lääne omadest ja nõuka varasemast KM-34st. Selle kandmise standardiks kipub olema selle näo ees rippumine, niiet põskede ja maski vahelt käib kabiiniõhk sisse-välja. Kui kõrgus pole suur (alla 5-6 tuhande m), siis ei juhtu midagi. Kabiin on survestatud ja sinna pumbatakse õhku "õuest", soojendades või jahutades seda.
Eestis asunud punakotkaste palju surnuks kukkumisi (st ei katapulteerutud) oli nii, et üritati "lennukit päästa" või ei antud katapulteerumiseks luba (seal käis kõik elu maapealsete korralduste järgi). Ühesõnaga, seal on ka muid variante. Ja näiteks tekkis mingi jama mootoritega ja üritati venitada niikaua kui sai ja siis selgus, et enam kõrgusest ei jätku. Ja kahtlustaks ka maapealse lennujuhi rolli, kus kästi lennuk iga hinnaga hinnaline masin päästa. Meeskond rabeles viimase hetkeni, et majadest mööda pääseda.
Tean üsna 1990ndate algusest juhtumit, kus MiG-23-l ei tulnud üks ratas välja. Piloot olevat saanud korralduse teha hädamaandumine (ümberringi oli asustus ja toona olid juba sellised ajad, kus lennukit ei saanud kuskile suvaliselt kukutada), lennuk pani pidurivõrkudest läbi metsa. Piloot sai surma. Ja 90ndate alguses ei vedanud ka ühe Su-24 meeskond Ämarisse välja, lennuk potsatas Ellamaa lähedal alla ja kaks meest sai surma.
Suhhoi lennukitel alates Su-17M3-st on täiesti suurepärased katapultistmed K-36, mis näiteks lennushowde ajal on päästnud vene piloote täitsa lootusetuna tunduvast olukorrast. Ka sellel Su-30-l on sellised. Nendega võib edukalt katapulteeruda ka maapinnal seisvast lennukist.
Kui allakukkumise koht asus lennuvälja lähenemiskursil, siis selgelt üritati venitada lennuväljale.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
No ei näe see liikumine minu silma jaoks mitte kuidagi ei majadest möödapääsemise, masina päästmise, lennurajale väljavenitamise vms. tegevuse moodi välja.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Okt, 2022 10:47 Ja näiteks tekkis mingi jama mootoritega ja üritati venitada niikaua kui sai ja siis selgus, et enam kõrgusest ei jätku. Ja kahtlustaks ka maapealse lennujuhi rolli, kus kästi lennuk iga hinnaga hinnaline masin päästa. Meeskond rabeles viimase hetkeni, et majadest mööda pääseda.
Kui allakukkumise koht asus lennuvälja lähenemiskursil, siis selgelt üritati venitada lennuväljale.
https://www.youtube.com/watch?v=nq9aVI6LeOw
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Aastal 1976 vene kroonus,vedelesime eesti poistega staadionil,ilus suveilm.Toimusid päevased lennud .Lennurajani oli ca 800 m.Järjekordne startija ja äkki vaikus siis tume mütsatus ja väike must suitsupilv Gromovo jaama juures.Lennukiks oli SU 15.
Noor leitnant tegi oma esimest iseseisvat lendu. Hiljem räägiti,et hapniku süsteemi olid sattunud petrooli aurud ja lendur kaotas teadvuse.Sama olevat kunagi juhtunud kellegi kogenud lenduriga aga see suutis maski eest rebida.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Mulle muidu näib see kukkumisvideo mitmest kokku lõigatud feigi moodi. Lennuki hääl on juba selline nagu ründaks helibarjääri. Samas järelpõleti leeki ei paista.Jura kirjutas: ↑25 Okt, 2022 11:35 No ei näe see liikumine minu silma jaoks mitte kuidagi ei majadest möödapääsemise, masina päästmise, lennurajale väljavenitamise vms. tegevuse moodi välja.
https://www.youtube.com/watch?v=nq9aVI6LeOw
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Vaevalt et nüüd feik oli, kuna sellest (ja vahetust järelmõjust) on videosid ikka väga mitme nurga all. Näiteks veel need:Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Okt, 2022 14:42 Mulle muidu näib see kukkumisvideo mitmest kokku lõigatud feigi moodi. Lennuki hääl on juba selline nagu ründaks helibarjääri. Samas järelpõleti leeki ei paista.
https://twitter.com/TpyxaNews/status/15 ... 3251775489
https://twitter.com/TpyxaNews/status/15 ... 4802670593
https://twitter.com/Albina40028891/stat ... 32/video/4
Vahetult peale:
https://twitter.com/Eastern_Border/stat ... 3619022849
https://twitter.com/PaulJawin/status/15 ... 5718336512
Asukoht ka nagu geolokatsiooni mõttes sobiks:
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Palun ära rohkem lolli iba suust välja aja.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Okt, 2022 14:42Mulle muidu näib see kukkumisvideo mitmest kokku lõigatud feigi moodi. Lennuki hääl on juba selline nagu ründaks helibarjääri. Samas järelpõleti leeki ei paista.
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Ma elasin lapsena venelaste lennuvälja kõrval. Need lennukid teevadki sellist häält kui mööda lendavad.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Okt, 2022 14:42Mulle muidu näib see kukkumisvideo mitmest kokku lõigatud feigi moodi. Lennuki hääl on juba selline nagu ründaks helibarjääri. Samas järelpõleti leeki ei paista.Jura kirjutas: ↑25 Okt, 2022 11:35 No ei näe see liikumine minu silma jaoks mitte kuidagi ei majadest möödapääsemise, masina päästmise, lennurajale väljavenitamise vms. tegevuse moodi välja.
https://www.youtube.com/watch?v=nq9aVI6LeOw
Re: Vene-Ukraina sõda: Venemaa kaotused
Mingis vanas veneaegses raamatus kirjeldati sukeldumisele eelnevaid tegevusi ja üks oli balloonist tuleva õhu proovihingamine. Huvitav, kas lendurid enne starti maski prooviks pähe ei tõmba?Akf Sugga 21 kirjutas: ↑25 Okt, 2022 12:54 ...Hiljem räägiti,et hapniku süsteemi olid sattunud petrooli aurud ja lendur kaotas teadvuse.Sama olevat kunagi juhtunud kellegi kogenud lenduriga aga see suutis maski eest rebida.
-
- Liige
- Postitusi: 1325
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Irkutskis olla maanduval lennukil A-320 olnud pidurid blokeeritud, mistõttu ta kaotas 4 rehvi.
https://m.youtube.com/watch?v=iX7rTokAmJ0
https://m.youtube.com/watch?v=iX7rTokAmJ0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist