See väide ei vasta tõele. Tiksutavad neid lennukeid neile omases tempos.
Sellega tuleb nõustuda. Sellest vaatevinklist on tore vaadata selliseid projekte nagu Su-57 & 75, T-14 Armata ja selle derivaadid jms.
See väide ei vasta tõele. Tiksutavad neid lennukeid neile omases tempos.
Sellega tuleb nõustuda. Sellest vaatevinklist on tore vaadata selliseid projekte nagu Su-57 & 75, T-14 Armata ja selle derivaadid jms.
Pea viisteist aastat järjest juba pakutakse, et aasta pärast uued lennukid lendavad.Ork, esialgse loba pealt, siis optimistid pakuvad, et 6 kuud kuni aasta ja lennuk (-id?) lendab.
Peale esmalendu 2010 aasta detsembris lubati suure suuga lähima paari aasta jooksul seeriatootmist ja vähemalt 250 lennuki tootmist. Muideks, realistlikumad vene analüütikud ennustasid juba toona, et parimal juhul jõutakse väikeseeriani aastatel 2023-2025. Ja siis polnud sõjast, sanktsioonidest ja India lahkumisest projektis ju veel haisugi.Pea viisteist aastat järjest juba pakutakse, et aasta pärast uued lennukid lendavad.
Sõna ''varghävitaja'' teema kontekstis tähendab ilmselt seda et: 1. selle arendamise pealt on saadud palju pappi ära varastada 2. apastraat koosneb paljuski läänest kokkuvarastatud juppidest?Tsivilistinäru kirjutas: ↑09 Okt, 2024 18:32 Lääne sanktsioonid halvasid Vene varghävitajate Su-57 tootmise
https://www.err.ee/1609485703/laane-san ... 7-tootmise
Eriti matsu ei jaga aga see mahajäämus on ikka väääga suur...
Varghävitaja peaks tegelikult olema jutumärkides sest SU-57 puhul saame ikkagi rääkida vaid hävitajast 4+ põlvkond ehk "varghävitajast". Mootrid on 4 põlvkonna omad ja mingit vargsust ei oma. Kogu muu kupatuse osas on ka kahtlused aga no mine tea. Venelaste enda väitel pidi radar väga hea olema aga no päriselt ju ei tea. Vähemalt paberil tal ilmselt mingeid positiivseid omadusi on aga ....Tsivilistinäru kirjutas: ↑09 Okt, 2024 18:32 Lääne sanktsioonid halvasid Vene varghävitajate Su-57 tootmise
https://www.err.ee/1609485703/laane-san ... 7-tootmise
Eriti matsu ei jaga aga see mahajäämus on ikka väääga suur...
Varglennukite vargsus põhineb kahel omadusel:Cesar kirjutas: ↑10 Okt, 2024 10:28Varghävitaja peaks tegelikult olema jutumärkides sest SU-57 puhul saame ikkagi rääkida vaid hävitajast 4+ põlvkond ehk "varghävitajast". ...Tsivilistinäru kirjutas: ↑09 Okt, 2024 18:32 Lääne sanktsioonid halvasid Vene varghävitajate Su-57 tootmise
https://www.err.ee/1609485703/laane-san ... 7-tootmise
Eriti matsu ei jaga aga see mahajäämus on ikka väääga suur...
No see jutt, et "kohe-kohe tulevad uued mootorid ja siis muutub kõik" lõhnab sügavalt suurepärase võimaluse järele uputada kusagile väga suurtes kogustes riigi raha.Cesar kirjutas: ↑10 Okt, 2024 11:15 Mootorid peakski olema keresse integreeritud (mida Su-57 ei ole) ja lisaks siis väljaheitegaaside piisav hajutamine et soojusjälg võimalikult väike oleks. Kui me vaatame F22 või F35 siis mõlemal juhule on need tingimused täidetud, SUl ei ole. SU puhul on ka räägitud et mootorid ongi vanad ja et uus mootor on arenduses aga see arendus pole veel valmis saanud - millal saab seda ei tea keegi. Pidid juba 10 - 15 aastat tagasi valmis olema. Loodetavasti sanktsioonide tingimustes ei saagi.
Ma olen selles asjas muidugi googlesmart ja Youtube õpilane ning ise lennuki inseneeria diplomit ei oma.
Eks see 57 samuti kokku needitud, vb vene stealthi omapära
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist